• امروز : چهارشنبه, ۳ بهمن , ۱۴۰۳
1

سرویس پلتفرم وفاداری بهین فردا از هلدینگ ارتباط فردا برنده تندیس برند برتر شد

  • کد خبر : 364856
  • 17 دی 1403 - 17:42
سرویس پلتفرم وفاداری بهین فردا از هلدینگ ارتباط فردا برنده تندیس برند برتر شد

پول بانک: بهین فردا پیش از این با ارایه محصول ایران‌کارت و باشگاه مشتریان بانک آینده توانسته بود برای کاربران خلق ارزش افزوده کند.

  • سرویس پلتفرم وفاداری به عنوان سرویس loyalty as a service شرکت بهین فردا از هلدینگ ارتباط فردا، برنده تندیس برند برتر شد.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه تراکنش که با حضور مدیران ارشد و فعالان صنعت پولی بانکی کشور برگزار شد، سرویس باشگاه‌ مشتریان ساز یا پلتفرم وفاداری به عنوان سرویس loyalty as a service از شرکت بهین فردا برنده جایزه برند برتر شد.

    این محصول، پلی میان نیازهای امروزی بازار و فناوری‌های مدرن است که به سازمان‌ها کمک می‌کند در دنیای رقابتی امروز، جایگاه خود را تثبیت کنند. همچنین شرکت‌ها با استفاده از این زیرساخت و بررسی داده‌ها و تحلیل رفتار و تعاملات مشتریان می‌توانند به اطلاعات ارزشمندی دست یابند که در تدوین استراتژی‌های بازاریابی و فروش آتی آن‌ها بسیار موثر و مفید است.

    به طور کلی محصول باشگاه مشتریان ساز بهین فردا می‌تواند به عنوان یک ابزار استراتژیک در بازاریابی و‌ مدیریت ارتباط با مشتریان به کار گرفته شود و به کمک ایجاد تعاملات هدفمند و هوشمندانه، ضمن افزایش وفاداری مشتریان فعلی، مشتریان جدید را نیز جذب کند.

    بهین فردا پیش از این با ارایه محصول ایران‌کارت و باشگاه مشتریان بانک آینده توانسته بود برای کاربران خلق ارزش افزوده کند.

    انتشار خبر: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=364856
    ارون

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.