نماد سایت پول بانک

مجید اکبری: هفتمین دوره نمایشگاه ایران پنکس در راه است/روزهای شیرین و نوید بخش پس از دوران کرونا

  • پول بانک: بعد از دوسال تعطیلی پیاپی نمایشگاه ها به واسطه شیوع اپیدمی کرونا،هفتمین دوره نمایشگاه  ایران پنکس جان تازه ای به رونق صنعت نوشت افزار می دهد.
    مجید اکبری مدیر برگزاری نمایشگاه ایران پنکس: چند سالی است که نوشت‌افزار ایرانی، نمونه های خارجی را به رقابت طلبیده و بازار خوبی در جامعه پیدا کرده و توجه مصرف کنندگان داخلی را به خود جلب کرده است. از طرفی نمایشگاه‌ بین‌المللی نوشت‌افزار و تجهیزات مهندسی فرصتی است تا تولیدکنندگان داخلی و خارجی محصولات با کیفیت خود را بدون دخالت واسطه‌ها و به‌صورت مستقیم به مصرف‌کننده نهایی ارائه‌ دهند.
    هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت‌افزار و تجهیزات مهندسی کشور (IRAN PENEX) بـا حمایت انجـمن صنفـی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت‌افزار کشور، اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و تجهیزات مهندسی تهران ، مجمع واردکنندگان نوشت‌افزار کشور  و همچنین انجمن اسباب بازی  توسط شرکت آوا پیک تحریر ایرانیان در محل دائمی مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران در تاریخ 2 تا 5 تیرماه 1401 از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر برگزار خواهد شد.
    این نمایشگاه در فضای سرپوشیده‌ای به وسعت 14 هزار مترمربع و در 3 سالن برای بیش از 120 شرکت در نظر گرفته‌شده است. با توجه به برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته، شرکت‌کنندگان نوشت‌افزار در سالن A5 و شرکت‌کنندگان محصولات آموزشی،اسباب بازی و صنایع وابسته و شرکت‌های بین‌المللی در سالن A4 حضور خواهند داشت.
    در این دوره از نمایشگاه شاخه‌های مرتبط به صنعت نوشت‌افزار مانند محصولات تحریر، انواع دفاتر، تجهیزات مهندسی، انواع چسب، هدایای تبلیغاتی، لوازم اداری- بایگانی، تجهیزات اداری مدارس و ادارات، ماشین‌های اداری، صنایع تکنولوژی آموزشی، هوشمندسازی مدارس، بازی‌های فکری کودک، نوجوان و سرگرمی، کیف، کوله پشتی، چمدان و شرکت‌های استارت آپ و دانش‌بنیان مرتبط، حضور خواهند داشت.
    پیش‌بینی می‌شود، در این نمایشگاه روزانه بیش از 3 هزار‌ بازدیدکننده تخصصی و مرتبط با صنف حضور یابند. طبعاً بازدیدکنندگان و مخاطبان مهم در این نمایشگاه، مدیران و مسئولان خرید سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، مدیران مراکز و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های نوشت‌افزار، مدیران فرهنگی کشور، اساتید دانشگاه‌های کشور و دانشجویان هنر، طراحی- صنعتی، معماری،‌ مدیران هنرستان‌ها، مراکز و مؤسسات آموزشی مدیران انتشارات و کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور، مدیران مدارس و مهدکودک‌ها، عمده‌فروش‌ها، مدیران پخش و فروش، واسطه‌های فروش، شرکت‌های تبلیغاتی، مراکز چاپ و بسته‌بندی، و صنعتگران مرتبط (قالب‌سازی و ماکت‌سازی محصولات) خواهند بود.
    لطفاً درباره‌ی اهداف برگزاری این نمایشگاه نیز برایمان بگویید:
    از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه می‌توان به ارائه آخرین توانمندی‌ها و فناوری‌های روز صنعت نوشت‌افزار، توسعه بازار داخلی و نگاه استراتژیک به بازارهای منطقه‌ای، صادرات محصولات تولیدی ایران باکیفیت و استانداردهای بین‌المللی، ایـجاد گستـرش و همکاری مشتـرک در سطح بین‌المللی، انتقال دانش و تکنولوژی صنعت نوشت‌افزار، تولیدات مشترک در جهت بالا بردن سطح کیفی محصولات، ایجاد ارتباط بین فعالان صنایع و تجار و شناسایی بازارهای جدید اشاره کرد.
    نمایشگاه امسال در دو بخش برگزار خواهد شد، بخش اصلی نمایشگاه به معرفی شرکت ها و برندها تعلق دارد، بخش دیگر در قالب سمینارهای- آموزشی در حوزه‌های صادرات، واردات، مارکتینگ، فروش و بازاریابی اختصاص خواهد داشت.
    امیدواریم که حضور تمام اقشار مرتبط با این صنف باعث پویایی و رونق تولید و اقتصاد کشور در این دوره از نمایشگاه باشد.
    فایل pdf نمایشگاه ایران پنکس pentoy
    خبرنگار: کوروش جم
    فیلم های ویدئویی نمایشگاه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل