• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

رضازاده در آیین افتتاح هفتمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران: شیوع کرونا باعث رکود، کم‌رمق شدن و لغو نمایشگاه‌ها در کشور شده بود

  • کد خبر : 309906
  • 20 دی 1401 - 1:48
رضازاده در آیین افتتاح هفتمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران: شیوع کرونا باعث رکود، کم‌رمق شدن و لغو نمایشگاه‌ها در کشور شده بود

پول بانک: نخستین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران، رشد ۳۰۰ درصدی در کمیت و رشد قابل توجه در کیفیت دارد.

  • رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: این نمایشگاه شروع یک حرکت به سمت استمرار نمایشگاه جامع کشاورزی در ایران است و کشاورزان می‌توانند از این نمایشگاه به خوبی بهره‌برداری کنند‌.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پول بانک، نخستین نمایشگاه جامع کشاورزی و نهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های دامی به همت بخش خصوصی، صبح امروز دوشنبه 19 دی ماه 1401، با حضور دکتر سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمد جواد عسگری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، اتحادیه‌ها و تشکل‌های کشاورزی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌‎المللی تهران افتتاح شد.


    علیرضا رضازاده، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی

    علیرضا رضازاده، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: شیوع کرونا باعث رکود، کم‌رمق شدن و لغو نمایشگاه‌ها در کشور شده بود؛ اما دوباره این نمایشگاه‌ها رونق گرفته و وزارت جهاد کشاورزی از این نمایشگاه‌ها حمایت معنوی و سیاستگذاری می‌کند‌.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه امروز با نمایشگاه‌های گذشته تفاوت دارد، افزود: این نمایشگاه شروع یک حرکت به سمت استمرار نمایشگاه جامع کشاورزی در ایران است و کشاورزان می‌توانند از این نمایشگاه به خوبی بهره‌برداری کنند‌.

    رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، تصریح کرد: امروز چندین اتحادیه و انجمن گردهم آمده‌اند و وزارت جهاد کشاورزی در این نمایشگاه یک سالن مجزا دارد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم از غرفه‌های بخش کشاورزی حمایت می‌کند‌.

    رضازاده خاطرنشان کرد: این نمایشگاه رشد ۳۰۰ درصدی در کمیت و رشد قابل توجه در کیفیت دارد.

    رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع ‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در پایان سخنان خود گفت: بنابر آمار، این نمایشگاه در ۲۵ هزار متر مربع و ۱۲ سالن برگزار شده و بزرگترین نمایشگاه کشاورزی در کشور محسوب می‌شود.

    حضور فعال بانک کشاورزی در هفتمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی ایران

    بنا به این گزارش، در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی بیش از ۴۳۰ شرکت داخلی و خارجی آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید تولید کنندگان و علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

    این نمایشگاه در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۲۷، ۳۵ و سالن میلاد در دو طبقه و در فضایی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع در نمایشگاه دائمی بین‌المللی تهران برپا است.

    گفتنی است، هفتمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران (سامانه های نوین آبیاری، ماشین‌آلات، نهاده‌ها و کشت‌های گلخانه‌ای)، از 19 تا 22 دی ‌ماه 1401، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌‎المللی تهران برگزار می شود.

    خبرنگار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=309906

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم