• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

سهام عدالت و سود هر مشمول

  • کد خبر : 1645
  • 20 شهریور 1396 - 13:41
سهام عدالت و سود هر مشمول

به گزارش پایگاه خبری پول بانک ،عبدالله پور حسینی در گفت و گو با رادیو بیان کرد که حداقل میزان سودی  که در حدود 3400 میلیارد تومان است؛این مقدار را بین ۴۹ میلیون مشمول سهام تقسیم خواهیم کرد. عبدالله پور حسینی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌و‌گو‌ با رادیو با بیان اینکه تا به امروز حدود […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک ،عبدالله پور حسینی در گفت و گو با رادیو بیان کرد که حداقل میزان سودی  که در حدود 3400 میلیارد تومان است؛این مقدار را بین ۴۹ میلیون مشمول سهام تقسیم خواهیم کرد.

    عبدالله پور حسینی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌و‌گو‌ با رادیو با بیان اینکه تا به امروز حدود 3400 میلیون تومان سود به سهامداران عدالت اختصاص یافته است گفت: برای اختصاص این سود به شرکت خصوصی‌سازی، به عنوان نماینده مردم این شرکتها به مدت 8 ماه یعنی از اواخر تیرماه تا ابتدای اسفندماه فرصت داشتند که از بین این شرکتها فقط شرکت هلدینگ خلیج فارس به جهت اینکه هنوز مجمع آنها تشکیل نشده است تا پایان مهرماه فرصت دارند که سود مشمولان سهام عدالت را بپردازند.

    وی با بیان اینکه براورد اولیه از شرکت هلدینگ خلیج فارس این است که چیزی حدود 600 میلیارد تومان سود به مشمولان سهام عدالت بپردازد گفت: این مقدار سود اختصاص یافته به وسیله یک شرکت قابل ملاحظه است که هنوز به حساب شرکت خصوصی سازی برای واگذاری داده نشده است.

    پورحسینی با بیان اینکه مبلغ کل سود قطعی پرداختی مشمولان سهام عدالت تا سقف 4000 میلیارد تومان خواهد بود گفت: این مقدار از سود به جهت شرکت دادن سهامداران در سهم شرکتها تغیر می‌کند اما از 3400 میلیارد تومان کمتر نخواهد بود.

    وی با بیان اینکه سود قطعی که پرداخت خواهد شد از تقسیم 3400 میلیارد تومان به تعداد 49 میلیون مشمول خواهد بود گفت: این مقدار قطعی است که برای آن برنامه‌ریزی کردیم چون این مقدار سود قطعی است.

    پور حسینی با بیان اینکه پرداخت سود مشمولان سه مرحله‌ای خواهد بود گفت:‌ ابتدا سود مشمولانی که جزو دو دهک پائین جامعه هستند و عمدتا نیز جزو خانواده‌های تحت پوشش سازمانهای حمایتی هستند پرداخت خواهد شد و سپس روستائیان بیکار و بعد سایر روستائیان و مشمولان سهام عدالت سودشان پرداخت خواهد شد چرا که امکان پرداخت همزمان این مقدار از سود وجود ندارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1645

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم