نماد سایت پول بانک

معرفی ست محبوب اپل

معرفی ست محبوب اپل
  • ست محبوب اپل شامل اسمارت فون ، اپل واچ ، یک جفت ایرپاد ، مک بوک و آیپد می باشد . اپل در سال 2007 اولین اسمارت فون خود را عرضه بازار نمود و تا به امروز در پی بهبود این اسمارت فون ها و تولید آیفون های جدید و ارتقا یافته است . همچنین اپل واچ های مشمول این ست از پر طرفدار ترین و کاربردی ترین محصولات شرکت اپل اند . ایرپاد های این ست بسیار با کیفیت بوده و کاربر را مرفه می سازد . مک بوک های موجود در این ست دارای ویژگی های بسیار مطلوبی هستند که همراه با قابلیت های راه اندازی شده در آیپد های این ست ، اطمینان کافی را برای خرید این ست به ارمغان می آورد . این دیوایس های اپل در تمام مدل ها طرفداران بسیاری دارند و کاربران این کمپانی را مجذوب و شگفت زده می کنند . جهت بررسی ویژگی ها و جزئیات دیوایس های این ست با اپل زوم همراه باشید .

    مشخصات ست محبوب اپل

    مشخصات ست محبوب اپل به مدل دستگاه هایی بستگی دارد که مشمول آن اند . در تمام دیوایس ها طراحی بسیار مورد توجه است که محصولات اپل همگی از ساختار ظاهری جذاب و مورد پسندی برخوردارند . عمر باتری نیز از نکات قابل ملاحضه ست که اپل در مدل های متوالی به دنبال افزایش طول عمر آنها است . تمام این محصولات اپل از بخش سخت افزار قدرتمد برخوردارند و این ویژگی باعث می شود که تمام این دیوایس ها سرعت کارکرد بالایی ارائه دهند .

    ویژگی اسمارت فون های اپل

    اسمارت فون های اپل از ساختار ظاهری خاصی برخوردارند که برخی از این دیزاین ها در چند مدل متوالی مورد استفاده قرار گرفته اند . این گوشی ها دارای صفحه نمایش بسیار با کیفیتی است که از روشنایی مناسب و مطلوب بهره مند هستند . سایز این صفحه نمایش در گوشی های مختلف متفاوت است و با اینچ تعیین می شود . دوربین آیفون های اپل کیفیت بسیار عالی را دارا می باشد که این ویژگی اسمارت فون های این کمپانی را متمایز می گرداند . سخت افزار موجود در این گوشی ها از تراشه های بسیار قدرتمند بوده که سرعت چشم گیری را برای این دستگاه ها به ارمغان می آورد و و روز به روز در حال ارتقا است . تمام اسمارت فون های اپل از امنیت بالا و قابل تقدیری برخوردارند که روش احراز هویت در برخی مدل های آن متفاوت است . باتری گوشی های آیفون از عمر مناسبی برخوردار است که اپل با عرضه مدل های جدید تر ، آن را افزایش می دهد . قیمت آیفون های اپل با توجه به ویژگی های آنها بسیار مورد پسند کاربران است . آیفون های اپل در رنگ بندی بسیار متنوع و خاص عرضه می شوند .

    ویژگی اپل واچ های اپل

    اپل واچ اپل طراحی متفاوتی دارند و با توجه به دیزاین خاص آنها کاربران را شگفت زده می کنند . این اسمارت واچ ها نیز از صفحه نمایش با کیفیت برخوردارند که روشنایی آن بسیار مطلوب و است و این صفحه نمایش در برخی مدل های این ساعت ها به طور خودکار همیشه روشن است و اندازه ابعاد آن که با میلی متر مشخص می شود ، متفاوت است . این ساعت های هوشمند حسگر های ویژه ای همچون سنسور تشخیص غلظت اکسیژن خون ، حسگر تشخیص ضربان قلب ، سنجش اکسیژن خون ، حسگر ضربان قلب الکتریکی و حسگر اپتیکال ضربان قلب نسل دوم ، قطب‌نما ، ارتفاع‌سنج ، هشدار افت و افزایش بیش از حد قلب ، هشدار ریتم نامرتب ضربان قلب ، پشتیبانی اپلیکیشن از الکتروکاردیوگراف ، تماس اضطراری و … برخوردار می باشد و این سنسور ها همگی کارایی بی نظیری دارند . پردازنده آنها شامل تراشه های قدرتمند می باشد که این اپل واچ ها را بسیار پیشرفته و سریع در عمل ساخته است . باتری این ساعت های هوشمند از عمر طولانی برخوردار است و دوام بالایی دارد . قیمت اپل واچ های اپل مناسب است و رنگ های بی نظیری دارند و دستبند آنها قابل تعویض است .

    ویژگی ایرپاد های اپل

    ایرپاد های اپل از طراحی منحصر به فردی برخوردارند که با توجه به ساخت مدل های جدید ، این طراحی نیز تغییر می کند . ایرپاد ها ار محصولات کاربردی و پر طرفدار اپل لند که کاربر را در حینی که مشغول انجام فعالیت های خود است ، از به دست گرفتن گوشی مستغنی می سازد . کاربران می توانند به کمک این هدفون ها کیفیت و تفکیک صدای بسیار خوبی را تجربه کنند و کوچک ترین صدا را به کمک آنها تشخیص دهند . ظرفیت باتری این ایرپاد ها بسیار بالا بوده و دوام زیادی دارد و برای شارژ این هدفون ها از باکس مخصوص آن استفاده می شود .

    ویژگی مک بوک های اپل

    مک بوک های اپل دارای طراحی بسیار شیکی اند و بدنه آنها از مواد سخت و با کیفیت ساخته شده . اندازه این مک بوک ها با توجه به ابعادشان و با اینچ تعیین می شود و همه آنها دارای وزن مطلوب می باشند . نوع صفحه نمایش این مک بوک ها Retina می باشد که  وضوح و شفافیت بالایی ارائه می دهد . این نمایشگر ها روشنایی زیادی دارند ه میزان آنها با رزولوشن و پیکسل در اینچ تعیین می شود . مک بوک های اپل می توانند رنگ و شدت نور نمایشگر را متناسب با نور اتاق تنظیم کنند . مک بوک های اپل دارای صفحه کلید بسیار سریعی اند که توانایی تشخیص حرکت بالای دارد . همچنین این کی بورد به حسگر اثر انگشت Touch ID مجهز شده است . این دستگاه ها از امنیت بالایی برخوردار اند و فضای ذخیره سازی فوق العاده ای دارند . عمر باتری در مک بوک های اپل به طور قابل توجهی بهبود یافته است .

    ویژگی آیپد های اپل

    آیپد های اپل از ساختار ویژه ای برخوردارند که بسیار متفاوت از سایر برند ها است . صفحه نمایش این آیپد ها اندازه مناسبی دارد و این دستگاه نیز اندازه صفحه نمایش آن با اینچ تعیین می شود و از نوع Liquid Retina XDR می باشد . این صفحه نمایش ها روشنایی مطلوبی ارائه می دهند . دوربین آیپد های اپل بسیار با کیفیت بوده و از سیستم دوربین TrueDepth بهره مند است . در این آیپد ها توسعه Thunderbolt، سیستم صوتی با چهار بلندگو، دوربین‌های حرفه‌ای با اسکنر LiDAR، شگفت‌انگیز -اتصال سریع ۵G، تجربه تماس ویدیویی شگفت‌انگیز با سنتر استیج – همراه با ویژگی‌های پیشرفته iPadOS و یک اکوسیستم قدرتمند اپلیکیشن حرفه‌ای قابل ملاحضه است . تراشه موجود در این آیپد ها M1 می باشد که سرعت چشم گیری ارائه می دهند . این آیپد ها تنوع رنگ بی نظیری فراهم می آورند . امنیت تبلت های اپل در سطح بالایی قرار دارد و همچنین فضای ذخیره سازی آن چشم گیر است . عمر باتری آیپد اپل بسیار ارتقا یافته است و دوام زیادی دارد .

    جمع بندی

    ست محبوب اپل می توانند شامل انواع آیفون های اپل ، انواع اپل واچ های اپل ، انواع ایرپارد های اپل ، انواع مک بوک های اپل و انواع آیپد های اپل باشد که این موارد بو طور کلی با کیفیت ترین و پر طرفدار ترین محصولات کمپانی اپل اند که هر کدام به تنهایی نیز ظاهر و قابلیت های ویژه ای دارند . با استفاده از این دیوایس های هوشمند اپل در کنار یکدیگر کاربر از هر لحاظ مستغنی می گردد و قادر به انجام هر فعالیتی می باشد . ست محبوب اپل با دارا بودن تمام آپشن های این کمپانی در فروشگاه اینترنتی حضوری اپل زوم موجود می باشند .

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل