• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3
دکتر ابتکار در نشست امضای تفاهمنامه ميان بانک قرض الحسنه مهر ايران و معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوری بیان کرد:

طرح «اندوخته بانوان مهر ایران» یک الگوی موفق برای حل و فصل مشکلات زنان سرپرست خانوار است

  • کد خبر : 4421
  • 05 بهمن 1396 - 10:50
طرح «اندوخته بانوان مهر ایران» یک الگوی موفق برای حل و فصل مشکلات زنان سرپرست خانوار است

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: جنبه قرض الحسنه و دیدگاه معنوی و خیرخواهانه در بانک قرض الحسنه مهرایران، یقیناً از عوامل مهم و اصلی پیشرفت چشمگیر آن به شمار می آید.

  •  

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نشست امضای انعقاد تفاهمنامه میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، به منظور اجرایی شدن «طرح اندوخته بانوان مهر ایران»، با موضوع اعطای تسهیلات قرض الحسنه به زنان سرپرست خانوار، صبح امروز سه شنبه 3 بهمن ماه 96، با حضور دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران و دکتر معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در سالن کنفرانس معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار گردید.

     

    دکتر معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری

    دکتر معصومه ابتکار، در نشست تفاهمنامه همکاری، ضمن شادباش میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، اظهار داشت: حضرت زینب(س) پیام آور انسانیت، عزت و شرافت برای همه مردم هستند.

    وی با تقدیر از نگاه مثبت مدیرعامل و مسوولان بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت های اجتماعی، بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهرایران، بانکی بسیار خوب در حوزه مسئولیت های اجتماعی است و ماموریت سنگینی را بر عهده دارد.

    معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، افزود: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر ایران توانمندسازی نیازمندان جامعه و ترویج قرض الحسنه را به عنوان یک سیاست محوری اصلی خود بر عهده دارد.

    دکتر ابتکار، ادامه داد: جنبه قرض الحسنه و دیدگاه معنوی و خیرخواهانه در بانک قرض الحسنه مهرایران یقیناً از عوامل مهم و اصلی پیشرفت چشمگیر آن به شمار می آید.

    وی تصریح کرد: همکاری با بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای گره گشایی از اقشار مختلف جامعه خصوصآ زنان و خانواده های آنان جای خوشحالی است و امیدواریم گسترش و تداوم این همکاری ها در حوزه های بیشتری ادامه یابد.

    معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم واقعاً نیاز دارند تا در یک مقطعی زندگی شان با یک حمایت کوچک مالی متحول شود و این تسهیلات قرض الحسنه برای حمایت از زنان سرپرست خانوار و با هدف اشتغالزایی پرداخت می شود.

    دکتر ابتکار، اظهار داشت: موضوع اشتغال یکی از ضرورتهای دولت دوازدهم است که باید برای آن اقدامات جدی و اساسی انجام شود. در حال حاضر زنان و مردان تحصیل کرده زیادی داریم که باید گامهای موثر و فعالیت های مثبتی برای اشتغال آنان صورت پذیرد.

    وی با اشاره به اهتمام دولت در ایجاد اشتغال در کشور بویژه برای خیل عظیمی از فارغ التحصیلان دانشگاهی که بیکار هستند، افزود: بسیاری از زنان و دختران توانمند کشور می توانند با استفاده از این تسهیلات مشاغل موفقی را راه اندازی و توسعه دهند.

    معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، اظهار داشت: تسهیلات مربوط به اشتغال زایی اگر با پیوست توان افزایی همراه باشد می تواند موجب ایجاد اشتغال پایدار و شرافتمندانه در کشور برای زنان و جوانان شود.

    دکتر ابتکار، امضای این تفاهم نامه همکاری مشترک را خبری نوید بخش و امید آفرین برای جامعه دانست و گفت: اجرای موفق این تفاهم نامه می تواند امید آفرین و الگوی خوبی برای حل مشکلات مردم و کمک به آسیب دیدگان جامعه باشد.

    معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در پایان سخنان خود اظهار داشت: طرح «اندوخته بانوان مهر ایران» یک الگوی موفق برای حل و فصل مشکلات زنان سرپرست خانوار است و امیدواریم این طرح با توان مضاعفی ادامه و گسترش پیدا کند.

    بر اساس این تفاهمنامه، زنان سرپرست خانوار با داشتن معرفی نامه از سوی سازمان های حمایتی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و سپرده ۲۰۰ هزار تومانی می توانند مبلغ ۳۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت نمایند.

    بروشور_طرح_اندوخته_بانوان_مهر_ایران

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=4421

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم