نماد سایت پول بانک

معرفی خوراکی های سالم برای صبحانه

کره بادام زمینی
  • در بین صبحانه هایی که اکثر افراد انتخاب می کنند برخی صبحانه ی مقوی بعضی صبحانه های خوشمزه را ترجیح می دهند. برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری برای صبحانه ی فردای خود داشته باشید در این مقاله ما 3 غذای خوشمزه و مقوی را به شما معرفی خواهیم کرد و در انتهای مقاله جایی که بتوانید طرز تهیه مرحله به مرجله آن را آموزش می دهد را به شما معرفی می کنیم.

    همه چیز درباره کره بادام زمینی صبحانه:

    کره بادام زمینی مرغوب که برای صبحانه استفاده می شود، باید از آسیاب بادام زمینی بو داده به دست بیاید. کره بادام زمینی در دسته حبوبات قرار می گیرد. بنابراین منبع غنی پروتئین محسوب می شود. این خوراکی برای تمام سنین مقوی و مفید می باشد.

    فواید:

    تاریخچه استفاده از پنکیک برای صبحانه:

    قدمت استفاده از پنکیک به عنوان صبحانه ای خوشمزه و لذیذ، به قرون وسطی و قرن 16 برمی گردد. گرچه مصرف پنکیک برای وعده صبحانه در ایران بسیار رایج نمی باشد اما برخی از جوانان با تاثیر پذیری از خوراکی های بین المللی و شبکه های اجتماعی، علاقه زیادی به پنکیک پیدا کرده اند. از آنجایی که محبوبیت پنکیک، این خوراکی سالم در جهان روز به روز در حال افزایش است، در تقویم میلادی 16 اُم فوریه به نام روز پنکیک نامگذاری شده است.

    ترکیبات پنکیک شامل آرد، بیکینگ پودر، شیر، تخم مرغ، شیر، وانیل و نمک می باشد. به دلیل محتویات مقوی و ویتامینه، پنکیک جز خوراکی های سالم برای صبحانه به شمار می رود. از طریق ریختن لایه نازکی از خمیر بر روی تابه، می توان پنکیک درست کرد. پنکیک ها به صورت گرد پخته می شوند. در نهایت با قرار دادن چندین پنکیک بر روی هم و ریختن مربا، عسل یا شربت دلخواه خود بر روی آن، نوش جان نمایید.

    شاک شوکا چیست؟

    خوراکی سالم و خوشمزه دیگری که در وعده صبحانه می توان از آن استفاده کرد، شاک شوکا می باشد. این غذای لذیذ با این اسم بامزه، نوعی املت تونسی است. در ترکیبات این املت تونسی تخم مرغ، گوجه فرنگی، فلفل سیاه و قرمز، پیاز، سیر، زیره، فلفل دلمه، پودر پاپریکا و نمک وجود دارد. از گشنیز نیز برای تزئین املت می توان استفاده کرد.

    این صبحانه برای روزهایی که قرار است فعالیت زیادی داشته باشید، بهترین انتخاب است.

    نکات مهم:

    معرفی خوراکی های سالم برای صبحانه:

    صبحانه وعده ای مهم و ضروری در طول روز به حساب می آید. خوردن غذاهای سالم و مغذی در وعده صبحانه تاثیر چشمگیری در عملکرد صحیح ارگان های بدن دارد. از جمله سالم ترین خوراکی ها برای صبحانه می توان کره بادام زمینی، پنکیک و شاک شوکا را نام برد. اگر تمایل به زندگی سالم دارید، توصیه میکنیم طرز تهیه کره بادام زمینی، طرز تهیه پنکیک و طرز تهیه شاک شوکا را از سایت جاست ایت پیدا و امتحان کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل