• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

قیمت بیت کوین با جهش ناگهانی به ۵۸,۰۰۰ دلار رسید

  • کد خبر : 232450
  • 11 اردیبهشت 1400 - 6:36
قیمت بیت کوین با جهش ناگهانی به ۵۸,۰۰۰ دلار رسید

قیمت بیت کوین در ساعات گذشته با جهشی ناگهانی از ۵۷,۰۰۰ دلار عبور کرد. گفته می‌شود که این افزایش قیمت خبر از بازگشت نوسانات به بازار ارزهای دیجیتال دارد.
به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین دیروز با ی..

  • قیمت بیت کوین در ساعات گذشته با جهشی ناگهانی از ۵۷,۰۰۰ دلار عبور کرد. گفته می‌شود که این افزایش قیمت خبر از بازگشت نوسانات به بازار ارزهای دیجیتال دارد.

    به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین دیروز با یک جهش غیرمنتظره تا ۵۷,۰۰۰ دلار افزایش یافت. این اتفاق باعث تعجب بسیاری از معامله‌گران شد.

    نمودار قیمت بیت کوین

    داده‌های بازار نشان می‌دهد که افزایش ۵ درصدی قیمت بیت کوین در روز جمعه، به اندازه‌ای نبود که بتواند کندل ماهیانه را در ناحیه سبز رنگ ببندد. در حال حاضر هر واحد بیت کوین در محدوده ۵۸,۳۰۸ دلاری معامله می‌شود.

    معامله‌گران در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به تاریخ انقضای ۴.۱ میلیارد دلار قرارداد اختیار، پیش‌بینی می‌کنند که راه برای جهش بیشتر باز است؛ چراکه اتفاقات این چنینی بر فشار قیمت اضافه می‌کنند. نباید فراموش کرد که جهش‌های احیایی ممکن است از نظر قدرت با یکدیگر متفاوت باشند. این احتمال هم وجود دارد که شاهد چنین جهش‌هایی نباشیم.

    لکس موسکوفسکی (Lex Moskovski)، مدیر بخش اطلاعات شرکت موسکوفسکی کپیتال (Moskovski Capital)، معتقد است که افزایش قیمت بیت کوین، دلیل خوش‌بینی‌های فعلی است. او در این باره خاطرنشان کرد:

    افزایش قیمت بیت کوین ناشی از فعالیت‌ها در بازارهای آنی بوده است. این در حالی است که نرخ تأمین بودجه با کاهشی اندک همراه بوده است.

    به‌عقیده موسکوفسکی، کاهش نرخ تأمین بودجه نشان‌دهنده آن است که سود موقعیت‌های خرید به‌واسطه موقعیت‌های فروش پرداخت می‌شوند و این مسئله نشانه تداوم احتمالی روند فعلی است.

    تقاضای خرید در بازارهای آنی هم به احتمال زیاد نشان‌دهنده آن است که خرید بیت کوین بدون اهرم انجام می‌گیرد؛ به‌عبارت دیگر، می‌توان آن را تغییر جریان به کیف پول‌های خصوصی تعبیر کرد.

    نرخ تأمین بودجه

    شایان ذکر است که بیت کوین چند روز پیش فاصله چندانی با ثبت بزرگترین سقوط ماه آوریل خود از سال ۲۰۱۵ نداشت.

    قیمت بیت کوین با جهش ناگهانی به ۵۸,۰۰۰ دلار رسید

    در این باره بیشتر بخوانید

    • مدیر ارشد بیت پی: بیت کوین ۲۰ هزار دلاری در سال ۲۰۱۷ یک پدیده غیرعادی بود
    • فدرال رزرو سنت لوئیس: افزایش عرضه‌ آلت‌کوین‌‌ها سبب کاهش ارزش بیت کوین خواهد شد
    • سقوط ۷۰۰ دلاری قیمت بیت کوین؛ علت ریزش‌های اخیر چیست؟
    • احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به ۲۰,۰۰۰ دلار تا سه ماه آینده؛ آرامش قبل از طوفان؟
    • قیمت بیت کوین به ۱۳,۲۰۰ دلار رسید؛ حرکت بعدی چیست؟

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=232450

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم