• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

قیمت قالیشویی در تهران

  • کد خبر : 301254
  • 26 اردیبهشت 1401 - 10:27
قیمت قالیشویی در تهران

اهمیت شستشو صحیح فرش ایرانی فرش یکی از اجزای اصلی خانه ما ایرانی ها می باشد که نظافت آن نیز بسیار مهم است. در گذشته افراد در حیاط خانه ها به شستن فرش و قالی می پرداختند. اما امروزه با آپارتمانی شدن منازل، قالیشویی ها نظافت و شستن فرش ها را به عهده گرفته اند. […]

  • اهمیت شستشو صحیح فرش ایرانی

    فرش یکی از اجزای اصلی خانه ما ایرانی ها می باشد که نظافت آن نیز بسیار مهم است. در گذشته افراد در حیاط خانه ها به شستن فرش و قالی می پرداختند. اما امروزه با آپارتمانی شدن منازل، قالیشویی ها نظافت و شستن فرش ها را به عهده گرفته اند. شستن فرش در شهر های بزرگی مثل تهران که حمل و نقل فرش سخت می باشد، بسیار کارایی دارد.  همچنین انتخاب یک قالیشویی خوب که دارای تجهیزات کامل و کافی برای شستن انواع فرش و قالی باشد نیز امر مهمی است. زیرا ساکنین  مناطقی مثل غرب و شمال تهران ممکن است فرش های دستی و ارزشمندی  را بخواهند شستشو دهند. به همین جهت باید حتما یک قالیشویی معتبر و کاربلد را برای این امر انتخاب نمایند. اگر شما هم به دنبال یک قالیشویی شمال تهران یا  قالیشویی غرب تهران می باشید، پیشنهاد می کنیم این متن را تا انتها دنبال کنید.

    شستن فرش

    ما در این مقاله قصد داریم ضمن بررسی ویژگی های یک قالیشویی مناسب، بهترین کارگاه قالیشویی تهران را نیز به شما معرفی کنیم.

    ویژگی های یک قالیشویی خوب چیست ؟

    یک قالیشویی خوب در درجه اول باید شناخت مناسب از فرش داشته باشد تا بتواند مواد شوینده مناسب با بافت هر فرش را به درستی انتخاب نماید. فرش های ایرانی از الیاف متفاوتی بافته می شوند. برخی از الیاف ها ظریف تر هستند و نباید برای شستن آنها از مواد شیمیایی قوی استفاده کرد. برخی از فرش ها نیز دارای الیاف های ترکیبی هستند. به عنوان مثال از نخ ابریشم یا زر بافت تشکیل شده اند. شستن آنها نیز باید با درجه حرارت آب متفاوت و شوینده های متفاوت تری انجام شود.

    فرش های دسبافت نیز نیاز به شستشو متفاوتی دارند. حتی ممکن است که کهنه بوده و یا دارای پارگی باشند. بنابراین قبل از شستشو باید رفو گشته سپس شسته شوند. همچنین طرز شستن و خشک کردن این فرش ها نیز متفاوت از فرش های ماشینی می باشد. افرادی که قصد شستن فرش های دستی خود را دارند همیشه برای انتخاب یک قالیشویی خوب و مطمئن که در کارش مهارت داشته باشد دچار چالش می شوند. زیرا اگر فرش به درستی شسته و خشک نشود کیفیت خود را از دست می دهد و عمر آن کم می شود.

    زمان تحویل کار نیز یکی دیگر از ویژگی های یک قالیشویی خوب می باشد. اینکه فرش شما با دقت شسته و خشک شود و به موقع به شما تحویل داده شود بسیار مهم می باشد. خیلی از این مراکز به دلیل سریع تر تحویل دادن فرش، در شستن فرش ها دقت و کیفیت لازم را به خرج نمی دهند. اما یک مجموعه کاربلد مثل قالیشویی خوشنام برای شستن فرش ها و قالی های مشتریانش از بهترین مواد شوینده استفاده می کند و فرش ها را به صورت کاملا مکانیزه شسته، خشک و در کمترین زمان تحویل مشتریان می دهد.

    چه عواملی بر روی قیمت شستن فرش ها تاثیر می گذارد؟

    قیمت قالیشویی برای انواع فرش ها متفاوت است. اگر بخواهیم به طور کلی بررسی کنیم مواردی که بر روی قیمت شستن فرش ها تاثیر می گذارد به شرح زیر می باشد.

    شستن فرش

    قیمت قالیشویی در تهران

    • اولین موضوع در تعیین قیمت شستن فرش توسط قالیشویی ها متراژ فرشی است که شما قصد شستن آن را دارید. هر فرش بر اساس متراژش دارای قیمت های متفاوتی می باشد.
    • موضوع بعدی که بر قیمت دستمزد شستن فرش ها متاثر است، دستی یا ماشینی بودن فرش می باشد. از آنجایی که شستن فرش های دستی توسط قالیشویی ها باید با دقت بیشتری انجام شود و مواد شوینده متفاوتی احتیاج دارد، تعرفه بالاتری نیز دارد. همچنین نحوه خشک کردن فرش های دستی و ماشینی نیز متفاوت از هم می باشد.
    • هرچه فرش شما کثیف تر باشد و به بیان دیگر نیاز به استفاده از لکه بر های خاص برای از بین بردن آلودگی های روی فرش نیاز باشد، دستمزد شستشوی آن نیز بیشتر می گردد. گاهی ممکن است برای از بین بردن لکه فرش شما، نیاز به استفاده از شوینده های خاصی باشد که بر روی قیمت شستشو آن تاثیر می گذارد.
    • موضوع بعدی که بیشتر در خصوص فرش های دستی صدق می کند، رفو فرش توسط قالیشویی ها است. چنانچه قصد داشته باشید فرشی را که به علت پارگی نیاز به رفو دارد را بشویید، مطمئنا هزینه بیشتری باید بپردازید. البته خیلی از قالی شویی ها بدون رفو فقط فرش را شستشو می دهند. اما این کار به تار و پود فرش آسیب می رساند. از جمله خدمات با ارزش قالیشویی خوشنام ، رفو فرش ها قبل از شستشو آن می باشد.

    رفو  فرش قبل از شستن

    قیمت قالیشویی در تهران

    • تعداد فرش نیز بر روی قیمت شستشو تاثیر گذار است. اگر تعداد فرش و قالی که برای شستشو به قالیشویی ها می دهید بیشتر باشد، قیمت نهایی شستشو هر فرش شما کمتر از شستن یک فرش تمام خواهد شد.

    بهترین قالیشویی برای شستن فرش های دستی و ماشینی

    با توجه به مواردی که گفته شد مطمئنا انتخاب یک قالیشویی خوب می تواند فرش های شما را به درستی شستشو دهد تا آسیب کمتری به فرش شما وارد شود. این موضوع برای شستن فرش های دستی بیشتر اهمیت پیدا می کند. قالیشویی خوشنام با سابقه طولانی که در امر شستشو انواع فرش، گلیم، قالی، مبلمان و … دارد می تواند انواع فرش و قالی شما را با بهترین مواد شوینده و با مجهزترین دستگاه ها، شستشو و تحویل شما دهد. یکی از موارد مهمی که در مجموعه قالیشویی  خوشنام به کار می رود رفو فرش ها قبل از شستن آنها می باشد. فرش های دستی جز نفیس ترین فرش های ایرانی هستند که گاهی حتی قدمت طولانی نیز دارند. به همین جهت نگهداری و شستشو صحیح آنها بسیار مهم می باشد. مجموعه قالیشویی خوشنام با همکاری یک تیم مجرب و کارآزموده با دفاتر گسترده در 30 محله از شهرهای تهران و کرج می تواند پاسخگوی تمامی امورات نظافتی فرش های شما باشد.

    اگر ساکن تهران، کرج و حومه این دو شهر می باشید کافی است با شماره های موجود در سایت قالیشویی خوشنام تماس بگیرید. نرخ شستشو در این شرکت طبق مصوبه اتحادیه صنف قالیشویی می باشد و با کمترین هزینه، بهترین کیفیت را به شما عزیزان ارائه می دهند.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=301254

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم