• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

قیمت جهانی طلا امروز 1400/02/31

  • کد خبر : 237403
  • 31 اردیبهشت 1400 - 7:40
قیمت جهانی طلا امروز 1400/02/31

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که خوش بینی ها نسبت به ترمیم سریع اقتصادی سبب شده تا جذابیت سرمایه گذاری در بازارهای پرریسک بالا برو..

  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ قیمت جهانی طلا امروز 1400/02/31 – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که خوش بینی ها نسبت به ترمیم سریع اقتصادی سبب شده تا جذابیت سرمایه گذاری در بازارهای پرریسک بالا برود قیمت طلا امروز شاهد اندکی کاهش بود، اما افت ارزش دلار و بالا رفتن فشارهای تورمی سبب شده تا افت قیمت ناچیز باشد و فلز زرد در مسیر سومین رشد هفتگی متوالی باقی بماند.

    بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد کاهش به 1872 دلار و 21 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز هم با 0.4 درصد کاهش به 1873 دلار و 70 سنت رسید.

    شاخص ارزش دلار امروز در نزدیکی پایین ترین رقم های چند هفته گذشته باقی ماند و در مسیر ثبت کاهش هفتگی قرار گرفت. تضعیف دلار سبب افزایش جذابیت طلا برای خریدارانی می شود که با ارزهای غیردلاری خرید می کنند.

    شاخص سوددهی اوراق قرضه ده ساله دولت آمریکا دیروز به 1.6 درصد رسید. افت سوددهی اوراق قرضه هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار طلا را کاهش می دهد.

    با این حال، پس از انتشار آمارهای قوی از بازار کار آمریکا که موجب امیدواری سرمایه گذاران نسبت به ترمیم سریع اقتصاد این کشور شد، احساس ریسک پذیری در بازارهای مالی همچنان بالاست.

    آمارهای منتشر شده در روز پنجشنبه نشان داد که تعداد شهروندان آمریکایی متقاضی دریافت مقرری بیکاری طی هفته گذشته به زیر 500 هزار نفر رسیده است.
    قیمت های مصرف کننده در ژاپن طی ماه آوریل برای نهمین ماه متوالی شاهد افت بوده است.

    نتایج نظرسنجی رویترز نشان می دهد، اقتصاد انگلیس در سال جاری میلادی رشدی بیش از حد انتظار را شاهد خواهد بود، زیرا واکسیناسیون موفق بخش قابل توجهی از جمعیت این کشور زمینه را برای بازگشایی کسب و کارها و افزایش اعتماد مصرف کننده فراهم ساخته است.

    انتهای پیام/

    منبع تسنیم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=237403

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم