• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

رضا قویدل در گفتگو با خبرنگاران: فروشگاه اریکه فرشتگان در زمینه تولید و عرضه پوشاک کودک و نوجوان فعالیت دارد

  • کد خبر : 288244
  • 08 اسفند 1400 - 23:42
رضا قویدل در گفتگو با خبرنگاران: فروشگاه اریکه فرشتگان در زمینه تولید و عرضه پوشاک کودک و نوجوان فعالیت دارد

پول بانک: ما هرگز تن به رفتار و اعمال  گروه‌های قاچاق و غیرقانونی تولید لباس نخواهیم شد و با قدرت به فعالیت تولیدی خودمان ادامه خواهیم داد.

  • مدیر تولیدی مجموعه پوشاک اریکه فرشتگان گفت: پوشاک اریکه فرشتگان با برندهای «اریکه کیدز» و «کین کیدز» جزو واحدهای صنعتی فعال درتولید پوشاک کودک و نوجوانان است که در طی این سالهای به درستی و با کیفیت بالا محصولات خود را به بازار پوشاک ارائه داده و توانسته نامی برای خود دست و پا کند.

    به گزارش خبرگزاری پول بانک، رضا قویدل مدیر تولیدی مجموعه پوشاک اریکه فرشتگان، در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: صنعت پوشاک کودک و نوجوان در کشور طی سال‌های گذشته دچار ضعف بوده و بیشتر وابسته به واردات پوشاک خارجی بوده است.

    قویدل، با اشاره به اینکه فروشگاه اریکه فرشتگان در زمینه تولید وعرضه پوشاک کودک و نوجوان فعالیت دارد، گفت: طی یکی دو سال اخیر در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق، بحمدلله این صنعت قوت گرفته و واردات پوشاک خارجی محدود شده است.

    وی با اشاره به اینکه تولید پوشاک مجلسی کودک و نوجوان ۳ تا ۱۲ سال را تولید می کند، ادامه داد: به لحاظ گران بودن نرخ ارز، واردات به هیچ عنوان به صرفه نیست که از طرف دیگر رقابت بین تولیدکنندگان داخلی افزایش یافته که این موضوع سبب کیفیت بهتر تولیدات گشته و استقبال خوبی از محصولات صورت گرفته است.

    مدیرتولیدی مجموعه پوشاک اریکه فرشتگان، در مورد تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان تاکید کرد: تورم همچنان وجود دارد؛ اما محدودیت مواد اولیه آنقدری نیست که بتواند تولید کننده را زمین ‌گیر کند و چون منابع انرژی در کشورمان ارزان قیمت است، هزینه تولید نسبت به کشورهای دیگر به صرفه‌تر می‌باشد.

    وی خاطرنشان کرد: سابقا فقط واردکنندگان قاچاق می‌توانستند به تولیدکنندگان آسیب برسانند؛ اما در حال حاضر افراد سودجوی دیگری هم هستند که تولیدی‌ها را مجبور به دوختن لباس خوب با درج برند خارجی می‌ کنند و با قیمت بالاتر به فروش می‌رسانند که این امر سبب تضییع روحیه در تولیدکنندگان می‌گردد.

    قوی دل ابراز داشت: متأسفانه کماکان برخی از گروه‌های قاچاق به فعالیت‌های غیرقانونی خود ادامه می‌دهند و با فشار آوردن به تولیدکنندگان مبنی بر زدن مارک خارجی به پوشاک، آن را با قیمت چند برابری در مناطق آزاد به فروش می رسانند.


    وی درپایان سخنان خود گفت : پوشاک اریکه فرشتگان با برندهای «اریکه کیدز» و «کین کیدز» جزو واحدهای صنعتی فعال درتولید پوشاک کودک و نوجوانان است که در طی این سالهای به درستی و با کیفیت بالا محصولات خود را به بازار پوشاک ارائه داده و توانسته نامی برای خود دست و پا کند؛ به همین دلیل ما هرگز تن به رفتار و اعمال  گروه‌های قاچاق و غیرقانونی تولید لباس نخواهیم شد و با قدرت به فعالیت تولیدی خودمان ادامه خواهیم داد.

    مجموعه تولیدی پوشاک اریکه فرشتگان:

    آدرس کارخانه:

    استان البرز، شهرک صنعتی سیمین دشت

    آدرس دفتر مرکزی:

    تهران، خیابان جمهوری، خیابان مظفر، پاساژ پارس

    شماره تلفن دفتر کارخانه:

    ۰۲۶۳۲۸۱۰۳۸۵

    شماره دفتر تهران:

    ۰۲۱۶۶۴۵۱۸۴۴

    اینستاگرام :

    https://instagram.com/arikehkids?utm_medium=copy_link

    خبرنگار رسانه: کوروش جم

    آلبوم تصاویر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=288244

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم