• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

روش جالب بانک ها برای تامین برق به کمک یو پی اس ماژولار فرصت کیش

  • کد خبر : 302809
  • 09 خرداد 1401 - 19:38
روش جالب بانک ها برای تامین برق به کمک یو پی اس ماژولار فرصت  کیش

همواره یکی از سوالاتی که در فصل قطعی برق وجود دارد این است که آیا مراکز حساس مثل بانک ها و یا سازمان های بورسی نیز با قطعی برق مواجه می شوند و یا اداره برق و وزارت نیرو بانک ها و مراکز بزرگ را از این محدودیت معاف می کند؟ در پاسخ باید گفت […]

  • همواره یکی از سوالاتی که در فصل قطعی برق وجود دارد این است که آیا مراکز حساس مثل بانک ها و یا سازمان های بورسی نیز با قطعی برق مواجه می شوند و یا اداره برق و وزارت نیرو بانک ها و مراکز بزرگ را از این محدودیت معاف می کند؟

    در پاسخ باید گفت که هرگز موضوع معافیت صحت ندارد و بانک ها هم با هزینه های سنگین، برق خود را به شکل اضطراری و به کمک یو پی اس ماژولار تامین می کنند.

    اما یو پی اس ماژولار چقدر برای یک بانک هزینه دارد؟

    ابتدا باید این نکته بیان شود که میزان برق مصرفی بانک ها به علت وجود سرور ها و پایگاه داده های فراوان بسیار زیاد است و با یو پی اس های معمولی و ژنراتور های خانگی امکان تامین برق وجود ندارد.

    همچنین باید بدانید حتی یک ثانیه قطعی برق در بانک ها و موسسات مالی موجب می شود خسارت های میلیاردی به بانک تحمیل شود. همچنین در صورتی که برق بانک ها برود مردم نیز از حل امور مالی خود باز می مانند. پس باید بانک ها چاره ای بیاندیشند تا هرگز با قطعی برق مواجه نشوند.

    روش جالب بانک ها برای تامین برق به کمک یو پی اس ماژولار فرصت  کیش

    یو پی اس ماژولار چیست؟

    به گزارش فرصت کیش یو پی اس ماژولار منبع تغذیه آنلاین و بسیار بزرگی است که در آن ماژول های زیادی وجود دارد. اگر به شکل ساده بخواهیم برایتان توضیح دهیم یک یو پی اس ماژولار ترکیبی از چند یو پی اس است. تا زمانی که قطعی برق رخ می دهد این یو پی اس از قطعی جلو گیری کند.

    حال در نظر بگیرید یک یو پی اس همچون سایر وسایل دچار مشکل و خرابی شود. حالا باید چه کرد؟

    با افتادن این اتفاق حتی هرچند سال یکبار، بانک دچار خسارتی غیر قابل جبران می شود. اما ساختار یو پی اس های ماژولار به شکلی است که در آن چندین ماژول یو پی اس وجود دارد و با خراب شدن هر ماژول، ماژول دیگری وظیفه آن را برعهده می گیرد و با این روش هرگز قطعی برق حتی برای چند ثانیه هم رخ نمی دهد.

    روش جالب بانک ها برای تامین برق به کمک یو پی اس ماژولار فرصت  کیش

    یو پی اس ماژولار چه مزایایی دارد؟

    یو پی اس ماژولار در نگاه اول در صنایعی استفاده می شود که حساسیت بسیار زیادی را دارند تا حتی برای چند ثانیه برق آن ها قطع نشود. اما این تنها مزیت یک یو پی اس ماژولار نیست و می توان مزایای دیگری را نیز برای آن بیان کرد.

    عمر بالای باتری ها در یو پی اس های ماژولار یکی از مسائلی است که در کوتاه مدت به چشم نمیاید اما در بلند مدت و با عدم هزینه های چند باره برای خرید باتری می توان درک کرد که چقدر می تواند برای ما به صرفه باشد.

    قیمت یو پی اس ماژولار چگونه است؟

    روش جالب بانک ها برای تامین برق به کمک یو پی اس ماژولار فرصت  کیش

    قیمت یو پی اس های ماژولار چند برابر یو پی اس های خانگی است به شکلی که از یک صد میلیون تومان آغاز و تا بیش از دو میلیارد تومان هم در بازار موجود است.

     

    آیا خرید یو پی اس ماژولار به صرفه است؟

    قطعا بله. سازمان هایی که یو پی اس ماژولار خریداری می کنند مراکز حساسی هستند که بزرگترین ضرر آن ها قطع شدن سرویس دهی آن ها است. جدای از این موضوع عمر بسیار زیاد باتری ها، قابلیت تعمیر سریع این نوع یو پی اس و ماژول بندی آن باعث می شود تا خرید یک یو پی اس ماژولار به صرفه باشد.

     

    راهنمای خرید یو پی اس ماژولار

     

    برای خرید یک یو پی اس ماژولار اولین توصیه ای که به شما می کنیم   این  است که همیشه ابتدا با یک کارشناس خبره در این زمینه مشورت کنید تا با بررسی ابعاد مختلف نیاز شما بهترین گزینه به شما پیشنهاد شود. دومین نکته بسیار مهم در این زمینه خرید از شرکت هایی است که بسیار معتبر هستند و در زمینه خدمات پس از فروش سابقه درخشانی دارند.

    شرکت های مطرح در حوزه یو پی اس ماژولار در دنیا بسیار زیاد اما در ایران بسیار کم هستند.

    خرید یو پی اس ماژولار از شرکت فرصت کیش می تواند گزینه مناسبی باشد.

    بیش از شانزده سال سابقه در زمینه انحصار نمایندگی بزرگترین شرکت های دنیا همچون کی استار و دلتا و همچنین سابقه درخشان در خدمات پس از فروش.

    همچنین در صورتی که کارشناس فنی قابل اتکایی ندارید از زمانی که سوالات شما آغاز می شود قبل از خرید شرکت فرصت کیش در کنار شما حاضر است و تا آخرین مرحله شما را همراهی می کند. همین طور هر زمان که نیاز به تعمیرات داشتید شرکت تمام خدمات تعمیر را برای شما انجام می دهد و شما در این مدت با دریافت یک یو پی اس موقت کار های سازمان خود را انجام می دهید.

     

    منبع

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=302809

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم