• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

شکایت خود را از شبکه بانکی اعلام کنید.

  • کد خبر : 1635
  • 16 شهریور 1396 - 13:19
شکایت خود را از شبکه بانکی اعلام کنید.

به گزارش  پایگاه خبری پول بانک ،مدتی است که سامانه ای در تارنمای بانک مرکزی جهت اعلام شکایت و تقاضاهای مردمی از شبکه بانکی راهندازی شده است  و به همین منظور اداره رسیدگی به شکایات و تقاضاهای بانک مرکزی از مردم خواست، درخواست های خود را ، ثبت کنند.     بر این اساس، تقاضاها و […]

  • به گزارش  پایگاه خبری پول بانک ،مدتی است که سامانه ای در تارنمای بانک مرکزی جهت اعلام شکایت و تقاضاهای مردمی از شبکه بانکی راهندازی شده است  و به همین منظور اداره رسیدگی به شکایات و تقاضاهای بانک مرکزی از مردم خواست، درخواست های خود را ، ثبت کنند.

     

     

    بر این اساس، تقاضاها و شکایت هایی که در سامانه مذکور ثبت شود، در سامانه متناظر در همه بانک ها و موسسات اعتباری قرار گرفته و پس از رسیدگی در کوتاهترین زمان، پاسخ از طریق همان سامانه به اطلاع متقاضیان می رسد.

    چنانچه متقاضیان به پاسخ ارسالی از سوی بانک ها و موسسات اعتباری اعتراض داشته باشند می توانند موضوع را از طریق سامانه مذکور برای بررسی بیشتر ارسال کنند تا توسط این اداره مورد رسیدگی قرار گیرد.

    با توجه به اینکه تصمیم گیری درباره درخواست مساعدت مشتریان بانک ها و موسسات اعتباری شامل اعطای تسهیلات، بخشش وجه التزام تاخیر تادیه دین، امهال ، تقسیط بدهی، امور مربوط به استخدام، نقل و انتقال، حقوق، دستمزد و سایر موارد مشابه در زمره امور داخلی بانک ها و موسسات اعتباری قرار دارد از این رو بانک مرکزی در اینگونه موارد تکلیف و الزامی برای سیستم بانکی تعیین نمی کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1635

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم