• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
11

فعالیت های پژوهشی همکاران بیمه پارسیان در دوران پاندمی

  • کد خبر : 250135
  • 24 شهریور 1400 - 2:31
فعالیت های پژوهشی همکاران بیمه پارسیان در دوران پاندمی

همکاران بیمه پارسیان در دوران پاندمی ویروس کرونا با همت عالی از شرایط دورکاری در خلق و نشر آثار پژوهشی و آموزشی بهره بردند.

  • پول بانک: همکاران بیمه پارسیان در دوران پاندمی ویروس کرونا با همت عالی از شرایط دورکاری در خلق و نشر آثار پژوهشی و آموزشی بهره بردند.

    به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ با شروع پاندمی ویروس کووید 19، فارغ از آسیب‌های جسمانی با تبعات فردی و اجتماعی گوناگونی که به همراه داشت، نقطه عطفی برای تحولات آموزشی و پژوهشی در شرکت بیمه پارسیان بود. در شرایط موجود و اعمال قوانین پیشگیرانه، با ایجاد محدودیت ها و الزام شرکت ها به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حضور درصدی کارکنان و استفاده از شرایط دورکاری، این شرکت با استفاده از تجارب و دانش سرمایه های انسانی خود، بمنظور ایفای نقش موثرشان در این دوران، به نشر و خلق آثار پژوهشی و آموزشی اقدام کرد.

    براین اساس همکاران بیمه پارسیان توانستند تا با استفاده از فرصت ایجاد شده در تولید محتوا و جزوه های آموزشی در رشته های مختلف، ترجمه مقالات بیمه ای و همچنین نشر مقالات فنی و عمومی همچون “ارزیابی ریسک ‌محور بر شرکت‌های بیمه، عوامل تاثیرگذار بر استفاده بهینه از فن آوری اطلاعات در صنعت بیمه، آسیب شناسی توان فنی و منابع صنعت بیمه، بررسی عوامل توسعه نیافتگی بیمه های زندگی و غیر زندگی در صنعت بیمه، عوامل موثر در روی گردانی مشتریان و تاثیر آن بر میزان خرید، استارتاپ ها، اینشورتک، بلاک چین، اینترنت اشیاء، کلان داده ها” و غیره  نقش مهمی در فعالیت های آموزشی و پژوهشی این شرکت داشته باشند.

    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=250135

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم