• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

سانتافه Sport ؛جزئیات فنی

  • کد خبر : 1191
  • 14 خرداد 1396 - 17:14
سانتافه Sport ؛جزئیات فنی

به گزارش پایگاه خبری پول بانک،هیوندای، شرکت خوشه‌ای کره‌ای و چندملیتی بود، که در سال ۱۹۴۷ توسط چانگ جو-یانگ، در قالب یک شرکت ساختمانی، در شهر سئول راه‌اندازی شد،شاسی‌بلند موفق هیوندای، برای مدل ۲۰۱۸ با فیس‌لیفت جزئی مواجه خواهد بود. نسخه‌ی Sport، هم به عنوان یک مدل با آپشن‌های بیشتر، جذابیت‌های جدیدی به همراه خواهد […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک،هیوندای، شرکت خوشه‌ای کره‌ای و چندملیتی بود، که در سال ۱۹۴۷ توسط چانگ جو-یانگ، در قالب یک شرکت ساختمانی، در شهر سئول راه‌اندازی شد،شاسی‌بلند موفق هیوندای، برای مدل ۲۰۱۸ با فیس‌لیفت جزئی مواجه خواهد بود. نسخه‌ی Sport، هم به عنوان یک مدل با آپشن‌های بیشتر، جذابیت‌های جدیدی به همراه خواهد داشت.
     مدل ۲۰۱۸ از هیوندای سانتافه، تا چند ماه دیگر تحویل فروشندگان خودرو در بازار جهانی خواهد شد. با توجه به آپشن‌های نسبتا کم، در نسخه‌ی استاندارد، مدل اسپرت با امکانات بیشتر، از اهمیت ویژه‌ای برای علاقه‌مندان این خودرو، برخوردار است.

    جزئیات فنی سانتافه Sport +قیمت

    آپشن‌های استاندارد سانتافه اسپرت، شامل دوربین پارک عقب، سیستم روشن و خاموش خودکار چراغ‌های جلو و عقب، نوار LED درچراغ‌های جلو و سیستم استارت دکمه‌ای همراه با هشدار فراموشی سوئیچ می‌شود. وجه تمایز مدل‌های جدید سانتافه با رقبا در این کلاس قیمت، امکان نصب فناوری بلولینک است. این سیستم به راننده اجازه می‌دهد که از طریق تلفن همراه، به بعضی امکانات خودرو دسترسی داشته باشد.

    جزئیات فنی سانتافه Sport +قیمت

    استفاده از سیستم بلولینک، در صورت سفارش روی سانتافه اسپرت ۲۰۱۸؛ تا سه سال رایگان خواهد بود، درحالیکه این آپشن برای اکثر مدل‌های جدید سانتافه تنها به مدت یک سال، آزاد است. پرکاربردترین توانایی بلولینک، امکان خاموش و روشن کردن خودرو، از طریق تلفن همراه است که با کنترل سیستم تهویه‌ی مطبوع و روشن کردن بخاری یا کولر، قبل از ورود به خودرو و رانندگی را ممکن می‌کند. این نرم‌افزار، بعضی ایرادات فنی و نیاز به مکانیک را به راننده اطلاع خواهد داد.

    فناوری بلولینک می‌تواند علاوه بر تلفن همراه، از طریق سخت‌افزار  آمازون الکسا و ساعت هوشمند هم کنترل شود. این سیستم، بسیاری از تجهیزات خودرو، مثل قفل درها، چراغ‌ها و موجودی باک بنزین را به اطلاع راننده می‌رساند. دیگر توانایی بلولینک، دسترسی کاربر به سیستم ناوبری ماهواره‌ای خودرو است. با استفاده از این توانایی، راننده می‌تواند بدون حضور در کابین، از طریق تلفن همراه به نقشه‌ها و مسیریاب خودرو متصل شود، مقصد را مشخص کند و بدون اتلاف وقت به هنگام حضور در خودرو، با سیستم ناوبری تعامل داشته باشد. بلولینک، چند آپشن افزایش ایمنی دارد که شامل تماس خودکار با پلیس یا هر فرد مشخص شده‌ی دیگر به هنگام تصادف شدید و ارسال اطلاعات مکانی خودرو به مراکز اورژانس می‌شود.

    جزئیات فنی سانتافه Sport +قیمتجزئیات فنی سانتافه Sport +قیمت

    مدل تک دیفرانسیل سانتافه Sport، حدود ۲۶ هزار دلار قیمت دارد و با سیستم دو دیفرانسیل، به قیمت ۲۷.۵ هزار دلار فروخته می‌شود. خریداران این مدل، با پرداخت مبلغ ۱۹۰۰ دلار، از آپشن‌های شیشه‌های برقی با امکان بالا رفتن خودکار پس از خروج سوئیچ اصلی، گرم‌کن داخلی در آینه‌های‌ بقل‌ همراه با چراغ راهنما روی آینه‌های بقل، استفاده کنند. هیوندای قرار است در تابستان امسال، نسخه‌ای از سانتافه را معرفی کند که مشابه نمونه‌ی فعلی است، اما طول بیشتری دارد و کابین بزرگ‌تری به همراه خواهد داشت.

    جزئیات فنی سانتافه Sport +قیمت

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1191

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم