نماد سایت پول بانک

پیگیری استخدام نیروهای شاغل در ایام کرونا در وزارت بهداشت

کرونا
  • به گزارش پول بانک بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اعلام کرد که مجوز استخدام 40 هزار نفری با سازمان استخدامی در حال پیگیری است، نیروهایی که در ایام بیماری کرونا به وزارت بهداشت کمک شایانی داشته اند، حتما شامل این طرح خواهد شد. وی افزود ما به دنبال تبدیل وضعیت و افزایش امنیت شغلی نیروهای انسانی این وزارتخانه هستیم.

    وی گفت : در این زمینه یک مسیر از طریق مجلس تحت عنوان ساماندهی نیروهای دولت در حال پیگیری است تا بتوانیم این نیروها را به ویژه نیروهای طرحی را تبدیل وضعیت کنیم. رحیمی بیان کرد: نیروهایی که در ایام شیوع کرونا به وزارت بهداشت کمک کردند و در صف به مردم خدمت دادند حتما شامل این طرح خواهند شد.

    وی با بیان اینکه یکی از موضوعات بسیار خوب، موضوع مجوز استخدامی در وزارت بهداشت است، ادامه داد: با سازمان استخدامی کشور این موضوع در حال پیگیری است و احتمالا با یک عدد 30 تا 40 هزار نفری آزمون استخدامی را برگزار خواهیم کرد و یک سهمیه و امتیاز قابل توجهی برای پرستاران و گروه‌های شاغل در دوران کرونا قرار خواهیم داد که بتوانیم این نیروها را دوباره در مجموعه وزارت بهداشت در کنترل خود داشته باشیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل