• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

مدیرعامل ریپل: اگر در پرونده حقوقی بازنده شویم، از آمریکا خارج خواهیم شد

  • کد خبر : 198798
  • 19 اسفند 1399 - 8:51
مدیرعامل ریپل: اگر در پرونده حقوقی بازنده شویم، از آمریکا خارج خواهیم شد

برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیر عامل شرکت ریپل، اعلام کرد که در صورتی که این شرکت بازنده دعوی حقوقی با کمیسیون بورس آمریکا شود، شرکت جدید خارج از ایالات متحده مستقر خواهد شد.
به گزارش یوتود..

  • برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیر عامل شرکت ریپل، اعلام کرد که در صورتی که این شرکت بازنده دعوی حقوقی با کمیسیون بورس آمریکا شود، شرکت جدید خارج از ایالات متحده مستقر خواهد شد.

    به گزارش یوتودی، مدیر عامل ریپل در بخشی منتشرنشده از مصاحبه خود با وب‌سایت خبری اکسیوس (Axios) در ۷ مارس (۱۷ اسفند)، اشاره کرد که در صورت برنده‌نشدن در دعوی حقوقی جنجال‌برانگیز این شرکت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، این شرکت احتمالاً از آمریکا خارج خواهد شد.

    این خبر پس از بیانیه کریس لارسن (Chris Larsen)، هم‌بنیان‌گذار ریپل، منتشر می‌شود که هفته گذشته اعلام کرده بود دفاتر مرکزی این شرکت در سانفرانسیسکو به کار خود ادامه خواهند داد.

    با درنظرگرفتن این نکته، به نظر می‌رسد گارلینگهاوس مطمئن است ریپل می‌تواند در دادگاه کمیسیون بورس آمریکا (SEC) را شکست دهد.

    او همچنین ادعا کرد که توکن ریپل (XRP) به کار خود ادامه خواهد داد، حتی اگر شرکت ریپل مجبور شود برای تأکید بر این نکته که توکن اوراق بهادار نیست، از آن جدا شود.

    علاوه بر این، گارلینگهاوس که سِمت مدیریت ارشد شرکت یاهو را نیز در کارنامه خود دارد، اظهار داشت که اگر بخواهد شرکت جدید ریپل را دایر کند، آن را در ایالات متحده مستقر نخواهد کرد.

    وی یک بار دیگر تأکید کرد «نبود رهبری» در صنعت بلاک چین به‌ضرر این کشور است. گارلینگهاوس در این باره توضیح داد:

    ماهیت مشارکت‌ آمریکایی‌ها در نوآوری‌های اینترنتی همیشه منبع خوبی برای سودهای کلان بوده است که از نظر جغرافیایی- سیاسی، می‌توان آن را منبعی قدرتمند به شمار آورد. به همین علت، به نظر من اگر فناوری نسل جدیدی همچون بلاک چین را رهبری نکنیم، برای ایالات متحده خوب نیست.

    مدیرعامل ریپل: اگر در پرونده حقوقی بازنده شویم، از آمریکا خارج خواهیم شد

    در این باره بیشتر بخوانید

    • ریپل: پاسخ کمیسیون بورس را می‌دهیم
    • تاریخ اولین جلسه دادگاه ریپل مشخص شد
    • رشد ۵۰ درصدی قیمت استلار، رقیب ریپل
    • از مانی‌گرام در ارتباط با همکاری با ریپل شکایت شد
    • مدیرعامل ریپل: اگر شرکت ریپل هم نابود شود، معاملات XRP ادامه پیدا می‌کند

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=198798

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم