• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

فدکس آمریکا: رکود اقتصاد جهانی در راه است

  • کد خبر : 306630
  • 26 شهریور 1401 - 17:08
فدکس آمریکا: رکود اقتصاد جهانی در راه است

فدکس آمریکا: رکود اقتصاد جهانی در راه است مدیرعامل شرکت آمریکایی فدکس FedEx، طی اظهاراتی هشدار داد که اقتصاد جهانی به سمت رکود پیش می رود. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، راج سوبرامانیام، مدیرعامل شرکت آمریکایی فدکس FedEx، طی اظهاراتی در روز پنجشنبه هشدار داد که اقتصاد جهانی […]

  • فدکس آمریکا: رکود اقتصاد جهانی در راه است

    مدیرعامل شرکت آمریکایی فدکس FedEx، طی اظهاراتی هشدار داد که اقتصاد جهانی به سمت رکود پیش می رود.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، راج سوبرامانیام، مدیرعامل شرکت آمریکایی فدکس FedEx، طی اظهاراتی در روز پنجشنبه هشدار داد که اقتصاد جهانی به سمت رکود پیش می رود.

    مدیر عامل غول خدمات پستی جهان پیش‌بینی کرد که مشکلات مالی‌ای که شرکت وی را مجبور به لغو دستورالعمل‌های سالانه‌اش پس از نرسیدن به تخمین درآمد خود در سه ماهه اول کرد، به‌زودی گریبانگیر بقیه جهان خواهد شد.

    وی در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌بی‌سی گفت: من از نتایجی که به تازگی در اینجا اعلام کردیم بسیار ناامید هستم، و می دانید، موضوع اصلی واقعاً وضعیت کلانی است که ما با آن روبرو هستیم.

    هشدار صندوق بین المللی پول درباره گسستگی اقتصاد جهاندویچه بانک آلمان: خطر رکود اقتصاد جهان را تهدید می‌کند

    وی توضیح داد که شرکت فدکس پس از مشاهده تقاضای ضعیف‌تر از حد انتظار "در هر بخش از سراسر جهان" پیش بینی خود را برای درآمد سه ماهه دوم تقریباً به نصف کاهش داده است.

    وی گفت: ما بازتابی از تجارت هر (کشور) دیگری، به ویژه اقتصادهای با ارزش در جهان هستیم.

    سوبرامانیام در پاسخ به این سوال که آیا "ما" در حال "ورود به یک رکود جهانی هستیم"، پیش‌بینی خود را درباره این موضوع روشن کرد و گفت: من هم همینطور فکر میکنم. این اعداد وقایع خوبی را (برای آینده) نشان نمی‌دهند.

    سوبرامانیام در ادامه تأکید کرد که شرکت فدرال اکسپرس از ژوئن شاهد کاهش هفتگی تقاضا بوده است، علیرغم پیش بینی افزایش پس از بازگشایی کارخانه های چینی که به دلیل همه گیری کووید-19 تعطیل شده بودند.

    بر اساس این گزارش، فدرال اکسپرس اقدامات عمده‌ای را برای کاهش هزینه‌ها از جمله بستن 90 فروشگاه خرده‌فروشی و پنج دفتر کار، لغو برخی از پروژه‌ها، کاهش پروازها و به تعویق انداختن استخدام‌ها، اتخاذ کرده است.

    سهام فدرال اکسپرس پس از افت 15 درصدی در روز پنجشنبه، 21.4 درصد دیگر در روز جمعه افت کرد که بدترین افت روزانه این شرکت محسوب می‌شود.

    پیش‌بینی‌های سوبرامانیام برای اقتصاد جهانی پس از هفته‌ای تلخ برای وال استریت انجام می‌شود، که در آن شاخص S&P 500 و نزدک بدترین عملکرد خود را در چند ماه اخیر داشتند.

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=306630

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم