• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

طراحی اولیه گوشی الجی V30

  • کد خبر : 1093
  • 07 خرداد 1396 - 13:49
طراحی اولیه گوشی الجی V30

به گزارشپایگاه خبری پول بانک،ال‌جی الکترونیکس، شرکت الکترونیکی کره‌ای و چندملیتی است، که بعنوان یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته می‌شود. ریشه‌های تأسیس این شرکت به سال ۱۹۵۸ و راه‌اندازی شرکت گلداستار بازمی‌گردد. با توجه به عکسهایی که از نمونه‌های اولیه وی 30 منتشر شده، به نظر می‌رسد که ال […]

  • به گزارشپایگاه خبری پول بانک،ال‌جی الکترونیکس، شرکت الکترونیکی کره‌ای و چندملیتی است، که بعنوان یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته می‌شود. ریشه‌های تأسیس این شرکت به سال ۱۹۵۸ و راه‌اندازی شرکت گلداستار بازمی‌گردد.

    با توجه به عکسهایی که از نمونه‌های اولیه وی 30 منتشر شده، به نظر می‌رسد که ال جی تصمیم گرفته تا این گوشی را با طراحی جدید و به عنوان یک گوشی کشویی وارد بازار کند، به این ترتیب که یک صفحه نمایش کوچکتر در زیر صفحه اصلی قرار گرفته واطلاعات اضافی و اپلیکیشن‌هایی که به آنها نیاز دارید را نمایش می‌دهد. این صفحه نمایش بزرگ تجربه کاربری بسیار کاربردی‌تری را نسبت به وی 10 و وی 20 در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این صفحه نمایش دوم می‌تواند به عنوان صفحه کلید عمل کرده و فضای بزرگتری را در صفحه نمایش اصلی به کاربران ارائه کند.

    تصاویر اولیه از گوشی الجی V30

    این تصاویر توسط ایوان بلس (Evan Blass @evleaks) که یکی از معتبر ترین افراد در زمینه درز اطلاعات به رسانه‌ها است منتشر شده. البته او توضیح داده که این تصاویر طراحی نهایی ال جی وی 30 نیستند و این احتمال وجود دارد که گوشی جدید ال جی دارای طراحی کاملا متفاوتی باشد.

     تصاویر اولیه از گوشی الجی V30

    همچنین تصاویر دیگری منتشر شده که سایر کاربردهای صفحه نمایش دوم را نمایش می‌دهد. در صورتی که این تصاویر واقعی باشند، باید منتظر دستگاهی مشابه با سری گوشی‌های محبوب ال جی شکلات باشیم. این سری از گوشی‌های کشویی ال جی حدودا 10 سال پیش وارد بازار شدند و محبوبیت زیادی کسب کردند.

    تصاویر اولیه از گوشی الجی V30

    پیش از این گزارش شده بود که ال جی وی 30 احتمالا در ماه سپتامبر (یک سال پس از ارائه وی 20) معرفی خواهد شد. گفته می‌شود که این گوشی از هدست واقعیت مجازی گوگل دی دریم (Daydream) پشتیبانی کرده و اولین پرچمدار ال جی خواهد بود که دارای صفحه نمایش OLED است. (شاید هم دو صفحه نمایش OLED!)

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1093

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم