• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
1

شرکت تسلا بخشی از بیت کوین‌هایش را در اوج قیمت فروخته است

  • کد خبر : 228385
  • 07 اردیبهشت 1400 - 6:25
شرکت تسلا بخشی از بیت کوین‌هایش را در اوج قیمت فروخته است

طبق اعلام شرکت تسلا، این شرکت بخشی از بیت کوین‌های خود را در سه‌ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۱ فروخته است. به‌گفته تسلا، فروش این حجم از بیت کوین، نقدینگی ۲۷۲ میلیون دلاری برای این شرکت به همراه داشته است.
به..

  • طبق اعلام شرکت تسلا، این شرکت بخشی از بیت کوین‌های خود را در سه‌ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۱ فروخته است. به‌گفته تسلا، فروش این حجم از بیت کوین، نقدینگی ۲۷۲ میلیون دلاری برای این شرکت به همراه داشته است.

    به گزارش کوین دسک، زک کرکهورن، مدیر ارشد بخش مالی تسلا، در نشست مالی این شرکت در روز دوشنبه، اعلام کرد که این شرکت ۱۰ درصد از بیت کوین‌های خود را فروخته است. تسلا در این نشست با اشاره به برخی از دستاوردهای مالی خود، اعلام کرد:

    سال به سال، تأثیرات مثبت از رشد حجم معاملات، رشد درآمد اعتبار نظارتی، بهبود سود ناخالص برآمده از کاهش هزینه‌های تولید و فروش بیت کوین (۱۰۱ میلیون دلار تأثیر مثبت، منهای زیان‌های مرتبط در مسیر بازسازی و سایر موارد) به‌طور کلی میانگین هزینه‌های پایین فروش، خسارت‌های کاهش ارزش سهام، هزینه‌های افزوده زنجیره تأمین، سرمایه‌گذاری تحقیق و توسعه و سایر موارد را جبران کرده است.

    شایان ذکر است که تسلا در ماه فوریه (بهمن ۹۹) اعلام کرد که ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریده است. کرکهورن در این نشست اعلام کرد که تسلا مازاد نقدینگی خود را در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرد تا در یک فضای کم‌بهره، سود کسب کند. کرکهورن در این باره گفت:

    فرصت‌های سنتی زیادی برای رسیدن به این هدف وجود ندارد. حداقل ما چنین فرصت‌هایی پیدا نکردیم. مخصوصاً آنکه سودش تا این اندازه پایین باشد و هیچ ریسکی برای از دست دادن نقدینگی در کار نباشد.

    این در حالی است که بیت کوین همواره به‌عنوان یکی از دارایی‌های پرخطر در حوزه سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود.

    کرکهورن در ادامه افزود که تسلا همچنان به انباشت بیت کوین‌هایی که از طریق تراکنش‌های مشتریان دریافت می‌کند، ادامه می‌دهد و در آینده اطلاعات بیشتری در ارتباط با بیت کوین ارائه خواهد داد.

    شرکت تسلا بخشی از بیت کوین‌هایش را در اوج قیمت فروخته است

    در این باره بیشتر بخوانید

    • تریدینگ ویو تایید کرد: مردم عاشق بیت کوین و تسلا هستند
    • هجوم سرمایه‌گذاران بیت کوین صرافی‌های بزرگ جهان را با مشکل فنی مواجه کرد
    • شهردار میامی آمریکا: خرید بیت کوین از سوی تسلا تازه شروعی برای بیت کوین است
    • توسعه‌دهندگان تسلا باگ یک نرم‌افزار پرداختی بیت کوین را حل کردند
    • آیا تسلا اجاره‌های خود را با بیت کوین پرداخت خواهد کرد؟

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=228385

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم