نماد سایت پول بانک

لیست بهترین صرافی های آنلاین ارز دیجیتال در ایران

لیست بهترین صرافی های آنلاین ارز دیجیتال در ایران

فهرست محتوا

  • روز‌به‌روز بر تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال افزوده می‌شود؛ بنابراین انتخاب یک صرافی معتبر از بین تمامی صرافی‌ها ممکن است دشوار باشد. در این مقاله به معرفی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال می‌پردازیم.

    سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی پول بانک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

    ثبت‌نام در اکثر صرافی‌ها فرایند مشابهی دارد و کار پیچیده‌ای نیست. در بیشتر صرافی‌ها مراحل احراز هویت وجود دارد؛ اما برخی دیگر نیز بدون طی‌کردن این مرحله ثبت‌نام را انجام می‌دهند. در واقع احراز هویت یکی از معیار‌هایی است که می‌تواند صرافی‌های معتبر را از باقی صرافی‌ها متمایز کند. چراکه احراز هویت اعتبار و امنیت بیشتر صرافی را نشان می‌دهد. با ما همراه باشید تا با صرافی‌های مختلف آشنا شوید و به ویژگی‌های مهم در انتخاب صرافی آنلاین ارز دیجیتال پی ببرید.

    معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال

    در این بخش به معرفی صرافی ارزهای دیجیتال و بررسی مزایا و معایب و هرکدام می‌پردازیم. صرافی‌های مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند که هر‌کدام ویژگی‌های به‌خصوصی دارند. برای آشنایی و مقایسه این صرافی‌ها با ما همراه باشید.

    صرافی اکسکوینو

    اکسکوینو یکی از صرافی‌های بسیار معتبر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال است. این صرافی مزایای زیادی دارد که باعث شده افراد زیادی از آن استقبال کنند. ایجاد بستری امن برای کاربران و سهولت انجام معاملات از اصلی‌ترین ویژگی‌های این صرافی است. از دیگر مزایای این صرافی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

     

     صرافی آبان‌ تتر

    آبان تتر یک صرافی آنلاین رمزارز است که مزایای بسیار زیادی دارد. در این صرافی فراهم‌آوردن شرایط آسان برای خرید و ‌فروش رمز ارز از جمله اولویت‌های اصلی است. همچنین لازم به ذکر است که آبان تتر برای انتقال داخلی رمزارزها کارمزدی دریافت نمی‌کند. ازجمله مزایای این صرافی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    نوبیتکس

    اصلی‌ترین دلیل محبوبیت این صرافی احراز هویت آسان است. از جمله مزایای این صرافی ارز دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

     مزایای صرافی نوبیتکس

     معایب صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس

    صرافی تبدیل

    این صرافی پلتفرم معاملاتی پیشرفته‌ای داشته و امکان استفاده از ابزارهای حرفه‌ای مدیریت ریسک در آن وجود دارد. از جمله مزایای این صرافی نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    صرافی والکس

    والکس صرافی ارزهای دیجیتال متشکل از حدود ۳۰۰ نفر متخصص در حوزه‌های مختلف فنی، برنامه‌نویسی، اقتصاد، حسابداری و … است. این صرافی مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

     معایب صرافی والکس

     صرافی بیت ۲۴

    بیت ۲۴ یک صرافی ارز دیجیتال با هدف حذف تمام واسطه‌ها است. در این صرافی امکان خرید‌ و‌ فروش رمز‌ارز‌ها بدون هیچ‌گونه محدودیتی وجود دارد. از جمله ویژگی‌های برتر این صرافی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    معایب صرافی بیت 24

    صرافی بیت ‌پین

    صرافی رمز‌ارز بیت ‌پین پنل معاملاتی مناسبی را فراهم می‌کند. در این پنل امکان تعیین حد ضرر وجود دارد. این صرافی به‌منظور تسهیل انجام معاملات و جلوگیری از سوء‌استفاده، کارمزد را بر اساس میزان فعالیت افراد تعیین می‌کند. فعالیت کاربران در سقف برداشت روزانه دارایی‌ها نیز تأثیرگذار است. از مزایای این صرافی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    معیارهای مهم در انتخاب صرافی ارزهای دیجیتال

    در انتها لازم است به این موضوع توجه داشته باشید که برای انتخاب صرافی ارزهای دیجیتال مناسب از بین صرافی‌های مختلف لازم است به فاکتورهای مهمی توجه داشته باشید. مواردی که در ادامه ذکر می‌شوند می‌توانند نشان‌دهنده اعتبار بیشتر و بهتر بودن صرافی ارز دیجیتال در بین سایر رقبا باشند.

    امنیت صرافی

    از‌آنجایی‌که بازار ارزهای دیجیتال بازاری بسیار پرریسک و بزرگ است و رو‌ز‌به‌روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می‌شود، امکان سوء‌استفاده و سرقت نیز در آن زیاد است بنابراین نیاز به امنیت نیز افزایش می‌یابد. مهم‌ترین فاکتور در انتخاب صرافی ارز دیجیتال توجه به میزان امنیت آن صرافی آنلاین رمز‌ارز است. حتماً به میزان امنیت صرافی مورد‌نظر توجه داشته باشید و مطمئن شوید که صرافی شما دارایی‌های کاربران را در کیف پول‌های سرد نگهداری کرده و قابلیت احراز هویت، همچنین قفل دو‌مرحله‌ای را پشتیبانی می‌کند.

    صرافی اکسکوینو در زمینه حفظ حریم خصوصی و فراهم نمودن امنیت معاملات یکی از بهترین صرافی‌ها محسوب می‌شود. همچنین در این صرافی احراز هویت به‌‌صورت آنی و دوعاملی است که این قابلیت نیز موجب افزایش امنیت کاربران می‌شود.

     کارمزد دریافتی

    از بزرگ‌ترین دغدغه‌های سرمایه‌گذاران میزان کارمزد است. درباره کارمزد صرافی‌های گوناگون در بخش قبلی صحبت کردیم. شما می‌توانید با مقایسه و سبک‌و‌سنگین کردن کارمزد صرافی‌های مختلف، صرافی ارز دیجیتال مورد‌نظر خود را پیدا کنید. توجه داشته باشید که در انتخاب صرافی تنها به کارمزد پایین‌تر آن دقت نکنید، چراکه در بعضی موارد کارمزد پایین‌تر با کیفیت خدمات کمتر همراه است.

    پشتیبانی از رمز‌ارزهای مختلف

    همان‌طور که در بخش قبل نیز اشاره کردیم، تعدادی از صرافی‌ها از تمام رمز ارزها پشتیبانی نمی‌کنند؛ بنابراین این عامل می‌تواند یک مزیت رقابتی بسیار بزرگ محسوب شود.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل