• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

عرضه ویژه فروشگاهی گوشی Mate 10 Pro HUAWEI در تهران آغاز شد

  • کد خبر : 4018
  • 23 دی 1396 - 0:43
عرضه ویژه فروشگاهی گوشی  Mate 10 Pro   HUAWEI  در تهران آغاز شد

پول بانک: مراسم عرضه و فروش فروشگاهی گوشیHuawei Mate 10 Pro ، عصر روز پنجشنبه 21 دی، در محل فروشگاه رسمی هوآوی در بازار چارسو در تهران برگزار گردید.

  •  

    به گزارش خبرنگار پول بانک، مراسم ویژه عرضه و فروش فروشگاهی گوشیHuawei  Mate 10 Pro  ، عصر روز پنجشنبه 21 دی ماه 96، با حضور نمایندگان شرکت هواوی و با استقبال گسترده و پرشور هواداران و خریداران محصول جدید، در فروشگاه رسمی هوآوی در بازار چارسو تهران برگزار گردید.

    بنا به این گزارش، این گوشی که از زمان معرفی جهانی آن علاقمندان زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده و رسانه های مختلف دنیا هم طی مدت زمان کوتاه از معرفی آن نشان های مختلفی به Huawei Mate 10 Pro اعطا کرده اند، فروش رسمی آن در بازار ایران آغاز شد.

     

    در مراسمی که  در محل فروشگاه رسمی هواوی به مناسبت آغاز فروش رسمی این گوشی در بازار فروشگاهی کشور تدارک دیده شده بود، جوایز ارزشمند و بسیاری به اولین خریداران گوشی Huawei Mate 10 Pro اعطا شد.

    در این مراسم به اولین خریداران گوشیHuawei Mate 10 Pro صدها جایزه از جمله اسپیکرهای Harman/Kardon، JBL، Huawei Smart Watch، دوربین های GoPro و . . . تعلق گرفت.

     

    این مراسم با استقبال پرشور علاقمندان تکنولوژی و محصولات جدیدHuawei  به خصوص Mate 10 Proروبرو گردید.

    همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، گوشی های Huawei Mate 10 Pro که به بازار عرضه می شوند از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره مند و در دو رنگ مشکی و قهوه ای موکا در اختیار مشتریان قرار گرفتند.

    گوشیHuawei Mate 10 Pro  با بهره گیری از چیپ Kirin 970 و وجود AI یا هوش مصنوعی دارای عملکردی بهینه در بخش های مختلف گوشی است. همچنین لنز های دوگانه Leica در این گوشی عکس هایی با کیفیت فوق العاده در اختیار کاربران قرار می دهند.

     

    باتری با ظرفیت 4000 mAh با سیستم کارآمد شارژ سریع یا Super Charge هوآوی که توسط شرکت TUV کاملاً ایمن اعلام شده، بیشتری زمان کارکرد در مقایسه با سایر پرچمدران بازار از برندهای رقیب را برای کاربران این گوشی فراهم می کند.

    لازم به ذکر است که مانیتور 6 اینچی FullView این گوشی که از نوع OLED می باشد کیفیت متمایزی را برای نمایش با کیفیت تصاویر فراهم آورده است.

     

    گفتنی است، در پایان مراسم ویژه عرضه و فروش فروشگاهی گوشیHuawei  Mate 10 Pro ، که عصر روز پنجشنبه 21 دی ماه 96، در فروشگاه رسمی هوآوی در بازار چارسو به «آدرس تهران – خیابان جمهوری، بازار چارسو،  طبقه همکف، فروشگاه رسمی هواوی» برگزار شد، به قید قرعه 6 گوشی برند هواوی به شرکت کنندگان در قرعه کشی اهداء گردید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=4018

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم