• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2
وليئي در نشست خبری طرح هر مسجد يک جهيزيه:

طرح هر جهیزیه یک مسجد در استان تهران به مرحله اجرا رسیده است

  • کد خبر : 4105
  • 26 دی 1396 - 3:38
طرح هر جهیزیه یک مسجد در استان تهران به مرحله اجرا رسیده است

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: امسال برای حدود 4000 زوج جوان پیش بینی کرده ایم تا بتوانیم از طریق وام های قرض الحسنه و تامین منابع مالی زمینه ازدواج آنها را فراهم کنیم.

  •  

    به گزارش خبرنگار پول بانک، نشست خبری طرح هر مسجد یک جهیزیه، عصر دوشنبه 25 دی ماه 96، با حضور محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران، حسین صمدیان مدیر عامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س)، سردار ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سایر مسئولان و جمعی از اصحاب رسانه، در محل مجتمع فدک برگزار گردید.

     

    محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران

    محسن ولیئی، در ابتدای این نشست خبری گفت:­ طرح هر جهیزیه یک مسجد در استان تهران به مرحله اجرا رسیده است.

    وی افزود : تقریبا حدود شش ماه پیش بود با امور مساجد توافقنامه ای را امضا کردیم که بر اساس آن 500 نوعروس را که توان مالی تامین جهیزیه را ندارند به خانه بخت بفرستیم.

    مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران، گفت: تلاش می کنیم این 500 سری جهیزیه را برای این عزیزان با رقمی نزدیک هفت میلیون تومان برای هر جهیزیه تامین اعتبار کنیم.

    ولیئی ادامه داد: خوشبختانه امروز در مرحله اول 110 سری جهیزیه را با همت خوب هیئت امنای مساجد و عزیزان نمازگزار در مساجد تامین اعتبار شد و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه هم تماما کالای ایرانی را خریداری کرده است.

    مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: تلاش می کنیم تا 24 خرداد سال آینده 500 نوعروس را که با همکاری کمیته امداد مورد تحقیق و شناسایی قرار گرفته اند و کسانی هستند که بضاعت مالی برای تامین مالی جهیزیه های خودشان را ندارند، تامین اعتبار کنیم.

    ولیئی افزود : در استان تهران ما یازده هزار زوج داریم که نیازمند تامین مالی برای جهیزیه انها هستیم امسال در برنامه کمیته امداد 3500 زوج قرار دارند که امیدوارم بتوانیم جهیزیه آنها را تامین کنیم ،500زوج را با همکاری امور مساجد ، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و کمیته امداد ، جهیزیه خواهیم داد.

    مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: امسال برای حدود 4000 زوج پیش بینی کرده ایم تا از طریق وام های قرض الحسنه و تامین منابع مالی زمینه ازدواج آنها را فراهم کنیم.

     

    حسین صمدیان، مدیر عامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س)

    حسین صمدیان، در ادامه این نشست خبری، با اشاره به همکاری کمیته امداد امام خمینی و مرکز اموز رسیدگی به مساجد و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در اجرای این طرح ملی گفت : در این طرح 13 قلم از کالاهای ضروری برای اغاز زندگی مشترک تهیه و به نوعروسان نیازمند اهدا می شود.

    وی ارزش ریالی هر جهیزیه را حدود 7میلیون تومان برشمرد و افزود: این جهیزیه از کالاهای ایرانی و با مرغوبیت بالاست.

    صمدیان، با اشاره به همکاری کمتیه امداد امام خمینی در شناسایی ومعرفی نوعروسان نیازمند به موسسه خیریه حضرت رقیه (س) گفت: هر مسجد در جمع اوری و تامین یک سری جهیزیه همکاری می کند.

    وی افزود: در مرحله بعدی این طرح 500 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا خواهد شد. این جهیزیه ها با همکاری هیات امنای مساجد محلات تهیه و تقدیم می شود.

     

    سردار ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

    سردار ضیاءالدین حزنی،  در ادامه این نشست خبری گفت: 8هزار سری جهیزیه در قالب طرح ملی سعادت به نوعروسان نیازمند اهدا می شود.

    وی اظهار داشت: تا پایان سال این 8هزار سری جهیزیه در 14 هدیه می شود.

    دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه تاکنون ستاد محرومیت زدایی سپاه پاسدارن 30هزار سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تهیه کرده است ، گفت : کمیته امداد امام خمینی و خیریه حضرت رقیه (س) در تامین این جهیزیه ها همکاری می کنند.

    سردار حزنی، با اشاره به اجرای این طرح ملی از نوعروسان محروم شهر مشهد گفت: در این طرح به نوعروسان نیازمندی که از قبل شناسایی شده اند ، جهیزیه اهدا می شود.

    وی با اشاره به فعالیت های مختلف قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران در زمینه های مختلف ساخت و مرمت مسکن محرومان و اهدای بسته های خوراکی و لوازم تحریر به دانش اموزان نیازمند گفت : تمام فعالیت های محرومیت زدایی باهمکاری کمیته امداد امام و موسسه خیریه حضرت رقیه (س) و نیروهای جهادی انجام می شود.

    دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پایان سخنان خود، همکاری موسسات خیریه ومردمی در اجرای طرحهای عام المنفعه را مهم خواند و گفت: فعالیت های خیریه با همکاری سازمان ونهادهای ذیربط موفق خواهد بود.

    خبرنگار: رحمان صفابخش

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=4105

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم