• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

ریپل به‌عنوان یک کسب‌وکار در ایالت وایومینگ آمریکا به رسمیت شناخته شد

  • کد خبر : 189178
  • 04 اسفند 1399 - 7:31
ریپل به‌عنوان یک کسب‌وکار در ایالت وایومینگ آمریکا به رسمیت شناخته شد

مقام ارشد ایالت وایومینگ اعلام کرده است که شرکت ریپل مارکتز وایومینگ با مسئولیت محدود (Ripple Markets WY LLC) فعالیت خود را به‌صورت رسمی در این ایالت آغاز کرده است. وایومینگ یکی از ایالت‌های دوستدار ب..

  • مقام ارشد ایالت وایومینگ اعلام کرده است که شرکت ریپل مارکتز وایومینگ با مسئولیت محدود (Ripple Markets WY LLC) فعالیت خود را به‌صورت رسمی در این ایالت آغاز کرده است. وایومینگ یکی از ایالت‌های دوستدار بلاک چین و فناوری‌های مبتنی بر آن در آمریکا است.

    به گزارش کوین تلگراف، مقام ایالتی وایومینگ در امور خارجه اعلام کرده است که شرکت ریپل مارکتز وایومینگ با مسئولیت محدود فعالیت خود را در وایومینگ به‌صورت رسمی آغاز کرده است. این شرکت پیش‌تر و در فوریه ۲۰۲۰ (بهمن ۹۸) درخواست ثبت را تسلیم مقامات این ایالت کرده بود. فعالیت این شرکت با مسئولیت محدود خواهد بود و در شهر شاین، مرکز ایالت وایومینگ، به‌عنوان نماینده رسمی ریپل فعالیت می‌کند.

    کیتلین لانگ (Caitlin Long)، مدیرعامل بانک دیجیتالی و صندوق اوانتی (Avanti Bank & Trust) و عضو کمیته منتخب بلاک چین، فناوری‌های مالی و نوآوری‌های دیجیتال وایومینگ، در این باره گفت:

    به‌واسطه قوانین سهل‌تر در حوزه ارزهای دیجیتال در وایومینگ، شرکت‌های بیشتری به این نتیجه‌گیری می‌رسند که این ایالت بهتر از ایالت دلاور است.

    او در ادامه افزود که شرکت‌های بیشتری مثل ریپل باید به فکر تغییر مقر خود و انتقال به وایومینگ باشند؛ چراکه در این ایالت مالیات‌های تجاری و مالیات‌های شرکت‌های چند شعبه‌ای اخذ نمی‌شود. او همچنین اعلام کرد که ارزهای دیجیتال در این ایالت از مالیات فروش و مالیات دارایی‌ها معاف هستند.

    علاوه بر این، حضور سناتور سینتیا لومیس (Cynthia Lummis) هم از جمله عوامل مثبت برای ارزهای دیجیتال است. لومیس که نماینده وایومینگ در سنای آمریکا است، یکی از اولین قانون‌گذارانی است که اعلام کرده است اقداماتی مثبت در حوزه قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال انجام خواهد داد. مدیر سیاست‌های داخلی لومیس در پاسخ به خبر ثبت ریپل در وایومینگ گفت:

    ماکسیمالیست‌های بسیاری در وایومینگ هستند.

    هنوز مشخص نیست که مقر اصلی ریپل در آمریکا هم به وایومینگ منتقل خواهد شد یا نه. در حال حاضر دفتر اصلی ریپل در سانفرانسیسکو قرار دارد. این در حالی است که برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse) و کریس لارسن (Chris Larsen)، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذاران ریپل، نسبت به خلاء قانونی در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک چین در آمریکا معترض هستند.

    مدتی است که وایومینگ نظر بسیاری از شرکت‌های فعال در صنعت بلاک چین و ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. سال گذشته، هیئت بانکی وایومینگ به صرافی کراکن اجازه فعالیت به‌عنوان یک بانک حوزه ارزهای دیجیتال را اعطا کرد. اوانتی هم از دیگر شرکت‌هایی است که مجوز ارائه خدمات امانت‌داری ارزهای دیجیتال به شیوه سنتی را دریافت کرد. پس از انتشار خبر خرید ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین توسط تسلا، لومیس از ایلان ماسک خواست تا انتقال این شرکت به وایومینگ را بررسی کند.

    ریپل به‌عنوان یک کسب‌وکار در ایالت وایومینگ آمریکا به رسمیت شناخته شد

    در این باره بیشتر بخوانید

    • ریپل و کمیسیون بورس به توافق نرسیدند؛ روند دادرسی به‌زودی آغاز می‌شود
    • کمیسیون بورس آمریکا از ریپل شکایت می‌کند
    • بخش آمریکایی بایننس هم ریپل را حذف می‌کند
    • ترون قربانی بعدی کمیسیون بورس آمریکا؟ جاستین سان تکذیب کرد
    • ترامپ عضو سابق هیئت‌مدیره ریپل را عفو کرد

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=189178

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم