نماد سایت پول بانک

معرفی کامل شهرک خانه دریا + مزایای خرید ویلای شهرکی

معرفی کامل شهرک خانه دریا + مزایای خرید ویلای شهرکی

فهرست محتوا

  • آیا سرمایه‌گذاری برای خرید آپارتمان در خانه دریا مقرون به صرفه است؟ امکانات رفاهی و تفریحی شهرک خانه دریا چیست؟ قیمت خرید ویلا در خانه دریا چقدر است؟ آیا امکان اجاره ویلای کنار دریا در این شهرک وجود دارد؟ امنیت سرمایه‌گذاری در خرید املاک در شمال کشور همیشه حرف اول را می‌زند. محیط امن و آرام در کنار امکانات رفاهی و تفریحی از مهمترین مزایای زندگی در ویلا و آپارتمان‌های شهرک ساحلی است. اگر قصد یک سرمایه‌گذاری عالی برای آینده را دارید، خرید ویلا‌های شهرکی انتخاب مناسبی برای این منظور است. در این مقاله از mhmelk با شهرک ساحلی و زیبای خانه دریا آشنا می‌شویم. همچنین به بررسی امکانات رفاهی و شرایط سرمایه‌گذاری موفق در این شهرک می‌پردازیم. به طوری که با اطلاعات کافی، برای خرید آپارتمان و ویلای ساحلی در این منطقه، تصمیم‌گیری کنید. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

    شهرک خانه دریا کجاست؟

    شهرک ساحلی خانه دریا، از شهرک‌های زیبا و قدیمی در استان مازندران است. این شهرک، در ۱۲ کیلومتری سرخرود به سمت شهر محمود آباد قرار دارد. شهرک در زمینی به مساحت ۲۵۰ هکتار احداث شده است. این منطقه از بهترین شهرک‌های شمال برای اجاره ویلای ساحلی است. شهرک زیبای خانه دریا، دارای آپارتمان و ویلا‌های مسکونی با بهترین معماری و طراحی داخلی است.

    شهرک خانه دریا ، در سال ۱۳۵۲ توسط شرکت شهرک خانه در نزدیک ساحل دریا احداث شده است. این شهرک زیبا دارای ۱۴۰۰ واحد ویلا و ۱۰۰۰ واحد آپارتمان است. بسیاری از ساختمان‌های شهرک، قدیمی و در پلاک اول دریا قرار دارد. در سال‌های اخیر ویلا و آپارتمان‌های نوساز یا بازسازی شده با طراحی و معماری جدید ساخته شده است. متراژ قواره‌های زمین در شهرک ساحلی خانه دریا از حدود ۶۰۰ تا ۱۴۰۰ متر است. که اکثریت قواره‌ها در متراژ‌های ۷۵۰، ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ متر هستند.

    امکانات و مشخصات ویلا و آپارتمان‌های شهرک خانه دریا چیست؟

    شهرک ویلایی خانه دریا، یکی از شهرک‌های برند شمال کشور است. این منطقه به دلیل دسترسی و موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد، فرصت‌های زیادی را برای سرمایه‌گذاری و اقامت کنار دریا در اختیار شما قرار می‌دهد. واحد‌های مسکونی که در شهرک زیبای خانه دریا قرار دارد از نظر قواره زمین، متراژ ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی و معماری نمای بیرونی با یکدیگر تفاوت دارند.

    از ویلا‌های قدیمی با طراحی کلاسیک تا ویلا و آپارتمان‌های نوساز با سبک معماری مدرن در این شهرک وجود دارد. با توجه به وسعت شهرک و ۱۰۰ خیابان فرعی، برخی از واحد‌های مسکونی نزدیک به خط ساحل و بقیه از دریا فاصله دارند. قیمت خرید ویلا خانه دریا هم بر همین اساس مشخص می‌شود.

    در نظر داشته باشید، برای ساخت و ساز در این شهرک، محدودیت حداکثر ارتفاع ۵/۷ متر تعریف شده است. طبق قانون سطح اشغال برای ساختمان‌سازی در این منطقه، از متراژ کل زمین، فقط اجازه ساخت ۴۵ درصد از سطح آن را دارید. برای اطلاع از مناسب‌ترین گزینه‌های خرید و فروش ویلای شهرکی با بودجه شما، با کارشناسان ما در تماس باشید.

    ویژگی‌های خرید آپارتمان و ویلا رو به دریا در شهرک زیبای خانه دریا چیست؟

    شهرک خانه دریا، از نظر موقعیت جغرافیایی دسترسی آسان به جاده هراز و فیروزکوه دارد. امکانات تفریحی و رفاهی در کنار خط ساحلی زیبا این شهرک را به یکی از مقاصد مسافران و گردشگران برای تفریح و استراحت تبدیل کرده است. از دیگر مزایای این شهرک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. برای مشاوره خرید و فروش ویلا و آپارتمان در خانه دریا با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

    سؤالات متداول

    قیمت فروش ویلا و آپارتمان در شهرک خانه دریا چقدر است؟

    قیمت فروش ویلا و آپارتمان ساحلی در این شهرک، با توجه به قواره زمین، نوع مصالح، معماری منحصر به فرد، دوبلکس یا همکف بودن ویلا و فاصله از خط ساحل دریا تعیین می‌شود. برای دریافت قیمت روز فروش ویلای شهرک ساحلی، با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

     

    قیمت اجاره ویلا در شهرک زیبای خانه دریا چقدر است؟

    یکی از بهترین شهرک‌های شمال برای اقامت و تفریح، شهرک ویلایی خانه دریا است. قیمت اجاره ویلا‌ها با توجه به نزدیکی به ساحل و امکانات رفاهی آن متنوع است. به همین دلیل برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها و اجاره انواع آپارتمان و ویلای ساحلی با کارشناسان با تجربه ما در املاک خانه دریا تماس بگیرید.

     

    مزایای خرید ویلا و آپارتمان در شهرک ساحلی خانه دریا چیست؟

    امنیت بالا با نگهبانی ۲۴ ساعته، شرایط آب و هوایی، نزدیکی به ساحل زیبای دریای خزر و امکانات رفاهی مهم‌ترین مزایایی است که با خرید ویلا و آپارتمان، در این شهرک به دست می‌آورید.

     

    آیا سرمایه‌گذاری برای خرید ویلا در شهرک زیبای خانه دریا مقرون به صرفه است؟

    واحد‌های مسکونی موجود در شهرک خانه دریا بسیار متنوع و پر فروش هستند. ویلا‌های این شهرک شیک و با امکانات رفاهی کامل است. در نتیجه سرمایه‌گذاری در این منطقه ارزشمند و پرسود است.

     

    سخن آخر

    همانطور که در متن بالا مطالعه کردید، شهرک خانه دریا، یکی از شهرک‌های قدیمی و معروف در مناطق شمال کشور است. امکانات تفریحی ساحلی و آبی و حدود دو کیلومتر ساحل شنی اختصاصی این شهرک را برای اقامت خاطره ‌انگیز در کنار دریای خزر متمایز کرده است. زمین، ویلا و آپارتمان در شهرک ساحلی خانه دریا، با متراژ و قواره‌های مختلف موجود است. به همین دلیل شما می‌توانید متناسب با بودجه خود، در این شهرک ویلا یا آپارتمان خریداری کنید.

    برای دریافت مشاوره رایگان و بررسی شرایط سرمایه‌گذاری، با کارشناسان mhmelk تماس بگیرید. این مجموعه، با در اختیار داشتن افراد با تجربه و مسلط به منطقه مازندران، گزینه‌های مناسبی را برای خرید زمین در خانه دریا ، ویلا و آپارتمان‌های ساحلی با شرایط و قیمت ویژه در اختیار شما قرار می‌دهد. در این متن به بررسی شهرک ویلایی خانه دریا پرداختیم. اگر سؤالی در این مورد دارید، در کامنتها برایمان بنویسید. ‌امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله به شما در تصمیم‌گیری بهتر برای خرید ویلای شهرکی کمک کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل