• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
17

روشویی سرامیکی | قیمت روشویی مدرن و روشویی کابینتی

  • کد خبر : 308209
  • 01 آذر 1401 - 0:24
روشویی سرامیکی | قیمت روشویی مدرن و روشویی کابینتی

روشویی سرامیکی از جمله تجهیزات سرویس بهداشتی بوده، که مزایا و کاربردهای بسیاری دارد. این محصول که نقش زیادی در زیبایی و جذابیت هر سرویس بهداشتی ایفا خواهد کرد، در طراحی متنوع وارد بازار شده است. روشویی سرامیکی را می توان در ردیف یکی از بهترین و مناسب ترین نوع روشویی ها قرارداد، چرا که […]

  • روشویی سرامیکی از جمله تجهیزات سرویس بهداشتی بوده، که مزایا و کاربردهای بسیاری دارد. این محصول که نقش زیادی در زیبایی و جذابیت هر سرویس بهداشتی ایفا خواهد کرد، در طراحی متنوع وارد بازار شده است. روشویی سرامیکی را می توان در ردیف یکی از بهترین و مناسب ترین نوع روشویی ها قرارداد، چرا که این محصول همانطور که از نام آن مشخص است جنس سرامیکی دارد. سرامیک که جنس آن از سفال بوده و که از خاک رس درست می شود. سفالی که در معرض حرارت قرار می گیرد و سخت می شود. روشویی های سرامیکی مزایایی زیادی دارند و که یکی از پرطرفدارو پرکاربردترین محصولات در بازار هستند. از جمله مزیت های مهم روشویی سرامیکی  نظافت و نگهداری سهل و آسان آنها است. اکثر روشویی هایی به رنگ سفید هستند که بخاطر رنگ و زیبایی می توانند به سرعت آلودگی های موجود بر سطح را نشان دهند. تمیز کردن روشویی های سرامیکی بسیار آسان است و می توان آنها را با انواع پاک کننده به سرعت شستشو تمیز کرد. روشویی های سرامیگی دوام و ماندگارس طولانی دارند، آن نیز به دلیل ماندگاری بالای جنس این محصولات می باشد. روشویی سرامیکی های که از خاک رس تقویت شده درست شده اند، محکم تر هستند. آنها همچنین در برابر انواع ضربه، لکه، حرارت، مواد شیمیایی مقاومت بالایی را دارند. روشویی ها سرامیکی در انواع طرح های متنوع و گوناگون ارائه شده اند، که باعث افزایش تقاضا این محصولات از سوی مشتریان گردیده است. تنوع قابل ملاحظه به ویژه در شکل ها و مدل های مختلف کاملا مشهود است.

    تنوع روشویی مدرن و روشویی سرامیکی

    این محصولات که به جز رنگ سفید در رنگ ها متفاوت به بازارعرضه شده اند، می توانند به راحتی با رنگ کابینت، کف و …. ست و هماهنگ شوند. تنوع و گستردگی این محصولات را نیز می توان در ازدیاد کاسه های روشویی را کاملا مشاهده کرد، به طوری به آسانی انتخاب و سفارش سازی خواهند شد. روشویی های سرامیکی مقاومت فراوانی در برابر جذب رطوبت دارند. این محصولات از موادی ساخته شده، که آب به آنها به طور کامل غیر نفوذ است که این نیز به دلیل جنس بسیار مناسب آنها می باشد. روشویی های سرامیکی به راحتی و با استفاده از انواع محصولات پاک کننده پاک می شوند و مطمئن باشید که این کار نمی تواند هیچ گونه آسیبی بر آنها وارد سازد. از موارد بسیار مهم  در مورد روشویی سرامیکی ضخامت و کیفیت لعاب آنها بوده، که تاثیر مستقیمی بر کیفیت بالای لعاب، ضامن دوام و عمر روشویی می گذارد. این محصولات متناسب با نیاز و خواسته های مشتریان می باشد و در طراحی های جدید و منحصر به فرد، در انواع متنوع به بازار عرضه شده است.  روشویی هایی سرامیکی از نظر جنس، طراحی و ابعاد روشویی با یکدیگر تفاوت دارند. مشتریان می توانند با توجه به معیار های خود مثل فضا و بودجه، در میان انواع مختلف به طور کاملا اختیاری آنها را انتخاب کنند.

    نصب روشویی مدرن سرامیکی

    این  مدل روشویی به دلیل نصب آسان و ظاهر شیک و مدرن خود یکی از محبوب ترین انواع روشویی ها شناخته می شود و اغلب سنگ روشویی ها به این صورت می باشد. ازمهم ترین ویژگیهای این محصولات استحکام بالای آنها و مقاومت در برابر ساییدگی می باشد و همچنین به عمر مفید سرامیک آنها بر می گردد. جنس سرامیکی این محصولات که  از نظر شیمیایی خنثی  است  در مقابل حرارت و آتش  و نیز  برابر عبور جریان الکتریسیته مقاومت دارند.  روشویی های سرامیکی در بازار از قیمت مناسبی برخوردارند و با تنوع و گستردگی بالا به مشتریان این امکان را می دهند، که به سهولت بتوانند دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را تنها با تعویض یک کاسه روشویی  تغییر دهند. روشوی هایی سرامیکی در دو مدل پایه دار وبدون پایه قابل عرضه هستند. روشویی های سرامیکی در واقع یکی از متنوع ترین و پرکاربردترین روشویی کابینتی های مورد استفاده در سرویس بهداشتی و حمام و دستشویی منازل به شمار می  روند در اماکن عمومی و صنعتی کارایی دارند. روشویی های سرامیکی  با رعایت استانداردهایی همچون ضریب جذب آب پایین و دارا بودن لعاب مناسب و مقاوم، یکی از بهداشتی ترین و پاکیزه ترین گزینه‌های  انتخاب مشتریان در نظر گرفته می شوند. محصولات  باکیفیتی که  با سختی بالا و مقاومت بسیار عالی در برابر ساییدگی، تا سالیان بدون کاستی و خرابی و تغییرات ظاهری  می تواند به کار خود ادامه دهند.

    روشویی سرامیکی | قیمت روشویی مدرن و روشویی کابینتی

    متریال ساخت روشویی سرامیکی مدرن

    مقاومت بالای روشویی هایی سرامیکی آن‌ها را در برابر شستشوی و استفاده مکرر ماندگار آنها را با دوام  می سازد. همچنان حفظ ظاهر و زیبایی اولیه این محصولات حتی پس از استفاده‌ی طولانی مدت، ازعمده مزایای روشویی های از جنس سرامیک می باشد، که از منظر اقتصادی نیز کاملا مورد توجه است. یکی از معروف ترین و بهترین انواع سینک ظرفشویی،روشویی سرامیکی است که دوام بالا داشته و هم زیبایی فضا را به طرز چشمگیری تغییر خواهد داد. روشویی های سرامیکی سطحی فوق العاده قوی دارند، که در برابر خراشیدگی، خرد شدن و ضربه  استقامت بالایی را  از خود نشان می دهند و در برابر سختی هایی که در استفاده روزمره با آن روبرو می شوند بسیار مستحکم می باشند. یک روشویی لوکس و زیبا که به تنهایی توانسته  ظاهر سرویس بهداشتی و حمام شما را به کلی تغییر دهد و به منظور راحتی و کاربرد افراد عرضه شده است تا بتواند نقش بسیار مهمی در دکوراسیون هرسرویس بهداشتی  داشته و هم جلوه ی خاصی را به محیط ببخشد. روشویی سرامیکی که یکی ازجدیدترین روشویی های سال 1400 است که روانه بازار شده و مورد استقبال افرادی زیادی قرار گرفته است.  از بهترین فروشگاه های اینترنتی که درحال فروش آنلاین روشویی سرامیکی می باشند می توان از دیجی کالا نورابین پخش تهران. ترب نام برد و شما عزیزان می توانید از سایت نورابین بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت از روشویی های سرامیکی را تهیه کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=308209

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم