• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

سامانه معاملات مشکلی ندارد؛ اختلال مربوط به «سامانه آنلاین» کارگزاری‌ها است

  • کد خبر : 266917
  • 21 آذر 1400 - 8:45
سامانه معاملات مشکلی ندارد؛ اختلال مربوط به «سامانه آنلاین» کارگزاری‌ها است

سامانه معاملات مشکلی ندارد؛ اختلال مربوط به «سامانه آنلاین» کارگزاری‌ها است سامانه معاملات و سیستم کارگزاری‌ها دچار مشکل نیستند و اختلال در سامانه های آنلاین، فقط مربوط به قطع برق در یکی از مراکز داده است که سرویس های آنلاین را تحت تاثیر قرار داده؛ این سامانه ها اکنون در حال برگشت هستند. مدیرعامل شرکت […]

  • سامانه معاملات مشکلی ندارد؛ اختلال مربوط به «سامانه آنلاین» کارگزاری‌ها است

    سامانه معاملات و سیستم کارگزاری‌ها دچار مشکل نیستند و اختلال در سامانه های آنلاین، فقط مربوط به قطع برق در یکی از مراکز داده است که سرویس های آنلاین را تحت تاثیر قرار داده؛ این سامانه ها اکنون در حال برگشت هستند.

    مدیرعامل شرکت فناوری بورس در گفت و گو با پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا) و با بیان این مطلب، گفت: طی امروز، برخی سامانه های آنلاین شرکت های کارگزاری ها دچار مشکل شدند، در حالیکه سامانه معاملات آنها به فعالیت مشغول بوده و سفارشات مربوط را بدون مشکل دریافت می کردند.

    روح الله دهقان، دلیل آن را قطعی برق یکی از مراکز داده این سامانه ها دانست و افزود: از آنجایی که سامانه های آنلاین روی یک سری دیتا سنتر مستقر بوده و سرویس دهی می کنند، یکی از این مراکز دچار قطعی برق می‌شود و این مشکل به وجود می‌آید.

    وی تاکید کرد: اغلب این سامانه ها اکنون به مدار برگشته اند؛ در حال حاضر کارشناسان و گروه پشتیبان مربوطه در حال بررسی این مشکل هستند به طوریکه مابقی سامانه ها هم تا دقایقی دیگر به مدار برمی‌گردند.

    *خبرنگار: لیلی شهیر

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=266917

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم