• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3
با دستور سیاوش زراعتی در سفر به استان کرمانشاه صورت گرفت؛

مساعدت بانک صادرات ایران در امهال وصول مطالبات آسیب دیدگان زلزله

  • کد خبر : 2988
  • 03 آذر 1396 - 21:34
مساعدت بانک صادرات ایران در امهال وصول مطالبات آسیب دیدگان زلزله

پول بانک: مدیرعامل بانک صادرات ایران با حضور در مناطق زلزله زده غرب کشور ضمن دیدار با مردم آسیب دیده شهرها و روستاهای غرب استان کرمانشاه، از نزدیک در جریان میزان خسارات و مشکلات موجود، خدمات رسانی های انجام شده و نیازمندی های مالی آنها قرار گرفت و دستورات لازم برای رسیدگی فوری به این امور را صادر کرد.

  • به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیاوش زراعتی، مدیرعامل بانک صادرات ایران پس از شرکت در نشست ویژه استانداری کرمانشاه با سفر به شهرها و روستاهای تخریب شده منطقه و در راستای کاهش آلام مردم و همکاران حادثه دیده، دستور تشکیل کارگروه ویژه جهت ترمیم روحیه همکاران، توقف وصول مطالبات تا بازگشت به حالت عادی و پیش بینی استمهال بدهی آسیب دیدگان را صادر کرد. وی در عین حال بر تداوم کمک رسانی ها  به مردم منطقه تاکید کرد.
    در این سفر که برخی مقامات بانک از جمله حسن فراهانی مشاور مدیر عامل و مدیر امور حراست و حفاظت، علی حاجی پور معاون شعب و بازاریابی، بهزاد قهرمانی مدیر شعب استان کرمانشاه و حمید رضا رهبر رییس اداره کل روابط عمومی مدیر عامل را همراهی می کردند، شعب آسیب دیده بانک در سطح منطقه نیز مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت و دستورات لازم برای بازسازی فوری آنها نیز صادر شد.
    مدیرعامل بانک صادرات ایران در این سفر در توصیف ویژگی و کرامات انسانی مردم رنج دیده منطقه، گفت: «مردمانی از جنس غیرت و شجاعت که تاریخ همواره گویای سرآمدی و پیشاهنگی آنان در عرصه های گوناگون ملی و منطقه ای بوده و سالیان اخیر نیز با خلق حماسه های پی در پی، معنای ایثار و از خودگذشتگی را در جبهه های جهاد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس به کرّات متجلی ساخته و به نمایش گذاردند و همچنین صفای مهمان نوازی و گرمای محبتشان سالهاست خستگی راه از تن عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) می زداید، این روزها بدلیل جان باختن و جراحت جمع کثیری از ایشان در حادثه دلخراش زلزله در پاره ای از تن وطن و خصوصاً استانهای همیشه مقاوم و قهرمان پرور کرمانشاه و ایلام، داغدار بوده و به سوگ عزیزانشان نشسته اند. شدت این ضایعه حزن انگیز و وسعت خسارات مادی و معنوی وارده، موجب تأثر بیکران و تألم شدید گردیده و ایران اسلامی را یکباره در غمی عظیم فرو برده است».
    وی افزود: «اینجانب به نمایندگی از یکایک کارکنان دلسوز و نوعدوست بانک صادرات ایران ضمن همدردی و همراهی با خسارت دیدگان و بازماندگان و علی الخصوص همکاران عزیزی که دچار خسران شده و یا در فقدان عزیزانشان عزادارند، این حادثه دلخراش و مصیبت وارده را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفدا)، رهبر معظم انقلاب (مدظلّه العالی) و ملت صبور ایران تسلیت عرض نموده و در همراهی با ماتم مردم غیور کرمانشاه و ایلام و خانواده های داغدار و آسیب دیده، از درگاه خداوند قادر متعال برای آن مسافران عرشیایی، مغفرت در مأوای آسمانی و برای مصدومان، صحت، سلامت و عافیت عاجل و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی خواهانم و زمان را می خوانم که خود سنگ صبورشان باشد. (ان شاءاللّه) »
    سیاوش زراعتی تصریح کرد: «شایسته است کلیه مدیران و کارکنان خانواده بزرگ بانک صادرات ایران با تمام توان، ضمن همراهی و همدلی با آسیب دیدگان در جهت التیام آلام وارده و گذر از روزهای سخت پیش رو، همچون همیشه با جدیّت و اهتمام ویژه تلاش و مساعدت نمایند».
    مدیرعامل بانک صادرات ایران در ادامه این بازدید با صدور دستوراتی به کلیه معاونت ها و مدیریت های مختلف بانک تاکید کرد:
    «ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات با تشکیل کارگروه ویژه ای اقدامات ذیل را در دستور کار قرار داده و گزارش فعالیت ها و نتایج حاصله را به واحدهای ذیربط ارسال نمایند:
    ١- اهتمام جدی در ترمیم روحیه و رسیدگی به وضعیت همکاران آسیب دیده و خانواده های محترم ایشان.
    ٢- تلاش مضاعف در ارائه خدمات به کلیه اشخاص مقیم مناطق حادثه دیده که به تبع حادثه فوق، دچار خسارت شده اند.
    ٣- توقف پیگیری وصول مطالبات و محاسبات خسارت تأخیر تأدیه(وجه التزام)، بازپرداخت دیون و تعهدات مشتریان حادثه دیده، از زمان وقوع زلزله تا زمان بازگشت شرایط به حالت عادی.
    ۴- پیش بینی تمهیدات لازم جهت استمهال بدهی مشتریان آسیب دیده با قید فوریت».
    سیاوش زراعتی در خاتمه از تشریک مساعی و کمک های بی شائبه تمامی کارکنان بانک و همچنین تلاش ها و زحمات مدیران و کارکنان مدیریت شعب استان کرمانشاه در راستای هماهنگی و ساماندهی جمع آوری و توزیع کمک های نقدی و غیرنقدی، خالصانه و خاضعانه کمال قدردانی و سپاسگزاری را به عمل آورد و اظهار کرد: « این خدمات رسانی شایسته باید تا رفع کامل شرایط بحرانی و بازگشت شرایط به وضعیت عادی استمرار یابد (اجرکم عنداللّه)».

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=2988

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم