• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

زمان دادوستد سهام ایران خودرو و سایپا در بورس تغییر کرد

  • کد خبر : 120103
  • 15 تیر 1399 - 12:15
زمان دادوستد سهام ایران خودرو و سایپا در بورس تغییر کرد

زمان دادوستد سهام ایران خودرو و سایپا در بورس تغییر کرد داد و ستد سهام ایران خودرو و سایپا از امروز(۱۵ تیر) تا اطلاع ثانونی، در ساعت عادی نخواهد بود و این دو نماد بدون مرحله سفارش گیری از ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۴:۴۵ معامله خواهند شد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، در پی افزایش حجم دادوستدهای روزهای اخیر در بازار سهام و به دنبال آن بروز اختلال سامانه معاملات به دلیل فشار مضاعف بر سامانه معاملاتی، زمان معامله برخی شرکت های بزرگ و دارای سفارش های انبوه در بورس و فرابورس تغییر کرد.
بر این اساس از امروز(15 تیرماه) تا اطلاع ثانونی دادوستد سهام دو شرکت بزرگ ایران خودرو و سایپا در ساعت عادی نخواهد بود و این دو نماد بدون مرحله سفارش‌گیری از ساعت 13:45 تا 14:45 معامله خواهند شد.
رشد بورس تا چه زمانی ادامه دارد؟/ پیشنهاد راه اندازی بورس ارز و پیش فروش سریع سکه رکوردهای باورنکردنی بورس تهران در 3 ماه/ رشد 7رقمی شاخص؛ 648هزار میلیارد تومان معامله انتهای پیام/

  • زمان دادوستد سهام ایران خودرو و سایپا در بورس تغییر کرد

    داد و ستد سهام ایران خودرو و سایپا از امروز(۱۵ تیر) تا اطلاع ثانونی، در ساعت عادی نخواهد بود و این دو نماد بدون مرحله سفارش گیری از ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۴:۴۵ معامله خواهند شد.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، در پی افزایش حجم دادوستدهای روزهای اخیر در بازار سهام و به دنبال آن بروز اختلال سامانه معاملات به دلیل فشار مضاعف بر سامانه معاملاتی، زمان معامله برخی شرکت های بزرگ و دارای سفارش های انبوه در بورس و فرابورس تغییر کرد.

    بر این اساس از امروز(15 تیرماه) تا اطلاع ثانونی دادوستد سهام دو شرکت بزرگ ایران خودرو و سایپا در ساعت عادی نخواهد بود و این دو نماد بدون مرحله سفارش‌گیری از ساعت 13:45 تا 14:45 معامله خواهند شد.

    رشد بورس تا چه زمانی ادامه دارد؟/ پیشنهاد راه اندازی بورس ارز و پیش فروش سریع سکه رکوردهای باورنکردنی بورس تهران در 3 ماه/ رشد 7رقمی شاخص؛ 648هزار میلیارد تومان معامله

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم نیوز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=120103

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم