نماد سایت پول بانک

قیمت انواع تابلو دکوراتیو _ دکورآفیس

قیمت انواع تابلو دکوراتیو _ دکورآفیس
  • تابلو نقاشی مدرن به عنوان یک عنصر تزیینی مهم در چیدمان امروزی محسوب می شود. یکی از ویژگی های نقاشی مدرن، سادگی می باشد. از این رو در ساختمان های طراحی شده به شیوه مدرن، اغلب ما شاهد عناصر تزیینی مانند نقاشی های مینیمال و ساده هستیم. در این سبک ها از تزیینات اضافی، پیچیدگی و … خودداری می شود. یکی از ویژگی های این نوع آثار تطبیق با نحوه طراحی امروزی است. به همین دلیل اغلب برای این نوع فضا ها از طرح های ساده استفاده می شود. نقاشی روی بوم از دیرباز به صورت رنگ و روغن یا اکرلیک ارائه می شده است. اما در آثار چاپی، اغلب از تصاویر نقاشی های معروف و شناخته شده یا تصاویر گرافیکی استفاده می شود. این نوع طرح ها با نوع طراحی فضای امروزی نیز سازگار هستند.

    خرید تابلو نقاشی مدرن در تهران دیگر تنها از طریق مراجعه حضوری انجام نمی شود. بلکه مخاطبان آثار هنری می توانند نسبت به خرید انواع تصاویر متنوع و چاپی روی بوم نقاشی، به سایت مراجعه کنند. اغلب نیز از تصاویر جدید و به روز برای ارائه این آثار استفاده می شود. یکی از ویژگی های دیگر این طرح ها امکان مقایسه قیمت ها از طریق سایت های مختلف می باشد. همینطور در وقت و انرژی برای خرید آثار هنری، صرفه جویی می شود.

    قیمت تابلو نقاشی چاپی

    آثار چاپی اغلب با قیمت های مقرون به صرفه ای عرضه می شوند. زیرا مراحل چاپ برای تمامی آثار یکسان است. در واقع انواع تابلو تنها در صورت تغییر ابعاد بوم، ممکن است با قیمت های متغیر ارائه شوند. زیرا برای یک بوم بزرگ، رنگ بیشتری استفاده می شود. همچنین ابعاد بوم بزرگ تر و در نتیجه قیمت آن هم بیشتر است. نقاشی چاپی را می توانیم برای فضاهای مدرن به کار ببریم. اگر به معماری روز دنیا و دکوراسیون مدرن توجه کرده باشید، انواع آثار چاپی را مشاهده می کنید. در این نوع فضا ها طراحان روی استفاده از آثار دست ساز و کار دست اصرار ندارند. به همین علت اغلب برای دیزاین دیوار از تابلو های ساده استفاده می کنند. این اثار اکثرا چاپ شده هستند.

    یکی از ویژگی های مهم در هر اثر چاپی روی بوم، کیفیت چاپ است. بهتر است آثار مختلف چاپ شده در هر ابعادی از کیفیت بالایی برخوردار باشند. به همین دلیل برای ارائه این آثار معمولا از دستگاه های با کیفیت چاپ استفاده می شود. برخی از دستگاه های معروف در این زمینه ساخت ژاپن هستند.

    خرید تابلو دیواری مدرن در تهران

    تابلو دیواری همانطور که ذکر شد، یکی از مهم ترین عناصر برای تزیین یک فضا است. از دیرباز تا کنون از اهمیت این عنصر کاسته نشده است. در واقع اغلب برای دیوار فضاهای مختلف از این نوع آثار استفاده می شود. مدرنیته در ابتدای ظهور در بسیاری از هنرها مانند معماری و نقاشی بسیار مورد استفاده قرار گرفت. در واقع اغلب هنرمندان از این شیوه استقبال کردند. به همین دلیل شاهد استفاده از این سبک در معماری مدرن هستیم. همچنین اغلب نقاشی ها نیز با این شیوه ارائه می شوند. اما برای خرید یک اثر هنری چاپ در تهران می توانید از طریق سایت مجموعه دکور آفیس، اثر مورد نظر را سفارش دهید. این اثر ممکن است در سبک مدرن یا کلاسیک باشد. در هر صورت باید با توجه به طراحی فضا نسبت به خرید آن اقدام کنید.

    در تهران امکان خرید حضوری نیز از مجموعه های فروش تابلو وجود دارد. اما بهتر است که به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. این محصول ممکن است یک بوم نقاشی با اشکال هندسی مختلف باشد. البته شکل هندسی بوم در برخی از موضوعات مانند فنگ شویی از اهمیت بالایی برخوردار است. مجموعه دکورآفیس در این راستا خدمات خود را به صورت آنلاین نیز ارائه می دهد.

    سایت فروش تابلو مدرن

    اغلب آثار مدرن به صورت چاپی روی بوم ارائه می شوند. سایت دکور آفیس در جهت فروش تابلو نیز فعالیت گسترده ای دارد. خوشبختانه کیفیت بالای چاپ برای تولید انواع تصاویر متنوع و مدرن، موجب رضایت مشتریان شده است. قیمت های مقرون به صرفه نیز از دلایل دیگر خرید این نوع محصولات به صورت اینترنتی می باشد. البته این مجموعه در حوزه فروش پوشش های تزیینی مانند کاغذ دیواری و پوستر دیواری نیز فعالیت دارد. اغلب طرح به صورت نقاشی های افراد معروف، تصاویر گرافیکی و یا عکس چاپ می شوند.

    برای خرید از سایت باید چندین نکته را در نظر داشته باشیم. مثلا در هنگام خرید بهتر است قیمت های ارائه شده توسط چندین سایت را مورد بررسی قرار دهیم. در صورتی که علاوه بر قیمت مناسب، طبق نظرات مشتریان از طرح مورد نظر رضایت وجود داشت، می توانیم محصول را خریداری کنیم. البته اعتبار یک سایت نیز می تواند منجر به یک خرید موفق اینترنتی شود. در واقع با توجه به میزان فروش تابلو در یک مجموعه، می توان به کیفیت آثار تولیدی پی برد.

    استفاده از تابلو مینیمال برای نصب روی دیوار

    همانطور که می دانید برای فضاهای مختلف طراحی شده به سبک مدرن، باید از طرح های مدرن و مینیمال استفاده شود. مینیمال هم نوعی طرح مدرن است که می تواند برای طراحی یک طرح استفاده شود. مفاهیم در یک تابلو مینیمال اغلب به صورت ساده و بدون پیچیدگی بیان می شوند. از این رو برای نصب روی دیوار یک فضای مدرن انتخاب مناسبی هستند. یکی از مسائل مهم که باید در مورد انتخاب یک اثر چاپی در نظر داشته باشیم، قیمت آن است. زیرا ابعاد یک بوم بزرگ موجب می شود که قیمت متغیر باشد. از این رو فرقی ندارد اثر ساده یا پیچیده باشد، سایز بوم تعیین کننده قیمت نهایی است. بهتر است در زمان انتخاب طرح، به نوع طراحی فضا نیز توجه شود.

    طرح های مینیمال را می توان برای یک فضای بدون پیچیدگی به کار برد. بهتر است به ارتفاع و مکان نصب تابلو دقت شود. این موضوع می تواند روی میزان تعادل فضا موثر باشد. زیرا اگر به آن توجه نشود، تناسبی در فضا ایجاد نمی شود. بهتر است قبل از خرید و نصب روی دیوار، این فضا از نظر ابعاد و رنگ آمیزی مورد بررسی قرار بگیرد.

    تابلو مفهومی انتخاب مناسبی برای فضای هنری

    برخی از افراد تمایل دارند که از آثار مفهومی برای طراحی فضا استفاده کنند. این آثار اغلب در فضاهای مختلف قابل استفاده هستند اما برای یک فضای هنری انتخاب مناسب تری هستند. از این بیشتر کسانی که تمایل دارد که یک فضای هنری طراحی کنند، از تابلو مفهومی استفاده می کنند. در ین نوع آثار مفهوم اصلی توسط هنرمند به صورت واضح بیان نمی شود. ممکن است طرح شامل چندین اشکال هندسی ساده باشد. در نگاه اول این طرح بسیار ساده است. اما ممکن است هنرمند یک مفهوم عمیق و مهم را در پس این اشکال بیان کند. با افزایش مطالعات هنری می توانیم نمادها را بشناسیم و با توجه به آنها، طرح مورد نظر را انتخاب کنیم.

    به طور کلی تابلو مدرن ممکن است به صورت مینیمال، فانتزی، مفهومی و… طراحی شود. به همین علت سلیقه طراح یا مخاطب می تواند در روند طراحی یک فضا موثر باشند. این آثار همگی مدرن هستند و برای نصب در فضا هایی با این سبک طراحی شده اند. بهتر است فضای مورد نظر، ابعاد لازم برای نصب تابلو را داشته باشد. پیشنهاد می شود که طرح مورد نظر با ابعاد بزرگ طراحی و انتخاب شود.

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل