اخبار اقتصادیاخبار بانک ها

مشتری مداری رمز موفقیت در بانکداری نوین است

 

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این سفر، عضو هیات مدیره بانک از شعبه مرکزی و دوایر ستادی مدیریت شعب سمنان بازدید کرد و در جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی، علاوه بر ارزیابی عملکرد استان در حوزه های مختلف، بر افزایش همت همگانی برای تحقق برنامه های ترسیمی درفرصت باقی مانده از سال تاکید کرد.
ارزیابی آمار عملکردی شعب استان در حوزه بازاریابی و جذب منابع، تخصیص بهینه منابع، بررسی نحوه پیگیری برای وصول مطالبات، مطالعه درخصوص پتانسیل های موجود و عملکرد ستاد و شعب در جذب منابع پایدار از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.
امامی در جلسه نشست هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی استان سمنان توجه به اصل مشتری مداری را رمز موفقیت در فضای رقابتی حال حاضر عنوان کرد و گفت: تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با لحاظ بهداشت اعتباری و استفاده از بسترهای خدمات نوین بانکداری و کاهش قیمت تمام شده پول می تواند به بهبود بیش از پیش عملکرد بانک کمک کند.
وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران از جایگاه مناسبی در میان آحاد جامعه و همچنین شبکه بانکی کشور برخوردار است و استان سمنان نیز از نظر ظرفیت های صنعتی، کشاورزی و خدماتی دارای قابلیت منحصر به فردی است که باید به درستی از آن استفاده کرد.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
بستن