• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

مدیر آموزش و پژوهش بیمه کوثر بیان کرد: تولید محتوا ابزار ارزشمند آموزش

  • کد خبر : 247002
  • 06 شهریور 1400 - 0:01
مدیر آموزش و پژوهش بیمه کوثر بیان کرد: تولید محتوا ابزار ارزشمند آموزش

مدیریت آموزش و پژوهش شرکت بیمه کوثر با توجه به اهمیت مضاعف دوره‌های مجازی در دوران کرونا، اقدام به تولید محتواهای آموزشی ارزشمند، به‌روز و باکیفیت می‌کند.

  • پول بانک: مدیریت آموزش و پژوهش شرکت بیمه کوثر با توجه به اهمیت مضاعف دوره‌های مجازی در دوران کرونا، اقدام به تولید محتواهای آموزشی ارزشمند، به‌روز و باکیفیت می‌کند.

    به گزارش روابط عمومی و اعلام مدیر آموزش و پژوهش بیمه کوثر، ایجاد وحدت رویه در فعالیت‌های آموزشی، فراهم کردن چارچوبی برای طراحی محتوای آموزشی و ارایه معیارهایی برای پاسخ‌گویی، کمک به هدف‌گذاری محتوای آموزشی ، تسهیل در فرایند برنامه‌ریزی آموزشی شامل انتخاب محتوا، روش و ارزشیابی و به‌طور کلی توسعه و بهبود کیفیت فعالیت‌های آموزشی از دیگر اهدافی است که انتظار می‌رود با اجرای این طرح جدید آموزشی حاصل شود.

    زینب حمیدی‌فر تغییرات روزافزون و توسعه جوامع را عامل ایجاد نیازهای جدید در سازمان‌ها برشمرد و افزود: در این شرایط آموزش به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در فهرست اولویت اکثر شرکت‌ها تعریف می‌شود. برگزاری جلسه‌های آموزش، ارتقا و توانمندسازی مناسب برای کارمندان دارای ارزش بسیار زیادی است زیرا به آنان این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های جدیدی را به‌دست آورند، مهارت‌های موجود را بهبود بخشند و عملکرد بهتری داشته باشند.

    وی با اشاره به همه‌گیری کرونا در دو سال اخیر و مجازی شدن بیش‌ازپیش آموزش‌ها در سازمان‌های گوناگون گفت: از آنجایی که کار اصلی آموزش را در روش‌های از راه دور و دانشگاه مجازی و مانند این‌ها، محتوای آموزشی به دوش می‌کشد، تولید متون، مطالب و محتوای غنی آموزشی به‌عنوان ثروت بزرگ آموزش‌های مجازی در دوران کرونا شناخته شده است.

    مدیر آموزش و پژوهش بیمه کوثر با تاکید بر اینکه تولید محتوای آموزشی یکی از بنیان‌های اساسی نظام‌ها و ساختارهای آموزشی نوین است، خاطرنشان کرد: دقت در طراحی و تولید محتوای آموزشی امری اجتناب‌ناپذیر و هرگونه وسواس و حساسیت در تولید آن کاملا منطقی، قابل‌توجیه و به‌حق است. در واقع، محتوای آموزشی باید متناسب با نیاز فراگیران، مطالب آن به‌روز و دقیق و در نهایت، باید برای افراد قابل یادگیری باشد. ما نیز در بیمه کوثر کوشیده‌ایم که این مشخصه‌ها و مختصات را در مطالب و محتوای آموزشی تولیدی خود لحاظ کنیم تا هرچه پربارتر و اثربخش‌تر شوند.

    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=247002

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم