• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

ریپل و کمیسیون بورس به توافق نرسیدند؛ روند دادرسی به‌زودی آغاز می‌شود

  • کد خبر : 187702
  • 29 بهمن 1399 - 8:00
ریپل و کمیسیون بورس به توافق نرسیدند؛ روند دادرسی به‌زودی آغاز می‌شود

ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، در نامه‌ای مشترک که تسلیم قاضی دادگاه شده است، اعلام کرده‌اند که توافق اولیه جزو گزینه‌های موردنظر آنها نیست و ادامه جریان دادرسی در دادگاه برگزار خواه..

  • ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، در نامه‌ای مشترک که تسلیم قاضی دادگاه شده است، اعلام کرده‌اند که توافق اولیه جزو گزینه‌های موردنظر آنها نیست و ادامه جریان دادرسی در دادگاه برگزار خواهد شد

    به گزارش کوین تلگراف، تغییرات در بدنه مدیریتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، باعث شده است که توافق اولیه بین این کمیسیون و شرکت ریپل، از بین گزینه‌های روی میز کنار برود.

    در این نامه مشترک آمده است:

    با مشورت و توافق‌های نامه بین طرفین در ارتباط با توافق پیشین، این نتیجه به دست آمد که امکان توافق در وضعیت فعلی وجود ندارد. با این حال، طرفین در صورت رسیدن به توافق، دادگاه را مطلع خواهد کرد.

    جدا از مسائل پیرامون یک توافق احتمالی، این نامه شامل توافقات بین طرفین برای خاتمه دادن به فرایند تأمین دلیل هم هست که تا ۱۶ اوت ممکن نخواهد بود.

    در این نامه همچنین اشاره شده است که کمیسیون بورس آمریکا در نظر دارد استشهادنامه خود را علاوه بر ۱۰ زمینه مطرح‌شده در قانون فدرال، گسترش دهد. بر طبق این نامه، کمیسیون بورس آمریکا به دو نامه‌ای از سوی ریپل علاقه‌مند شده است که گفته می‌شود در آنها، شرکت ریپل و کریس لارسن (Chris Larsen)، هم‌بنیان‌گذار ریپل، هشدار داده‌اند توکن‌های XRP‌ ممکن است به‌عنوان یک قرارداد سرمایه‌گذاری از سوی مراجع قضایی اعلام شوند.

    طبق گزارش‌ها، روند دادرسی به پرونده به‌صورت مجازی و از ۲۲ فوریه آغاز خواهد شد.

    ماه دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۹۹)، کمیسیون بورس آمریکا به اتهام نقض قوانین اوراق بهادار آمریکا از ریپل شکایت کرد. طبق ادعای این کمیسیون، فروش XRP غیرقانونی بوده است. پس از اعلام این خبر، بسیاری از صرافی‌های آمریکایی از جمله کوین بیس معاملات ریپل را متوقف کردند.

    از سوی دیگر، شرکت‌های سرمایه‌گذاری هم پس از طرح اتهامات کمیسیون بورس آمریکا علیه ریپل، اقدام به فروش XRPهای خود کردند. در این میان، ریپل هم با هزینه‌ای ۶۹۰,۰۰۰ دلاری، به‌دنبال لابی‌کردن برای رفع مشکلات بود که مبلغ بسیار بالایی به حساب می‌آید.

    در حال حاضر، علاوه بر پرونده ریپل و کمیسیون بورس آمریکا، این شرکت با چند پرونده حقوقی دیگر هم دست‌وپنجه نرم می‌کند که این شرکت را به نقض قوانین اوراق بهادار متهم می‌کند.

    ریپل و کمیسیون بورس به توافق نرسیدند؛ روند دادرسی به‌زودی آغاز می‌شود

    در این باره بیشتر بخوانید

    • کمیسیون بورس آمریکا از ریپل شکایت می‌کند
    • رشد ۵۰ درصدی قیمت استلار، رقیب ریپل
    • ترون قربانی بعدی کمیسیون بورس آمریکا؟ جاستین سان تکذیب کرد
    • گری اسکیل صندوق سرمایه‌گذاری ریپل را منحل کرد
    • ریپل: به ما بگویید چرا XRP اوراق بهادار است و اتر نیست!

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=187702

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم