• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

مایکرواستراتژی ۹۰۰ میلیون دلار دیگر بیت کوین می‌خرد

  • کد خبر : 187690
  • 30 بهمن 1399 - 6:38
مایکرواستراتژی ۹۰۰ میلیون دلار دیگر بیت کوین می‌خرد

مایکرواستراتژی اعلام کرد که ۹۰۰ میلیون دلار اوراق قرضه قابل‌تعویض با سررسید سال ۲۰۲۷ عرضه می‌کند. قرار است عواید حاصل از فروش این اوراق صرف خرید بیت کوین شود. این شرکت پیش‌تر اعلام کرده بود که قصد فرو..

  • مایکرواستراتژی اعلام کرد که ۹۰۰ میلیون دلار اوراق قرضه قابل‌تعویض با سررسید سال ۲۰۲۷ عرضه می‌کند. قرار است عواید حاصل از فروش این اوراق صرف خرید بیت کوین شود. این شرکت پیش‌تر اعلام کرده بود که قصد فروش ۶۰۰ میلیون دلار اوراق قرضه را دارد و حالا ۳۰۰ میلیون دلار به این میزان اضافه کرده است.

    به گزارش کوین تلگراف، شرکت مایکرواستراتژی اعلام کرد که قصد دارد اوراق قرضه قابل تعویض بدون وثیقه برای خرید بیت کوین عرضه کند.

    سود این اوراق از اوت (مرداد ۱۴۰۰) سال جاری میلادی هر شش ماه یک بار پرداخت می‌شود و تاریخ سررسید آن‌ها ۱۵ فوریه ۲۰۲۷ خواهد بود. پرداخت این سود در صورتی که مایکرواستراتژی پیش از تاریخ سررسید اقدام به خرید یا تعویض آن کند، قطع خواهد شد.

    مایکرواستراتژی ممکن است پس از ۲۰ فوریه سال ۲۰۲۴ بخشی از اوراق یا همه آن‌ها را بخرد. این اوراق امکان تعویض با وجه نقد، سهام عادی کلاس A یا ترکیبی از این دو دارایی را دارد. طبق اعلام این شرکت، خرید بیت کوین با پول حاصل از فروش این اوراق، روز جمعه انجام می‌گیرد. این در حالی است که قیمت بیت کوین در روزهای گذشته توانست با عبور از ۵۱,۰۰۰ دلار، اوج تاریخی تازه‌ای را ثبت کند.

    شرکت مایکرواستراتژی همچنین قصد دارد به خریداران اولیه اختیار خرید اوراق اضافی تا حجم حداکثر ۹۰ میلیون دلار ظرف ۱۳ روز پس از عرضه بدهد. با این حال، این شرکت گفت که عرضه نهایی بستگی به شرایط متعددی دارد. مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل مایکرواستراتژی، در توییتی نوشت:

    مایکرواستراتژی عرضه خصوصی ۶۰۰ میلیون دلار اوراق قابل تعویض ممتاز را اعلام می‌کند.

    به‌گفته مایکرواستراتژی، اگر تمام خریداران از اختیارات خود استفاده کنند، عواید حاصل از فروش این اوراق می‌تواند به ۱ میلیارد دلار هم برسد.

    شایان ذکر است که مایکرواستراتژی پیشتر نیز در ماه جاری میلادی ۲۹۵ بیت کوین به ارزش کل ۱۰ میلیون دلار خریده است. مجموع بیت کوین‌های این شرکت اکنون ۷۱,۰۷۹ واحد است.

    مایکرواستراتژی در دسامبر سال گذشته نیز اعلام کرد که ۴۰۰ میلیون دلار برای سرمایه‌گذاری بیشتر در بیت کوین از طریق عرضه اوراق بدهی تخصیص می‌دهد، اما سپس آن را به ۶۵۰ میلیون دلار افزایش داد.

    قیمت بیت کوین بار دیگر رکورد تاریخی زده و از مرز ۵۰,۰۰۰ دلار گذشته است.

    مایکرواستراتژی ۹۰۰ میلیون دلار دیگر بیت کوین می‌خرد

    در این باره بیشتر بخوانید

    • شرکت مایکرواستراتژی ۵۰ میلیون دلار دیگر بیت کوین خریده است
    • مایکرواستراتژی بیت کوین‌های بیشتری می‌خرد
    • مدیرعامل مایکرواستراتژی خطاب به ایلان ماسک: سهام تسلا را تبدیل به بیت کوین کن؛ ماسک پاسخ داد
    • مایکرواستراتژی ۶۵۰ میلیون دلار دیگر بیت کوین خرید
    • مورگان استنلی، غول بانکداری آمریکا، ۱۰ درصد سهام مایکرواستراتژی را خرید

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=187690

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم