• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

سال آینده و خودرو های جدید در بازار ایران

  • کد خبر : 917
  • 26 اردیبهشت 1396 - 18:19
سال آینده و خودرو های جدید در بازار ایران

به گزارش پایگاه خبری پول بانک،قائم مقام منطقه خاورمیانه و آفریقا و عضو هیات مدیره PSA  و جمعی از مدیران ارشد سیترئن،ضمن حضور در شرکت سایپا ،با مدیران این شرکت به مذاکره پرداختند که بر اساس این گزارش دو شرکت سیتروئن و سایپا، شرکت سایپا سیتروئن در ایران به صورت رسمی ثبت و به صورت عملیاتی […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک،قائم مقام منطقه خاورمیانه و آفریقا و عضو هیات مدیره PSA  و جمعی از مدیران ارشد سیترئن،ضمن حضور در شرکت سایپا ،با مدیران این شرکت به مذاکره پرداختند که بر اساس این گزارش دو شرکت سیتروئن و سایپا، شرکت سایپا سیتروئن در ایران به صورت رسمی ثبت و به صورت عملیاتی فعالیت خود را آغاز کرد.

    علاوه بر این تمامی قراردادهای مورد نیاز جوینت ونچر به امضای دو طرف رسید و اعضای هیات مدیره شرکت سایپا سیتروئن مشخص و معرفی شدند.

    گفتنی است قرارداد جوینت ونچر بین دو شرکت سایپا و سیتروئن در پسا برجام منعقد شد و روند همکاری از آن زمان آغاز شده و  با انجام مذاکرات متعدد همکاری مجدد بین این دو شرکت آغاز شده است و بر همین اساس خودروهای جدید گروه سایپاسیتروئن در سال آینده در خطوط تولید شرکت سایپا کاشان تولید و وارد بازار های داخلی و بین المللی خواهد شد.

    شایان ذکر است شرکت سیتروئن پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ گونه همکاری به صورت سایت تولیدی در ایران نداشته و برای اولین بار پس از ۳۹ سال مجددا از طریق جوینت ونچر (سرمایه گذاری مشترک) با سایپا شروع به همکاری کرده است.

    آنطور که از شرکت سایپا خبر می رسد خودروی سیتروئن c۴ اولین تولید مشترک سیتروئن و سایپا خواهد بود که در ادامه خودروهای c۳و c۶ در کارخانه سایپای کاشان که از سوی سیتروئن خریداری شده است تولید و روانه بازار خواهند شد.

    سیتروئن C۴که پیش بینی می شود به عنوان اولین خودروی سایپا- سیتروئن به بازار عرضه شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=917

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم