• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

مدیرعامل ریپل: اگر لازم باشد می‌توانیم XRP را با چیز دیگری جایگزین کنیم

  • کد خبر : 215055
  • 14 فروردین 1400 - 13:08
مدیرعامل ریپل: اگر لازم باشد می‌توانیم XRP را با چیز دیگری جایگزین کنیم

در مصاحبه‌ای که شبکه خبری CNN با برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل شرکت ریپل انجام داد، میزبان برنامه (Julia Chatterley) از وی در خصوص برنامه‌های ریپل برای مواجهه با مشکلات احتمالی این شرک..

  • در مصاحبه‌ای که شبکه خبری CNN با برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل شرکت ریپل انجام داد، میزبان برنامه (Julia Chatterley) از وی در خصوص برنامه‌های ریپل برای مواجهه با مشکلات احتمالی این شرکت در ایالات متحده آمریکا سؤال کرد و گارلینگهاوس جایگزینی ارز ریپل (XRP) با گزینه‌های دیگر را یکی از راهکارهای محتمل برشمرد.

    به گزارش یوتودِی، برد گارلینگهاوس جایگزینی XRP با گزینه‌های دیگر را یکی از راهکارهای احتمالی برای مواجهه با مشکلات پیش‌آمده برای ریپل در ایالات متحده می‌داند. این مصاحبه در پی شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از ریپل انجام شده است. برد گارلینگهاوس در این مصاحبه اظهار داشت:

    جایگزینی XRP با گزینه‌های دیگر قطعاً بخشی از راهکار ما برای مقابله با مشکلات ریپل خواهد بود. البته نمی‌توان انکار کرد که ادعای SEC در خصوص ریپل بسیار عجیب است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بیت کوین و اتریوم را اوراق بهادار نمی‌داند؛ اما به‌جز این دو مورد، سایر ارزهای دیجیتال را در معرض خطر قرار می‌دهد. اتفاقی که برای ریپل افتاد، نشان‌دهنده همین خطر است. با این حال، جایگزینی XRP با چیزی دیگر یکی از راهکارهای رفع این مشکل است.

    استاندارد شفافیت

    برد گارلینگهوس، مدیرعامل شرکت ریپل

    کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از شرکت ریپل، برد گارلینگهاوس و همچنین هم‌بنیان‌گذار این شرکت یعنی کریس لارسن (Chris Larsen) به اتهام فروش غیرقانونی XRP شکایت کرده و XRP را اوراق بهادار ثبت‌نشده خوانده است. در متن این شکایت عنوان شده که برد گارلینگهاوس از طریق فروش غیرقانونی این ارز، ۱۵۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. این‌طور که به نظر می‌رسد، گارلینگهاوس تمایل ندارد که به‌صورت عمومی به این اتهام واکنش نشان دهد. وی در این مصاحبه گفت:

    بسیار مشتاقم که همه‌چیز به‌صورت رسمی و در دادگاه مشخص شود. من تاکنون درباره این اتفاق در میان عموم اظهارنظر نکرده‌ام؛ زیرا معتقدم عدالت از این طریق به‌درستی اجرا نمی‌شود. روشن‌شدن حقیقت برای من بسیار مهم است. ما تا کنون همه ماجرا را از زبان SEC شنیده‌ایم؛ اما مسلماً این همه حقیقت نیست.

    این میلیاردر آمریکایی همچنان معتقد است که ریپل شفاف‌ترین بنیاد موجود در صنعت ارزهای دیجیتال است و سایر اعضای این بازار را به تلاش برای دست‌یابی به این سطح از استاندارد دعوت می‌کند.

    دیفای تهدیدی برای ریپل محسوب نمی‌شود

    مدیرعامل ریپل، امور مالی غیرمتمرکز یا همان دیفای (DeFi) و همچنین استیبل‌کوین‌ها را خطری برای ریپل نمی‌داند و معتقد است که ریپل راهکاری برای بهینه‌سازی سیستم پرداخت جهانی است؛ یعنی کاری که هیچ‌یک از دو مورد عنوان‌شده قادر به انجام آن نیستند. این شرکت اخیراً نسخه‌ای خصوصی از ارز XRP را برای بانک‌های مرکزی ایجاد کرده است.

    گارلینگهاوس همچنین به اهمیت بیت کوین اذعان می‌کند و معتقد است که این ارز دیجیتال به‌هیچ‌وجه از بین نخواهد رفت؛ اما با این حال، مصرف برق بیت کوین را که به‌شدت بالاست یک معضل جدی می‌داند و ادعا می‌کند که XRP (در ازای هر تراکنش جداگانه)، ۱۰۰،۰۰۰ بار بهینه‌تر از بیت کوین است. به‌عقیده وی:

    انکار این مسئله که میزان کربن‌دی‌اکسید تولیدشده از بیت کوین یک معضل جدی است، کمکی به صنعت ارزهای دیجیتال نمی‌کند و برعکس، توسعه این صنعت را با مشکل مواجه خواهد کرد.

    مدیرعامل ریپل: اگر لازم باشد می‌توانیم XRP را با چیز دیگری جایگزین کنیم

    در این باره بیشتر بخوانید

    • سقوط ۶۰ درصدی ریپل در صرافی بیت‌مکس و از دست رفتن میلیون‌ها دلار پول؛ سرمایه‌گذاران عصبانی هستند
    • مدیر اجرایی مانی ‌گرام: فناوری‌های تسویه‌حساب‌های آنی ریپل در مبادلات دیجیتال نقش کلیدی دارند
    • دارندگان ریپل و اسپارک در یک ایردراپ دیگر شرکت داده می‌شوند
    • جهش مجدد بازار ارزهای دیجیتال/ رقابت نزدیک ریپل و اتریوم !
    • ماجرای شکایت از ریپل؛ پرونده اوراق بهادار بودن XRP به کجا رسید؟

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=215055

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم