نماد سایت پول بانک

مارک کوبانِ میلیاردر: قیمت ارزهای دیجیتال به‌طور فزاینده‌ای تقاضای واقعی را نشان می‌دهد

  • مارک کوبان، مالک باشگاه دالاس ماوریکس، در رشته توییت تازه خود با اشاره به مقبولیت، پذیرش عمومی ارزهای دیجیتال و افزایش کاربردهای این حوزه در دنیای واقعی، اعلام کرد که قیمت فعلی ارزهای دیجیتال نشان‌دهنده تقاضای واقعی هستند.

    به گزارش کوین تلگراف، مارک کوبان (Mark Cuban) سرمایه‌گذارِ میلیاردر، امروز در رشته توییتی وضعیت فعلی و آینده فناوری بلاک چین و سرمایه‌گذاری را مورد ارزیابی قرار داد. در نهایت او به این نتیجه رسید که موانعی واقعی برای پذیرش قیمت دارایی وجود دارد که به‌طور فزاینده‌ای منعکس‌کننده «کاربردپذیری» و «تقاضا » هستند، اما سرانجام روزی فرا خواهد رسید که ارز دیجیتال به نقطه‌ای از بلوغ می‌رسد که ما تعجب می‌کنیم چگونه تاکنون بدون آن زندگی کرده‌ایم.

    کوبان در رشته توییت پیشین خود، خاطرنشان کرد که این کلاس دارایی، برخلاف کاربرد احتمالی در سفته‌بازی، قیمت‌های ارز دیجیتالی را که در موارد استفاده فعلی، یک محصول جانبی هستند به بلوغ می‌رساند.

    ارز دیجیتال و هر کاربرد از آن بی‌وقفه در حال تکامل است؛ از آنچه که مربوط به پتانسیل کاربردپذیری آن است تا کاربردپذیری فعلی و تعداد کاربرانی که دارد. اکنون قیمت توکن‌ها/کوین کمتر از آن است که درباره آینده آنها شرط‌ بندی شود و بیشتر نشان‌دهنده تقاضای واقعی هستند.

    کوبان با اشاره احتمالی به ادعاهای بزرگ از سوی زنجیره‌های لایه ۱ با فعالیت کم نوشت:

    داشتن تراکنش‌های بیشتر در ثانیه و کارمزدهای گس کمتر کافی نیست. باید اثر فعلی شبکه و رشد قابل‌توجه کاربر وجود داشته باشد. این یک چالش برای بیشتر لایه‌های اول و دوم است، زیرا به جز چند مورد استثنایی، بازاریابی در دنیای ارز دیجیتال افتضاح است.

    او در ادامه گفت زمانی که از تیم‌ها درباره فروش محصولات، دلارهای سود ناخالص و سود سوال می‌کند آنها گیچ می‌شوند، اما این معیارها در آنچه که او آن را یک میدان رقابت مهم توصیف می‌کند، بسیار مهم هستند.

    بدون کاربران، بلاک چین یا راهکارهای لایه دوم چه ارزشی دارند؟ آنها هنوز نحوه فروش خود را شناسایی نکرده‌اند. آنها پریمیوم‌هایی به توسعه‌دهندگان و برای نقدینگی و اعتبارسنج‌ها پرداخت می‌کنند؛ اما برای جذب کاربران، سرمایه‌گذاری کمی در بازاریابی می‌کنند.

    علاوه‌بر نگرانی‌های مربوط به بازاریابی، مالک باشگاه دلاس ماوریکس گفت نبود درک گسترده نسبت به نیروهای کلیدی مانند حاکمیت پروتکل، مانع رشد می‌شود. او گفت برای تأکید بر تأثیری که حاکمیت می‌تواند بر روی پلتفرم‌ها و محصولات آنها داشته باشد اقدامات کافی انجام نمی‌شود.

    درنهایت او معتقد است مشارکت در حاکمیت، در نهایت به یک استاندارد تبدیل خواهد شد. کوبان افزود:

    من فکر می‌کنم با گذشت زمان، حاکمیت از همه کاربران انتظار می‌رود و بیشتر آنها حداقل با رأی دادن مشارکت خواهند کرد. اما امروز این موضوع کمتر درک شده است و مانع رشد برخی پلتفرم‌ها می‌شود.

    در صورتی که یک ارز دیجیتال فاز کنونی خود را پشت سر بگذارد، دارایی‌های دیجیتال می‌توانند به حدی از تکامل برسند که تعجب کنیم چگونه بدون آنها زندگی می‌کردیم. کوبان مرحله فعلی را مرحله‌ای می‌داند که کاربران باید آموزش ببینند، محصولات و خدمات باید به فروش برسند و بر اساس وعده‌های اولیه ارائه شوند.

    کوبان به‌تازگی در اظهارنظرهای خود نشان داده که معتقد به روند صعودی ارزهای دیجیتال است؛ به‌ویژه با تکرار حمایت از بیت کوین و دوج کوین به‌عنوان گزینه‌های پرداخت پس از اظهارات ایلان ماسک که ممکن است موجب سقوط بازار شده باشد. او در این خصوص می‌گوید:

    ما در دالاس ماوریکس به پذیرش بیت کوین، اتریوم و دوج کوین ادامه می‌دهیم؛ زیرا می‌دانیم که جایگزینی طلا به‌عنوان یک ذخیره ارزش به محیط زیست کمک می‌کند و بانک‌های بزرگ را کوچک می‌کند. استفاده از کوین به نفع جامعه و محیط زیست خواهد بود.

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل