• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

شهردار میامی آمریکا: خرید بیت کوین از سوی تسلا تازه شروعی برای بیت کوین است

  • کد خبر : 189188
  • 03 اسفند 1399 - 8:30
شهردار میامی آمریکا: خرید بیت کوین از سوی تسلا تازه شروعی برای بیت کوین است

فرانسیس سوارز (Francis Suarez)، شهردار میامی، در مصاحبه اخیرش خاطرنشان کرد که خرید بیت کوین توسط تسلا، آغاز راه تبدیل‌شدن ارزهای دیجیتال به یک جریان اصلی است.
به گزارش دیکریپت، سوارز معتقد است که اقد..

  • فرانسیس سوارز (Francis Suarez)، شهردار میامی، در مصاحبه اخیرش خاطرنشان کرد که خرید بیت کوین توسط تسلا، آغاز راه تبدیل‌شدن ارزهای دیجیتال به یک جریان اصلی است.

    به گزارش دیکریپت، سوارز معتقد است که اقدام اخیر تسلا در جهت خرید بیت کوین نتایجی پراهمیت به دنبال دارد که می‌تواند صنعت ارزهای دیجیتال را برای همیشه تغییر دهد. او در این باره گفت:

    این واقعا نوعی دگردیسی و گذار به جریان اصلی است و فکر می‌کنم که دو یا سه اتفاق بسیار بزرگ دیگر در میان است که هنوز رخ نداده است.

    او با اشاره به تأثیرات بسته‌های حمایتی دولت آمریکا بر حوزه ارزهای دیجیتال گفت:

    طبق برآوردها، عرضه بسته‌های حمایتی ممکن است باعث افزایش ۴۰ درصدی عرضه دلار شود؛ احتمال دارد این اتفاق به ایجاد تورم منجر شود که خود باعث خواهد شد افراد بیشتری به‌سمت ارزهای دیجیتال بروند.

    او به همین گفته‌ها بسنده نکرد و افزود که اگر آمازون بیت کوین را به‌عنوان یک شیوه پرداخت بپذیرد، این احتمال وجود دارد که دورنمای صنعت ارزهای دیجیتال به‌کلی تغییر کند. او در این باره گفت:

    اگر این اتفاق بیفتد بازی تمام است. [چراکه] داریم در مورد شرکتی حرف می‌زنیم که احتمالاً ۷۰ درصد تراکنش‌هایی که در طول زندگی انجام می‌دهیم، با آن در ارتباط است.

    سوارز قصد دارد که میامی را به یکی از پیشگامان حوزه ارزهای دیجیتال در دنیا بدل کند و ورود آمازون نه تنها برای این شهر، بلکه برای شخص سوارز هم اتفاقی مثبت خواهد بود؛ چراکه او قصد دارد خودش هم بیت کوین بخرد. سوارز در این باره افزود:

    برای من مشاهده اینکه روزبه‌روز افراد بیشتری (از عامه مردم) حجم بالایی [بیت کوین] می‌خرند هیجان‌انگیز است.

    ایلان ماسک که به‌عنوان مدیرعامل تسلا بر سرمایه‌گذاری عظیم بیت‌کوین در این شرکت نظارت داشته، با توییت‌های مداوم درباره بیت کوین و دوج کوین، بر صنعت ارز دیجیتال و قیمت این دو ارز هم تأثیر گذاشته است. بعد از این توییت‌ها، قیمت بیت کوین و دوج کوین افزایش یافته است.

    نمودار قیمت بیت کوین از ابتدای سال ۲۰۲۱
    نمودار قیمت بیت کوین از ابتدای سال ۲۰۲۱

    پژوهش اخیر بلاک چین ریسرچ لب (Blockchain Research Lab) نشان می‌دهد که توییت‌های ایلان ماسک باعث افزایش ۲۰ درصدی در قیمت دوج کوین و بیت کوین شده‌ است. این پژوهش این سؤال را مطرح کرد که آیا ورود شرکت‌های بزرگ بخشی خصوصی و افراد پرآوازه می‌تواند باعث رشد شدید بازار ارزهای دیجیتال شود یا نه؛ مسئله‌ای که سوارز آن را اتفاقی تازه قلمداد نمی‌کند. او در این باره گفت:

    این بازار هر روز بالا و پایین می‌شود. حرفی که کسی می‌زند، از رئیس‌جمهور آمریکا گرفته تا رئیس فدرال رزرو، باعث تغییر ارزش [در بازار] می‌شود. این بر اساس قوه ادراک افراد است.

    او در پایان صحبت‌هایش اشاره کرد که هر چه افراد بیشتری به خرید بیت کوین روی بیاورند، قدرت یک شخص برای ایجاد تغییر در بازار کمتر خواهد شد؛ به‌عبارت دیگر می‌توان گفت که هر چه حجم تراکنش‌های بیت کوین بالاتر رود، تأثیر افراد بر بازار کمتر می‌شود.

    شهردار میامی آمریکا: خرید بیت کوین از سوی تسلا تازه شروعی برای بیت کوین است

    در این باره بیشتر بخوانید

    • مدیرعامل مایکرواستراتژی خطاب به ایلان ماسک: سهام تسلا را تبدیل به بیت کوین کن؛ ماسک پاسخ داد
    • کمیسیون بورس آمریکا بازهم ETF بیت کوین را رد کرد
    • بانک مرکزی آمریکا ۶ تریلیون دلار پول چاپ می‌کند؛۵۰ برابر شبکه بیت کوین!
    • آمریکایی‌ها روزبه‌روز بیشتر بیت کوین می‌خرند
    • سرمایه‌گذاری تسلا روی بیت کوین؛ ۷.۷٪ از کل نقدینگی ناخالص شرکت

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=189188

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم