• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3
حسینی در نشست رسانه ای با اصحاب رسانه:

طبق اصل 44 قانون اساسی فعالیتهای خدماتی باید به بخشهای تعاونی و خصوصی واگذار شود

  • کد خبر : 3276
  • 25 آذر 1396 - 23:30
طبق اصل 44 قانون اساسی فعالیتهای خدماتی باید به بخشهای تعاونی و خصوصی واگذار شود

مدیر عامل انجمن صنفی امداد خودرو گفت: برای اولین بار بعد از 50 سال بیمه تامین اجتماعی برای اعضا صنف گرفته شده تا اعضا این صنف هم بتوانند از حقوق و مزایای دوران بازنشتگی استفاده کنند.

  •  

     

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نشست رسانه ای سید مهدی حسینی، مدیر عامل انجمن صنفی امداد خودرو، صبح امروز شنبه 25 آذر ماه، با حضور جمعی از اصحاب رسانه، در محل هتل انقلاب تهران برگزار گردید.

     

    سید مهدی حسینی، مدیر عامل انجمن صنفی امداد خودرو

    حسینی، در ابتدای این نشست رسانه ای اظهار داشت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده با همکاری انجمن صنفی امداد خودرو، بزودی برگه های امداد در هزار و صد دفتر معتبر انجمن امداد خودرو کشور توزیع می گردد.

    وی با بیان اینکه، کارت های امداد خودرو شرکت های خودرو ساز، فقط بر اساس گارانتی تعیین شده دارای اعتبار است، گفت: به زودی اعتبار نامه هایی در دفاتر تعیین شده در کشور توزیع می شود که کار کرد و اعتباری مثل بیمه خودرو دارد.

    مدیر عامل انجمن صنفی امداد خودرو، تصریح کرد: خریدار یا همان صاحب خودرو با خرید هر برگ آن، از خدماتی سراسری در تمام کشور برخوردار است که مثل کارت های اشتراک جعلی که مدت هاست با دروغ به مردم فروخته می شود، نیست و تقریبا تمامی خدمات آن رایگان می باشد.

    حسینی، در ادامه بیان داشت: با وجود برگزاری جلسات متعدد در نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور و سازمان راهداری مخالف حذف شرکتهای خدمات امدادی شرکتهای خودروساز هستند.

    وی خاطر نشان کرد: طبق اصل 44 قانون اساسی فعالیتهای خدماتی باید به بخشهای تعاونی و خصوصی واگذار شود که متاسفانه در زمان دولت نهم کانون جهانگردی که زیر مجموعه سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی است، اقدام به دخالت مستقیم برای ارائه خدمات امداد خودرویی کرد؛ اما پرونده ابطال مجوز فعالیت آن در دیوان عدالت اداری در حال پیگیری است.

    مدیر عامل انجمن صنفی امداد خودرو، با بیان اینکه در حال حاضر 43 شرکت امدادی دارای مجوز هستند، اظهار کرد: از این به بعد خودروهای مشکی پادرا برای حمل و خودروهای سفید ‌ پادرا صرفا برای خدمات دهی تعیین شده است و بیش از هزار دستگاه خودرو پادرا با شرایط ویژه به متقاضیان در این صنف واگذار می شود.

     

    حسینی ادامه داد: همچنین اعضا صنف برای دریافت خودروهای پادرا می توانند با مراجعه به نمایندگی های سایپا با پرداخت هفتاد میلیون ریال در قسط اول و صد و ده میلیون ریال بصورت اقساط طی 45 روز صاحب خودرو و کسب و کار امدادی شوند؛ ضمن اینکه انجمن امداد خودرویی کشور اولین صنفی خواهد بود که به اعضا خود یارانه پرداخت می کند تا فعالان صنف انگیزه کافی برای فعالیت در آن را داشته باشند.

    وی همچنین گفت: برای اولین بار بعد از 50 سال بیمه تامین اجتماعی برای اعضا صنف گرفته شده تا اعضا این صنف هم بتوانند از حقوق و مزایای دوران بازنشتگی استفاده کنند.

    مدیر عامل انجمن صنفی امداد خودرو، در ادامه خبر داد: اولین امداد خودرو بانوان در سه استان فعالیت خود را به صورت آزمایشی در سال جاری آغاز می کند.

     

    حسینی در پایان سخنان خود، ضمن معرفی تلفن بدون کد 1593 برای اعلام شکایات مردمی، درباره روش تعیین صحت پلاک خودروهای امدادی گفت: مردم می توانند شماره پلاک خودروهای امدادی را به سامانه پیامکی 0216421 ارسال نمایند تا نسبت صحت و سقم شرکت های امدادی که برای خدمات دهی بالای سر خودرویشان حاضر می شوند اطمینان حاصل کنند.

    خبرنگار: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=3276

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم