• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

مدل ۲۰۱۹ ب‌ام‌و X4 پیش از عرضه

  • کد خبر : 1140
  • 10 خرداد 1396 - 23:47
مدل ۲۰۱۹ ب‌ام‌و X4 پیش از عرضه

به گزارش پایگاه خبری پول بانک، بِ‌اِم‌وِ که کوتاه‌شدهٔ عبارتِ «بایِریشه موتورن وِرکه» است و در فارسی معمولاً بِم‌وِ تلفظ می‌شود، به‌معنای صنایع موتوریِ بایرن است، یک شرکت خودروساز آلمانی است، که از تولیدکنندگان به‌نام خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان به‌شمار می‌آید. تصاویر جاسوسی از جدیدترین مدل اکس ۴، نشان می‌دهد که ب‌ام‌و تا سال […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک، بِ‌اِم‌وِ که کوتاه‌شدهٔ عبارتِ «بایِریشه موتورن وِرکه» است و در فارسی معمولاً بِم‌وِ تلفظ می‌شود، به‌معنای صنایع موتوریِ بایرن است، یک شرکت خودروساز آلمانی است، که از تولیدکنندگان به‌نام خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان به‌شمار می‌آید.
    تصاویر جاسوسی از جدیدترین مدل اکس ۴، نشان می‌دهد که ب‌ام‌و تا سال ۲۰۱۹ خیالش از طراحی این اتومبیل راحت است. به تازگی تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد ب‌ام‌و در حال آزمایش و ارزیابی این محصول است.

    مدل ۲۰۱۹ ب‌ام‌و X4 را پیش از عرضه ببینید

    این پروتوتایپ مثل مدل X3، از پلت‌فرم ماژولار CLAR بهره می‌برد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، این پلت‌فرم در سری ۷ مدل ۲۰۱۶ برای اولین بار استفاده شده و حالا به خانواده سری X این شرکت ورود پیدا کرده است. حتی گفته شده که مدل پلاگین هیبرید ب‌ام‌و سری اکس‌ ۳ ممکن است در آینده نه چندان دور عرضه شود. بنابراین این احتمال وجود دارد که سری X4 مثل X3 در نسخه پلاگین هیبرید هم تولید شود.

    مدل ۲۰۱۹ ب‌ام‌و X4 را پیش از عرضه ببینید

    پیشرانه‌های این اتومبیل در حجم‌های ۲ و ۳ لیتر عرضه می‌شود و مجهز به سیستم پرخوران توربوشارژ هستند. یک جعبه دنده ۸ سرعته خودکار نیز این اتومبیل قوی هیکل را همراه می‌کند. از رقبای مدل X4 می‌توانیم به لندرور Range Rover Evoque، مرسدس‌بنز GLC کوپه و پورشه ماکان اشاره کنیم.

    مدل ۲۰۱۹ ب‌ام‌و X4 را پیش از عرضه ببینید

    ب‌ام‌و درنظر دارد نسخه قدرتمند این سری را به عنوان مدل X4 M40i را در آینده عرضه کند. این نسخه، قوی‌ترین مدل این سری خواهد بود که می‌تواند با مدل‌هایی مثل GLC63 Coupe رقابت ‌کند.

    مدل ۲۰۱۹ ب‌ام‌و X4 را پیش از عرضه ببینید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1140

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم