نماد سایت پول بانک

شاخص بورس به اصلاح 4 هزار واحدی تَن داد

  • شاخص بورس به اصلاح ۴ هزار واحدی تَن داد

    شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۴ هزار واحد افت کرد.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 13میلیارد و 865میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 15هزار و 825میلیارد تومان در یک میلیون و 779هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 4481واحدی در ارتفاع یک میلیون و 185 هزار و 376واحد قرار گرفت.

    بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری نیز به نام نمادهای شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان و ایران خودرو با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

    بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 180میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 468میلیارد تومان در 741هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 99واحد رشد کرد و در ارتفاع 12هزار و 281واحد قرار گرفت.

    در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس در روز جاری نیز به نام نمادهای شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی مارون شد و در مقابل شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان و تولید نیروی برق دماوند با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

    رشد 125 هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌‌ای که گذشت

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم نیوز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل