• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

محمدولی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: صنعت طلا و جواهر می‌تواند ارز آوری و اشتغال ایجاد کند/ سکه یک میلیون تومان حباب دارد/ مردم نباید درگیر هیجانات شوند

  • کد خبر : 9735
  • 02 شهریور 1397 - 17:52
محمدولی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: صنعت طلا و جواهر می‌تواند ارز آوری و اشتغال ایجاد کند/ سکه یک میلیون تومان حباب دارد/ مردم نباید درگیر هیجانات شوند

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: صنعت طلا و جواهر دارای توانمندی‌هایی است و می‌تواند ارز آوری و اشتغال ایجاد کند اما این صنعت دچار تحریم‌های ظالمانه است و این امر می‌تواند بعضی شبهات را ایجاد کند که امیدواریم بسیاری از صنایع همچون گمرک، صنعت، معدن و تجارت دست یاری به این صنعت داشته باشند.

  •  

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نشست خبری اتحادیه طلا و جواهر، بعد از ظهر امروز سه شنبه 23 مرداد ماه 97، با حضور ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر، مسعود یزدانی نایب رئیس اتحادیه، نادر بذرافشان دبیر اتحادیه، داود سلمانی از اعضای اتحادیه و جمعی از اصحاب رسانه، در ساختمان اتحادیه طلا و جواهر برگزار شد.

     

    ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر

    ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر، در ابتدای این نشست خبری، با اشاره به ظرفیت های بازار طلا و جواهر گفت: صنعت طلا و جواهر می تواند در صادرات کارگشا باشد؛ اگرچه موانع مانع از آن شده که از این ظرفیت استفاده بهینه شود.

    وی افزود: هر عضو اتحادیه چند کارمند دارد، اما از این ظرفیت به خوبی برای رشد اقتصادی استفاده نشده است‌. با همه نگاه های منفی که نسبت به ما میان کشورهای منطقه وجود دارد باید دست به دست هم داده،  تولید و اشتغال را توسعه دهیم و حتی ارز آوری داشته باشیم‌ .

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر، بیان داشت: دولتمردان باید به صنعت طلا و جواهر توجه کنند؛ به عبارتی باید به قانون صادرات کمک شود. درحال حاضر سکه یک میلیون تومان حباب دارد.

    محمدولی، در ادامه از رونمایی سایت طلا و سکه تا پایان ماه خبر داد و گفت: افراد می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنند.

     

    وی تصریح کرد: صنعت طلا و جواهر دارای توانمندی‌هایی است و می‌تواند ارز آوری و اشتغال ایجاد کند اما این صنعت دچار تحریم‌های ظالمانه است و این امر می‌تواند بعضی شبهات را ایجاد کند که امیدواریم بسیاری از صنایع همچون گمرک، صنعت، معدن و تجارت دست یاری به این صنعت داشته باشند.

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر، درباره واردات طلا اظهار کرد: بخشنامه واردات و صادرات جدید در حوزه طلا هنوز ابلاغ نشده و مشکلات سابق وجود دارد و این در حالی است که یکی از ایرادات در این حوزه تفاوت قیمت با بازارهای جهانی است که بخشی از آن به مالیات بر ارزش افزوده بر می‌گردد.

    محمدولی، علت اصلی شکل گیری حباب سکه را ناشی از سیاستگذاری غلط بانک مرکزی دانست و گفت: مردم نباید درگیر هیجانات شوند.

     

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر، در پایان بیان کرد: سکان اقتصاد اکنون در اختیار عبدالناصر همتی است، این در حالی است که تحریم خارجی اگرچه اثرگذار است، ولی تحریم داخلی از همه موارد بدتر عمل می کند

     

    مسعود یزدانی، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر

    مسعود یزدانی، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر، در ادامه این نشست خبری گفت: بانک مرکزی سیاستگذاری کند، چرا که ضرب سکه به نفع کشور نیست و تنش ایجاد می کند و در نهایت بخش خصوصی است که باید سیاست فروش را پیاده سازی کند، این در حالی است که سکه اکنون یک میلیون تومان حباب دارد و مصرف کنندگان یک میلیون تومان ضرر می دهند و مردم به سمت طلاهای ساخته شده نروند، این در حالی است که سیاستهای بانک مرکزی باید به نحوی پیش رود که بتواند ضرب سکه را خود به عهده گرفته و فروش باید با پنجاه، صدهزارتومان سود به اتحادیه واگذار شود.

    خبرنگار: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=9735

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم