• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

قیمت روز و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

  • کد خبر : 225583
  • 01 اردیبهشت 1400 - 12:42
قیمت روز و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

نوشیدن آب غیر بهداشتی و تصفیه نشده ما را درمعرض خطر بیماری های مختلفی قرار می دهد. به دلیل آلودگی های آب لوله کشی و عدم تصفیه کامل آن، استفاده از دستگاه تصفیه آب برای هر خانه ای ضروری است. مارک ها و برند های مختلفی از این دستگاه ها در بازار وجود دارند که […]

  • نوشیدن آب غیر بهداشتی و تصفیه نشده ما را درمعرض خطر بیماری های مختلفی قرار می دهد. به دلیل آلودگی های آب لوله کشی و عدم تصفیه کامل آن، استفاده از دستگاه تصفیه آب برای هر خانه ای ضروری است. مارک ها و برند های مختلفی از این دستگاه ها در بازار وجود دارند که ممکن است خرید و انتخاب آن ها را برای افراد دشوار کند چرا که از کارکرد و کیفیت آن ها اطلاعی ندارند. برند و کشور تولید کننده ی دستگاه بسیار درکیفیت آن نقش دارد و مهم می باشد. در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین مارک های تصفیه آب و انواع آن را بهتر و بیشتر بشناسید.

    پرفروش ترین مارک های تصفیه آب در ایران

    در حال حاضر برند های تایوانی به علت مناسب بودن قیمت و کیفیت بسیار بالا در ایران و سایر کشور ها جزو بهترین دستگاه ها ی تصفیه آب می باشند. دستگاه تصفیه آب تایوانی از فیلتر ها و قطعات با کیفیتی استفاده می کند که طول عمر و کارایی آن را بالا برده و قدرت تصفیه بسیار زیادی دارد. سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو پر فروش ترین مارک های تصفیه آب در ایران هستند.

    قیمت روز و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

    دستگاه تصفیه آب سافت واتر که تحت لیسانس آمریکاست و در تایوان تولید می شود می تواند کلیه نا خالصی های موجود در آب را تا 0001/0 میکرون تصفیه کند و این به دلیل فیلتر ممبران آمریکایی است که در این دستگاه قرار گرفته و توانایی تصفیه 275 لیتر آب در یک شبانه روز را دارد. سافت واتر بهرین مخزن آنتی باکتریال را در اختیار دارد که می توانید با خیال راحت همیشه از آب تصفیه شده درون آن استفاده کنید. این برند از قدیمی ترین شرکت ها ی تولید کننده دستگاه ها ی تصفیه آب می باشد که به بزرگ ترین تولید کننده آب تصفیه کن در جهان تبدیل شد و  استاندارد های جهانی را نیز کسب کرده است.

    تصفیه آب سی سی کا یکی دیگر از شناخته شده ترین برند های تایوانی می باشد که این برند هم تحت لیسانس آمریکا دستگاه ها ی خود را تولید می کند. اغلب فعالیت این کمپانی ساخت دستگاه های اسمز معکوس است که از سیستم های قلیایی و فرا بنفش بهره می گیرد. دستگاه تصفیه آب سی سی کا در مدل های 6 تا 8 مرحله ای تولید می شود که بهترین عملکرد را در تصفیه آب دارند. تصفیه آب اسمز معکوس سی سی کا قدرت تصفیه تا 99 درصد املاح آب را دارد که در شیرین شدن آن نیز بسیار موثر است. سختی آب را کاهش می دهد و مواد معدنی آن را حفظ می کند. این برند هم گواهینامه ها ی استاندارد کیفیت و سلامت دستگه را دریافت کرده است.

    تصفیه آب آکوا پرو از جدید ترین برند های تصفیه آب تایوانی است که از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در ساخت دستگاه های خود استفاده می کند. فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی این دستگاه عمر طولانی و قدرت جذب فوق العاده ای دارد. دارای مخزن 16 لیتری آنتی باکتریال است و آب بندی بسیار قوی به دلیل هوزینگ های خود دارد. هم چنین دارای شیر برداشت اهرمی با کیفیت است که بر روی سینک نصب می شود. استاندارد های FDA,NSF,CE,QW از جمله تاییدیه های دریافتی این برند می باشند.

    انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

    دستگاه ها ی تصفیه آب با توجه به نوع کارکردی که دارند از تعداد فیلتر های متفاوتی استفاده می کنند. دستگاه ها ی اسمز معکوس، قلیایی و فرا بنفش از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که هر یک ویژگی ها و کارکرد متفاوتی دارند.

    تصفیه آب اسمز معکوس دستگاهی است که در اکثر منازل دیده می شود و مناسب هر نوع آبی می باشد. به دلیل این که این دستگاه در تصفیه آب قدرت زیادی دارد و تمام آلاینده های آب را از بین می برد. فرایند اسمز معکوس در این دستگاه توسط یک پمپ فیلتر ممبران انجام می شود که این فیلتر به دلیل منافذ بسیار ریزی که دارد املاح آب را به طور کامل از بین برده و آب شور را شیرین می کند. فیلتر های دیگر این دستگاه نیز هر کدام بخشی از آلودگی های آب را حذف می کنند و بو و مزه ی بد آب را نیز بهبود می دهند.

    قیمت روز و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

    تصفیه آب قلیایی که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است از جمله دستگاه ها ی تصفیه آب کاربردی می باشد که در سیستم های اسمز معکوس به کار گرفته می شود. در فرایند اسمز معکوس به این دلیل که املاح معدنی آب توسط فیلتر ممبران و دیگر فیلتر ها از بین می رود،آب حالت اسیدی پیدا کرده که برای بدن مضر می باشد. متخصصان تصفیه آب برای حل این مشکل به این نتیجه رسیدند که با اضافه شدن یک فیلتر قلیایی به دستگاه تصفیه می توان این مواد معدنی را به آب برگرداند. به این ترتیب تصفیه آب قلیایی PH آب را به میزان استاندارد تعریف شده تنظیم می کند و سرشار از آنتی اکسیدان می شود تا خطر ابتلا به انوع سرطان و هم چنین بیماری های گوارشی نیز کاهش یابد.

    تصفیه آب فرابنفش یکی دیگر از دستگاه های تصفیه آب می باشد که مخصوص مجتمع های مسکونی و ویلا ها و مناطقی است که دارای آب چاه می باشند. آلودگی میکروبی این آب ها بسیار زیاد است و تنها با روش اسمز معکوس نمی توان آن ها را از بین برد. برای این کار از یک فیلتر ماورا بنفش استفاده می شود تا بر ساختار میکروارگانیسم های آب اثر بگذارد و مانع از رشد آن ها شود تا ویروس کشی کاملی در آب انجام شود. از این فیلتر در مرحله ی آخر دستگاه استفاده می شود.

    خرید آنلاین آب تصفیه کن خانگی

    برای خرید دستگاه اصل تایوان چه به صورت حضوری و چه به صورت خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب، نیاز است تا از فروشنده و شرکت معتبری آن را تهیه نمایید. شرکت تصفیه آب خانگی راد گستر نوین که از وارد کنندگان اصلی دستگاه های تصفیه آب تایوانی می باشد برای رفاه حال بیشتر مشتریان خود خرید آنلاین آب تصفیه خانگی را فراهم کرده است که از طریق سایت این شرکت این امکان میسر شده است.

    شرکت راد گستر نوین مناسب ترین و به روز ترین قیمت آب تصفیه کن را به شما ارائه می دهد و با گارانتی کردن یک ساله ی دستگاه شما و خدمات پس از فروش اعتماد شما را برای اصل بودن دستگاه جلب می نماید. می توانید برای مشاوره با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و سپس از طریق سایت مناسب ترین دستگاه خود را خریداری نمایید. لازم به ذکر است که برای ارسال و نصب دستگاه از شما هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=225583

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم