• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

معرفی انواع سواپ ارزهای دیجیتال در دنیای کریپتو

  • کد خبر : 301218
  • 25 اردیبهشت 1401 - 0:29
معرفی انواع سواپ ارزهای دیجیتال در دنیای کریپتو

همانطور که می‌دانید در بازار ارزهای دیجیتال، انواع فراوانی رمزارز وجود دارد که همین امر انتخاب را برای سرمایه گذاران تا حدودی دشوار کرده‌است. اما خبر خوب برای افراد علاقمند به دنیای کریپتو این است که تنها با یک فرآیند ساده به نام سواپ، قادرند این ارزهای دیجیتال را به هم تبدیل کنند. فرآیند سواپ […]

  • همانطور که می‌دانید در بازار ارزهای دیجیتال، انواع فراوانی رمزارز وجود دارد که همین امر انتخاب را برای سرمایه گذاران تا حدودی دشوار کرده‌است. اما خبر خوب برای افراد علاقمند به دنیای کریپتو این است که تنها با یک فرآیند ساده به نام سواپ، قادرند این ارزهای دیجیتال را به هم تبدیل کنند.

    فرآیند سواپ ارزهای دیجیتال، یکی از مهمترین تکنیک‌ها در بازار رمزارزها برای سرمایه گذاران تنوع طلب است! آن‌ها قادرند به راحتی تجربه داشتن چند نوع رمزارز را داشته باشند.

    اگر شما هم به سواپ ارز دیجیتال علاقه دارید، بر روی لینک کلیک کرده و اطلاعات خود را در زمینه افزایش دهید.

    در ادامه یکی از مهمترین سواپ‌ها و همچنین یک صرافی ارز دیجیتال که فرآیند سواپ را به سادگی انجام می‌دهد، معرفی خواهیم کرد.

    سواپ BTTOLD به چه معنی است؟

    معرفی انواع سواپ ارزهای دیجیتال در دنیای کریپتو

    همانطور که می‌دانید، شبکه بیت تورنت به تازگی بیت تورنت چین را راه اندازی کرده‌است و در همین فرآیند تصمیم به معرفی توکن جدید BTT کرد. به همین دلیل تمامی کاربران باید توکن‌های قدیمی خود را در فرآیند سواپ به توکن‌های جدید تبدیل می‌کردند تا امکان استفاده از این شبکه جدید را داشته باشند.

    دو حالت در این نوع سواپ وجود دارد:

    • شما BTTOLD خود را در کیف پول TronLINK نگه داری می کنید.
    • شما BTTOLD خود را در کیف پولی غیر از TronLINK نگه داری می کنید باید از طریق شبکه Tron/TRC20 آن را به کیف پول TronLINK منتقل کنید . یک راه این است که با انتقال BTTOLD به یک صرافی مانند بایننس که به شما اجازه برداشت می دهد نسبت به انتقال آن به کیف پول TronLINK خود اقدام کنید.

    واضح است که در این دو مورد، دو روش متفاوت برای سواپ نیاز است. اگر شما هم به دنبال استفاده از بیت تورنت چین هستید، ابتدا مقاله سواپ btt را مطالعه کرده و توکن‌های قدیمی خود را به BTT جدید تیدیل کنید.

    پلتفرم پنکیک سواپ چیست؟

     

    معرفی انواع سواپ ارزهای دیجیتال در دنیای کریپتو

    صرافی پنکیک سواپ بر روی شبکه بایننس اسمارت چین قرار گرفته و بر اساس قراردادهای هوشمند این شبکه کار می‌کند. پنکیک سواپ یک صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون واسطه، رمز ارزهای خود را معامله کنید.

    سوال این است که تفاوت این صرافی با صرافی‌های متمرکز در چیست؟

    عمده تفاوت اصلی این است که در صرافی‌های متمرکز ما کنترلی بر دارایی‌های خود در والت صرافی نداریم و در واقع کنترل تمام دارایی‌های ما با مدیران سایت است. اگر صرافی بخواهد می‌تواند دارایی ما را بلوکه کند و اگر روزی سایت صرافی دیگر وجود نداشته باشد، ما دیگر به دارایی‌هایمان دسترسی نخواهیم داشت.

    در این صرافی شما کنترل دارایی‌های خود را برعهده دارید. همه‌ چیز در این صرافی به‌ صورت اتوماتیک و با استفاده از قراردادهای هوشمند کنترل و انجام می‌شود. در نتیجه، کسی نمی‌تواند دارایی‌های ما را بلوکه کند.

    در این صرافی همانند صرافی‌های متمرکز، امکان استیک و خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال وجود دارد و کافی است که روش این کار را بیاموزید. در مقاله پلتفرم پنکیک سواپ، تمامی مراحل لازم برای ایجاد حساب و شروع سرمایه گذاری در این پلتفرم مطرح شده‌است.

     

    کاربران ایرانی نیز قادرند با طی کردن مراحل احراز هویت در پلتفرم معاملاتی موربیت، به بخش سواپ آن مراجعه کرده و به سادگی اقدام خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود کنند.

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=301218

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم