• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

شیشه سکوریت | نمایندگی فروش شیشه سکوریت ساز و کار

  • کد خبر : 312382
  • 27 اسفند 1401 - 10:34
شیشه سکوریت | نمایندگی فروش شیشه سکوریت ساز و کار

شیشه سکوریت از پرطرفدارترین شیشه های ساختمانی است که برای مصارف مختلف و در مکان های زیادی به کار می رود. این شیشه ها به دلیل ایمنی که ایجاد می کنند برای استفاده در مکان های عمومی بسیار پرطرفدار هستند. فروش شیشه سکوریت توسط نمایندگی های مختلفی انجام می شود. اما باید توجه داشته باشید […]

  • شیشه سکوریت از پرطرفدارترین شیشه های ساختمانی است که برای مصارف مختلف و در مکان های زیادی به کار می رود. این شیشه ها به دلیل ایمنی که ایجاد می کنند برای استفاده در مکان های عمومی بسیار پرطرفدار هستند. فروش شیشه سکوریت توسط نمایندگی های مختلفی انجام می شود. اما باید توجه داشته باشید که خرید این شیشه ها باید از نمایندگی های بسیار معتبر صورت گیرد. زیرا اگر شیشه از کیفیت بالایی برخوردار نباشد نمی تواند گزینۀ خوبی برای شما باشد. گروه تولیدی-صنعتی آریا سازوکار به عنوان نمایندگی رسمی برترین برندهای شیشه سکوریت و با داشتن سال ها سابقه و تجربه در زمینه فروش انواع شیشه های ساختمانی، بهترین محصول را به شما ارائه می دهد.

    قیمت شیشه سکوریت

    بسیاری از کسانی که قصد خرید شیشه سکوریت را دارند در مورد قیمت آن می پرسند. به همین دلیل لازم است بگوییم که شیشه های سکوریت اصلا قیمت ثابتی ندارند. زیرا قیمت آن ها به عوامل متعددی بستگی دارد. به طور کلی قیمت شیشه های سکوریت از شیشه های خام و عادی بالاتر است. زیرا در فرایند تولید پیچیده تری ساخته می شود و نسبت به این شیشه ها مزایا و ویژگی های بیشتری دارد.

    نشکن بودن، ایمن بودن و مقاومت بالا در برابر حرارت تنها برخی از مزایای این شیشه ها هستند. این شیشه ها می توانند تا دمای 250 درجه سانتی گراد را به صورت مستقیم تحمل کنند. مقاومت آن ها بسیار بالا است و با وارد شدن ضربه های متعدد نمی شکنند. عوامل زیر در قیمت شیشه سکوریت تاثیر دارند:

    • ابعاد شیشه
    • ضخامت شیشه
    • رنگ شیشه
    • میزان مقاومت شیشه

    قیمت تمامی شیشه های سکوریت بر اساس ویژگی آن ها در سایت مجموعه آریا سازوکار  ذکر شده است. اگر می خواهید از قیمت دقیق این شیشه ها آگاه شوید به منو شیشه ساختمانی بروید و در قسمت شیشه سکوریت، محصول مورد نظرتان را جست و جو کنید.

    سکوریت

    قیمت شیشه سکوریت مغازه

    شیشه سکوریت بیشترین استفاده را برای ساخت ویترین و درب مغازه ها دارد. زیرا این شیشه کاملا شفاف است، بنابراین مشتریان می توانند اجناس داخل ویترین و مغازه را به خوبی مشاهده نمایند. ضمناً این شیشه ها کاملا صاف و بدون موج هستند. در نتیجه جلوه بصری بسیار زیباتری را برای مشتری ایجاد می کنند. در واقع اگر شیشه ویترین یک مغازه بی کیفیت باشد می تواند از میزان لوکس بودن مغازه بکاهد. مهم ترین ویژگی شیشه های سکوریت برای مغازه این است که این شیشه نمی شکند و از نظر ایمنی، بهترین گزینه برای ویترین و درب مغازه‌هاست.

    قیمت شیشه سکوریت مغازه هم مانند شیشه سکوریت هر جای دیگری به برند شیشه، متراژ، یراق آلات استفاده شده و سایر ویژگی های آن بستگی دارد. مسلما هر چه متراژی که شما می خواهید استفاده کنید بیشتر باشد، قیمت شیشه بالاتر می رود. شیشه هایی که ضخامت بیشتری دارند از لایه های بیشتری از شیشه ساخته می شوند. بنابراین میزان مقاومت فیزیکی و حرارتی آن ها به میزان قابل توجهی بالا می رود. قیمت شیشه های رنگی هم از شیشه های عادی بیشتر است.

    برای اطلاع از قیمت دقیق شیشه سکوریت مغازه به وبسایت ساز و کار مراجعه کنید یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

    سکوریت

    آریا سازوکار ؛ نمایندگی فروش شیشه سکوریت

    مجموعه آریا سازوکار  یکی از معتبر ترین نمایندگی های فروش شیشه سکوریت در سراسر ایران است. این شرکت فعالیت خود را به صورت کاملاً حرفه ای از سال 1387 شروع کرده است. گروه آریا سازوکار  با تکیه بر دانش و تجربه و با بهره گیری از بهترین کارشناسان و کارکنان، خدمات حرفه ای را به مشتریان ارائه می کند. خدمات این مجموعه در زمینه تولید و نصب انواع شیشه ها از جمله سکوریت، انواع پنجره و نماهای شیشه ای برای ساختمان ها است. آریا ساز و کار در راستای احترام به مشتریان، خدمات خود را به صورت غیرحضوری و آنلاین از طریق سایت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

    شما می توانید سفارشات خود را در سایت فروشگاه به ثبت برسانید و در زمانی کوتاه در محل مورد نظر تحویل بگیرید. آریا سازوکار  تضمین می دهد که تمامی محصولات مجموعه را به صورت کاملا اصولی و سالم به دست مشتریان برساند. همچنین شما می توانید برای اجرا و نصب محصولات و سازه های شیشه ای، از تکنسین های حرفه ای گروه صنعتی آریا ساز و کار کمک بگیرید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=312382

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم