• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

رمضان!!کالای اساسی مردم کمیاب نمیشود

  • کد خبر : 1052
  • 05 خرداد 1396 - 0:37
رمضان!!کالای اساسی مردم کمیاب نمیشود

به گزارش پایگاه خبری پول بانک،بدنبال نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان ،نگرانی مردم جهت افزایش قیمت و کمبود اقلام مورد نیاز و اساسی  مردم در این ماه  برخی از کالاها از جمله مرغ، گوشت قرمز و خرما با افزایش قیمت روبه‌رو شده است. با توجه به اینکه همیشه در این زمان از افزایش تقاضا و […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک،بدنبال نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان ،نگرانی مردم جهت افزایش قیمت و کمبود اقلام مورد نیاز و اساسی  مردم در این ماه  برخی از کالاها از جمله مرغ، گوشت قرمز و خرما با افزایش قیمت روبه‌رو شده است. با توجه به اینکه همیشه در این زمان از افزایش تقاضا و نیاز بازار مطلعیم، اما افزایش تقاضا موجب گران شدن اقلام مورد نیاز این ماه شده است.

    بر همین اساس کمیسیون کشاورزی مجلس روز گذشته جلسه خود را با محوریت بررسی وضعیت بازار کالاهای مورد نیاز ماه مبارک رمضان تشکیل داد و جلال محمودزاده عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: از وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام دعوت شد تا در این جلسه حضور یافته، برای رفع نگرانی مردم از کمبود کالا، توضیحاتی ارائه کنند.

    وی ادامه داد: طی این جلسه نماینده وزارت جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام، با بیان اینکه ذخیره به اندازه کافی برای گوشت قرمز، مرغ و شکر وجود دارد، قول دادند که کمبودی در این زمینه رخ نخواهد داد.

    عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: قول داده شده در هر نقطه‌ای از کشور اگر کمبودی وجود داشته باشد با توجه به ذخیره مناسب سردخانه‌ای مرغ و گوشت قرمز منجمد توزیع خواهد شد تا مشکلی رخ ندهد.

    این نماینده مردم در پایان گفت:‌ با توجه به قول‌های داده شده، امیدواریم نگرانی مردم از کمبود اقلام اساسی ماه رمضان رفع و مشکلی رخ ندهد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1052

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم