نماد سایت پول بانک

قدردانی پرسنل پتروشیمی دماوند از اقدامات مدیر عامل شرکت دماوند انرژی عسلویه

قدردانی پرسنل پتروشیمی دماوند از اقدامات مدیر عامل
  • شرکت دماوند انرژی عسلویه به عنوان تامین کننده یوتیلیتی متمرکز مورد نیاز ، در فاز 2 مجتمع های پتروشیمی عسلویه فعالیت خود را از سال 1390 آغاز نموده است . این شرکت در پایان سال 1395 درراستای اجرای اصل 44 قانون اساسی  به بخش خصوصی واگذار گردید . فعالیت های  کلی شرکت دماوند انرژی عسلویه به شش بخش تقسیم می گردد .

    این شرکت  از آبان ماه 1396 با مدیریت مهندس محمد رضا سمیعی  به فعالیت خود ادامه داده است . این همکاری در شرایطی آغاز گردید که تنها نیروگاه برق و بخار این شرکت با نیمی از ظرفیت کنونی به بهره برداری رسیده بود .

    ایشان با تکیه بر دانش فنی و تسلط مثال زدنی خود در امور اجرایی پروژه و همچنین جوان گرایی در بخش مدیریت ، با توکل بر خداوند متعال و اعتماد به جوانان و سپردن مسئولیت های کلیدی به متخصصان جوان این مرز و بوم ،  پرچمدار جوان گرایی دربخش مدیریت درمنطقه بوده اند . همچنین با بکارگیری هرچه بیشتر از نیروهای بومی منطقه ، نقش ویژه ای در اشتغال زایی جوانان استان داشته اند و در زمینه اعتماد سازی به نیرو های بومی در منطقه پیشگام می باشند .

    در این دوران ، تمامی واحد ها با اعتماد مدیریت محترم عامل به  تخصص و همت جوانان غیور ایران زمین و همچنین حمایت های مقتدرانه ایشان از تصمیمات اتخاذ شده ، به بهره برداری رسیده و یا در مرحله پیش تولید قرار گرفته است  .

    از موفقیت های کسب شده در دوران چهار ساله ایشان می توان به :

    اشاره نمود که به دست توانمند جوانان کشور رقم خورده است .

    این در حالی است که ایشان در این دوران تنها در زمینه تولید و توسعه صنعت فعال نبوده و در هنگام بروز مشکلات و بلایای طبیعی در صف اول پشتیبانی و یاری رسانی به هم میهنان عزیزمان قرار داشته اند و همواره در مشکلات جوانان ، با منشی پدرانه راهگشا بوده اند .

    ما جمعی از مهندسین جوان این شرکت که همواره مورد حمایت همه جانبه مدیریت محترم عامل بوده ایم ، اکنون  به خود باوری رسیده و فعل خواستن و توانستن را صرف کرده ایم و با حمایت ایشان توانستیم خودمان را به گروهی که هیچ اعتقادی به نسل جوان و علی الخصوص نیروهای بومی ندارند به اثبات برسانیم .

    اینک زمان گام نهادن در مرحله ای دیگر است ،  تا با حمایت از این نگرش و همگام با فرمایش مقام معظم رهبری که امسال را سال تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی ها نام نهاده اند ،  شاهد ادامه رشد شکوفایی صنعت و تولید میهن عزیزمان باشیم و بدینوسیله از تمامی زحمات و اعتماد جناب آقای مهندس سمیعی کمال تشکر و قدردانی را داریم .

    مقام معظم رهبری :

    ” هر جا به نسل جوان اعتماد کردیم و حداقلِ امکانات را در اختیارش گذاشتیم، پیش رفتیم.”

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل