نماد سایت پول بانک

مرغ به دنبال افزایش قیمت!!!

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک،تولید مرغ کشور در سطح مازاد قرار دارد  و با قیمت کمی به دست مصرف کننده میرسد که این قیمت پایین ،هزینه های تولید را پوشش نمی دهد و دبیر انجمن مرغ گوشتی گفت:مرغ 6800 تومانی باید به 8500 تومان برسد

     

    یوسفی تصریح کرد: در حالی که هر کیلوگرم مرغ با توجه به هزینه‌های فعلی تولید باید 8500 تومان باشد در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران 6500 تا 6600 و در سطح شهر 6800 تا 7000 تومان به فروش می‌رسد.

    وی درباره دلایل افزایش قیمت ذرت و سویا گفت: زمینه توزیع این محصولات در بازار کم شده و شرکت پشتیبانی امور دام شرایط سخت‌تری برای توزیع نهادها ایجاد کرده است در حالی که اگر قیمت مرغ در بازار افزایش پیدا کند این شرکت و وزیر جهاد کشاورزی به سرعت مصاحبه و اعلام می‌کند که مرغ 5300 تومانی (تنظیم بازاری) به بازار تزریق می‌کند اما زمانی که قیمت نهادها افزایش یافته‌ است هیچ اطلاعیه‌ای در حمایت ازمرغداران صادر نمی‌کنند.

    دبیر انجمن مرغ گوشتی تاکید کرد: با توجه به هزینه‌های تولید بالا و زیان مرغداران نقدینگی لازم برای خرید ذرت و سویا نیز وجود ندارد که لازم است با توجه به شرایط خاص مرغداران دولت تسهیلاتی در این زمینه ارائه دهد.

    یوسفی گفت: با توجه به اینکه عرضه ذرت داخلی به پایان رسیده است باید از ذرت وارداتی استفاده شود. قیمت ذرت و سویا در حالی در بازار داخلی افزایش یافته است که این محصولات در گذشته و در زمان ارزانی نرخ این محصول خریداری شده است و نباید امروز هماهنگ با تغییرات جهانی در داخل کشور نیز تغییر یابد.

    وی در پایان صحبت‌های خود گفت: قیمت جوجه یکروزه کماکان در بازار بالا است و حدود 2500 تومان به فروش می‌رسد که جوجه‌ریزی براساس این نرخ پاسخگوی هزینه‌های تولید نیست.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل