نماد سایت پول بانک

روش تولید ارز دیجیتال Tronix به چه شکل است؟

روش تولید ارز دیجیتال Tronix به چه شکل است؟

فهرست محتوا

  • پروژه‌های زیادی در بازار ارز دیجیتال وجود دارند که هر کدام هدف مشخصی را دنبال می‌کنند و این سبب می‌شود که تنوع نگاه‌ها و بینش‌ها نسبت به آینده ارز دیجیتال، سرمایه‌گذاری در این حوزه را بسیار سودمند می‌کند و سبب می‌شود عده زیادی از هر قشر و گروهی علاقه‌مند به حضور در این بازار شوند. یکی از پروژه‌های مطرح در بازار کریپتوکارنسی ترون یا ترونیکس نام دارد.

    خرید ترون در میان هواداران بازار ارز دیجیتال رواج پیدا کرده است و سرمایه‌گذاران زیادی در سراسر دنیا به طور مستمر قیمت ترون را دنبال می‌کنند. ارز دیجیتال ترون که توکن Tronix با آن شناخته می‌شود مبتنی بر پلتفرمی است که می‌خواهیم آن را معرفی کنیم. ما تلاش می‌کنیم تا در این مقاله به شما اطلاعاتی کلی پیرامون پروژه ترون بدهیم و بگوییم که چطور توکن ارز دیجیتال TRX تولید می‌شود. اگر از جمله علاقه‌مندان به بازار کریپتوکارنسی هستید و می‌خواهید در این بازار وارد شوید و از چگونگی نحوه استخراج ترون اطلاعات دریافت کنید به بلاگ صرافی ارز دیجیتال والکس مراجعه کنید.

    معرفی کلی شبکه و پلتفرم ترون

    همان‌طور که گفتیم، خرید ترون در میان سرمایه‌گذاران بازار کریپتوکارنسی رواج یافته است. پلتفرم ترون یا شبکه ترون در سال 2017 ایجاد شد و پروژه‌ای بود که می‌خواست سیستم سرگرمی جهانی‌ای ایجاد کند که مناسب تولیدکنندگان محتوای دیجیتال باشد. به همین دلیل بینش ترون برای آینده تولید محتوای دیجیتال سبب می‌شود که خرید ترون جذابیت بیشتری پیدا کند.

    ارز دیجیتال ترون در ابتدا در آسیا به وجود آمد ولی پس از مدتی به کشور‌ها و قاره‌های دیگر گسترش پیدا کرد و مدتی طول نکشید تا ارز TRXدر اوت 2021 بیش از پنجاه میلیون حساب کاربری داشته باشد. پروژه ترون مبتنی بر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و فناوری‌های شبکه بلاک‌چین است که به نام شبکه همتا به همتا شناخته می‌شود. به وسیله این فناوری واسطه‌ها حذف می‌شوند و تولید‌کنندگان محتوا می‌توانند بدون این‌که شخص سومی وجود داشته باشد، محتوای خود را به خریداران به فروش برسانند. زبان برنامه‌نویسی ترون solidityنام دارد که یکی از بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی در کریپتوکارنسی است. حال که با ارز دیجیتال TRXآشنا شدیم می‌توانیم به این موضوع بپردازیم که ارز دیجیتال ترون چطور به دست می‌آید؟

    تولید ترون به چه صورت است؟

    الگوریتم اجماع ترون چیست؟

    یکی از نکات مهمی که درباره ارز دیجیتال ترون وجود دارد این است که از الگوریتم اثبات کار مانند بیت کوین استفاده نمی‌کند. بلکه ترون مانند اتریوم از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌کند. همین فرق‌ها سبب می‌شوند که قیمت ترون با دیگر ارز‌های دیجیتال نیز تفاوت داشته باشد. ترون فرایند استخراج یا ماینینگ ندارد و در الگوریتم اثبات سهام که مطرح کردیم به جای ماینر و استخراج‌کننده ما در حقیقت اعتبارسنج داریم. استفاده از الگوریتم اثبات سهام سبب می‌شود انرژی برق کمتری مصرف شود و مشکل مقیاس‌پذیری مطرح نمی‌شود.

    منظور از اعتبارسنج‌ها در شبکه ترون چیست؟

    بر اساس اثبات سهام کسانی که درون شبکه ترون دارای ارز دیجیتال هستند قادرند در فرایند اعتبارسنجی تراکنش‌ها مشارکت داشته باشند. در این شرایط افرادی که اعتبارسنج هستند مقداری از ارز خود را استیک می‌کنند و آن‌ها را در اختیار شبکه می‌گذارند و به ازای کاری که انجام داده‌اند پاداشی دریافت می‌کنند.

    در این فرایند اعتبارسنجی آن‌ها یک نفر را به عنوان نماینده انتخاب می‌کنند و به او رأی می‌دهند. فردی که انتخاب شده است تأیید تراکنش‌ها را انجام می‌دهد. در این روشی که در بلاک چین ترون وجود دارد، چون تعداد اعتبارسنج‌ها کمتر است تأییدشان با سرعت بسیار بیشتری انجام می‌شود. به همین دلیل است که پلتفرم ترون ادعا می‌کند که می‌تواند در طول یک ثانیه حدود 10 هزار تراکنش را انجام دهد که این رقمی بسیار بالاتر از رقبایش است. اگر این موضوعات سبب شده است که شما نیز علاقه‌مند به خرید ترون شوید می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت ترون را در صرافی wallexدنبال کنید.

    ترون چه ویژگی‌هایی دارد؟

    حالا که به طور کلی به طریقه به دست آمدن ترون آشنا شدیم، وقت آن است که ویژگی‌های ارز دیجیتال ترون را بیان کنیم. به گزارش بلاگ صرافی والکس توان عملیاتی بالاتر ترون سبب شده است که این پروژه از ارزش بالاتری برخوردار شود. این شبکه ادعا دارد که می‌تواند در ثانیه 10 هزار تراکنش را بدون کارمزد انجام دهد. توسعه‌دهندگان پلتفرم ترون در وایت پیپر این ارز دیجیتال در سال 2018 مدعی شده‌اند که هزینه‌های کمتری را بر اساس قرارداد‌های هوشمند و برنامه‌های کاربردی‌اش دارد. علاوه بر این ارز دیجیتال TRX با توجه به این‌که از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌کند نسبت به رقبای دیگرش مانند بیت کوین انرژی بسیار کمتری را مصرف می‌کند.

    توسعه‌دهندگان ترون باور دارند که نسخه‌ای حرفه‌ای‌تر و اصلاح شده نسبت به الگوریتم اثبات کار است. زیرا به جای ماینر‌ها از اعتبارسنج استفاده می‌کند ولی به علت این‌که تعداد اعتبارسنج‌ها پس از انتخاب نمایندگان محدود می‌شود، دیگر هر پروسه و تراکنش درون شبکه مدت زمان زیادی را با خود از بین نمی‌برد.

    ویژگی‌های ارز دیجیتال ترون و تمام خصوصیاتی که دارد سبب می‌شود که تعداد زیادی علاقه‌مند به خرید ترون شوند. اگر شما نیز به پروژه ترون علاقه پیدا کردید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری راجع به ترون کسب کنید می‌توانید به بلاگ صرافی ارز دیجیتال wallexمراجعه کنید.

    جمع‌بندی

    در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با روش استخراج و به دست آمدن ارز دیجیتال TRX آشنا کنیم. برنامه ترون تلاش می‌کند تا واسطه را میان تولیدکنندگان محتوا و استفاده‌کنندگان و خریداران محتوای دیجیتال از بین ببرد و شبکه‌ای فراهم کند که تولیدکنندگان محتوا بتوانند به سادگی محتوای دیجیتال تولید شده‌شان را در اختیار دیگران بگذارند. شما می‌توانید با رجوع به صرافی والکس اقدام به خرید ترون کنید و قیمت ترون را به صورت لحظه‌ای دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل