• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

سهام شرکت مایکرواستراتژی، بزرگترین سرمایه‌گذار نهادی بیت کوین، در ۱۷ روز حدود ۵۰٪ سقوط کرده است

  • کد خبر : 196855
  • 16 اسفند 1399 - 9:00
سهام شرکت مایکرواستراتژی، بزرگترین سرمایه‌گذار نهادی بیت کوین، در ۱۷ روز حدود ۵۰٪ سقوط کرده است

داده‌های تازه بازار نشان می‌دهد که ارزش سهام مایکرواستراتژی طی ۱۷ روز گذشته بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است. شایان ذکر است که مایکرواستراتژی در حال حاضر بیش از ۹۱,۰۰۰ واحد بیت کوین در اختیار دارد.
به گ..

  • داده‌های تازه بازار نشان می‌دهد که ارزش سهام مایکرواستراتژی طی ۱۷ روز گذشته بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است. شایان ذکر است که مایکرواستراتژی در حال حاضر بیش از ۹۱,۰۰۰ واحد بیت کوین در اختیار دارد.

    به گزارش کوین تلگراف، این فقط کاربران و سرمایه‌گذاران خرد بیت کوین نیستند که از اصلاح‌های شدید قیمت بیت کوین ضرر می‌کنند.

    همزمان که مایکرواستراتژی تأیید کرد ۲۱۰ واحد بیت کوین (معادل ۱۰ میلیون دلار) را به خزانه خود اضافه می‌کند، سهام این شرکت هم به کف ۶۲۸ دلاری خود رسید. این در حالی است که سهام مایکرواستراتژی در ماه فوریه اوج ۱,۳۰۰ دلاری خود را ثبت کرده بود.

    به‌عقیده بسیاری، نوسانات قیمت سهام مایکرواستراتژی به افزایش نوسانات قیمت بیت کوین مربوط می‌شود که در طول چرخه صعودی اخیر بارها شاهد افزایش آن بودیم.

    این در حالی است که نباید از نقش بیت کوین در افزایش ارزش سهام مایکرواستراتژی غافل شد. پیش از ماه اوت (مرداد) سال ۲۰۲۰ که مایکرواستراتژی بیت کوین را به ترازنامه‌های خود اضافه کند، هر سهم از این شرکت در محدوده ۱۰۰ دلار معامله می‌شد.

    آنتونی پومپلیانو (Anthony Pompliano)، بنیان‌گذار شرکت مورگان کریک دیجیتال (Morgan Creek Digital)، در ارتباط با خرید اخیر بیت کوین توسط مایکرواستراتژی گفت:

    آنها حالا ۹۱,۰۶۴ بیت کوین در ترازنامه‌های خود دارند. این شاید یکی از بزرگترین نمونه‌های اعتقاد راسخ در تاریخ بازارهای عمومی باشد.

    شاید بتوان گفت که این اعتقاد راسخ مایکرواستراتژی، همزمان با آغاز چرخه صعودی بیت کوین و به چالش کشیدن بازارهای سنتی، سود بسیار زیادی در کوتاه‌مدت و حتی میان‌مدت برایش به همراه داشته است.

    آرتور هیس (Arthur Hayes)، ‌مدیرعامل سابق صرافی بیتمکس (BitMEX)، پیش‌تر گفته بود که سیاست‌های بانک‌های مرکزی در افراطی‌ترین حالت‌شان، ممکن است باعث خروج یک‌باره تمام سرمایه‌ها از بازار ارزهای دیجیتال شود.

    هیس در پست وبلاگی خود که چند روز پیش منتشر کرد، نوشت که این احتمال وجود دارد که بانک‌های مرکزی نرخ سودها را به‌شدت افزایش دهند. به‌عقیده هیس، این اتفاق می‌تواند باعث ضرر سرمایه‌گذاران و از سوی دیگر افزایش نوسانات شود. او در این باره نوشت:

    مدلی برای تخمین نرخ بین این دو ندارم، ولی در سطح بالا، اگر نقدینگی فیات بتواند از طریق اوراق قرضه دولتی بار دیگر سودی قابل‌توجه بدهد، از بیت کوین/ارزهای دیجیتال پیشی می‌گیرد.

    هدف اصلی از این کار، حفظ/رشد قدرت خرید در مقابل انرژی است. اگر این کار برای دارایی‌هایی با بالاترین نقدینگی، مثل اوراق قرضه دولتی، انجام گیرد، در این صورت نقدینگی هم ساده‌ترین گزینه را انتخاب خواهد کرد.

    در صورت وقوع چنین رویدادی در آینده، بیت کوین بشتر به جنبه فناورانه خودش تکیه خواهد داشت، چیزی که به نظر هیس بدون شک بدون سرمایه کلان کاری طاقت‌فرسا خواهد بود. هیس در این باره گفت:

    تخمین مقدار باقی‌مانده ارزش بیت کوین از جنبه فناوری فراتر از مهارت‌های من است. با این حال این رقم بسیار پایین‌تر از قیمت فعلی بیت کوین برحسب ارزهای فیات است.

    سهام شرکت مایکرواستراتژی، بزرگترین سرمایه‌گذار نهادی بیت کوین، در ۱۷ روز حدود ۵۰٪ سقوط کرده است

    در این باره بیشتر بخوانید

    • بازارهای سهام و ارزهای دیجیتال پس از سقوط تاریخی کمی احیا شدند
    • وضعیت بازارها: سهام‌ها دوباره افت کردند؛ بیت کوین روی ۸,۸۰۰ باقی ماند
    • مایکرواستراتژی دوباره بیت کوین می‌خرد؛ این بار ۶۵۰ میلیون دلار!
    • ارزش سهام پی پل از زمان پذیرش بیت کوین ۱۷ درصد افزایش یافته است
    • بنیان‌گذار NYDIG: تا پایان سال میلادی ۲۵ میلیارد دلار بیت کوین تحت مدیریت ما خواهد بود

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=196855

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم